• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Џон Далтон доаѓа во Скопје

23/05/2019
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Директорот на Лондонската школа за односи со јавноста со нетрпение го очекува  стартот на предавањата  во Скопје. Оваа есен според него ќе значи поместување на границите на ПР индустријата и квалитативен исчекор во поглед на едукацијата за професионалците во доменот на комуникациите. Во ексклузивно интервју за Маркетинг365, Џон Далтон зборува за тоа што значи да се биде врвен комуникатор во дигиталната ера.

  1. Лондонската школа за односи со јавност се враќа на македонската ПР сцена. Колку ја познавате локалната индустрија на медиумите и односите со јавноста и кои се Вашите очекувања?

Да бидам искрен, не сум многу запознаен со локалните проблеми, но пред  да дојдам ќе се потрудам да спроведам сопствено истражување.  Сепак, свесен сум за регионалните проблеми на геополитичко ниво, како и за клучните проблеми со кои се соочува регионот.  Во смисла на односите со јавноста, имам правено неколку анализи на ПР пазарот и имам чувство дека многу малку се направило за десетте топ агенции кои носат два милиони евра.  Но, отсекогаш сум се восхитувал на надежта и креативноста на луѓето од вашиот регион и затоа верувам дека ПР-от ќе преживее и ќе се надградува.

р е к л а м а
  1. На кој начин ги развивате и надградувате модулите согласно пазарните и глобалните трендови?

Добро прашање; наједноставниот одговор е преку скенирање на средината и слушање на општеството.  Медиумите во Обединетото Кралство изобилуваат со информации.  Лондонската школа за односи со јавноста на дневно ниво ги следи Reuters, Bloomberg, the Financial Times, CSR Europe, PR Week и други извори како Holmes Report со цел да добие претстава за промените и новите трендови.  Се трудиме да ја избегнеме асимилацијата на  површните трендови, фокусирајќи се повеќе на она што се чини дека навистина се менува и се случува. Појавата на Инстаграм како многу сериозен социјален медиум е извор на можности за многу различни пазари или за интеграција на  корпоративна општествена одговорност  во бизнис моделот. Инстаграм, на пример, го промени начинот на кој патуваме и таквите информации треба да бидат објаснети во рамки на модулите.  Трендовите како што е Employer Branding  сега се реалност, особено од појавата на сајтови како Glassdoor, кој исто така е клучен инфлуенсер.

Застапувањето на брендот, креативното внимание, растот на општествената цел како и појавата на предизвикувачки брендови се најнови примери за тоа како нашата содржина се прилагодува за да го рефлектира тоа што се случува. Во кризниот менаџмент (управувањето со кризи), на пример, воведовме повеќе работи кои се однесуваат на стратешкото предвидување и планирање на сценарија за да го зголемиме традиционалното управување со кризи. На Лондонската школа за односи со јавноста имаме предавања за традиционалното управување со кризи (подготвеност, акутна фаза, кризна комуникација, обновување и последователни фази), но исто така учиме и паралелно планирање на сценариото, скенирање на хоризонтот, управување со проблеми и Red Teaming.

  1. Дали можете да го опишете профилот на еден учесник на Лондонската школа за односи со јавност? Кој може да има корист од оваа програма?

Тоа се обично луѓе до 40 години кои имаат долгогодишно искуство во комуникации или брендирање, но кои немаат формално образование во нивната сфера.  Тие се добро образовани, но тоа не е неопходно.  Покрај тоа, еден типичен клиент на Лондонската школа за односи со јавноста може да биде одлично прилагоден на локалниот или регионалниот пазар, но доколку не работи со мултинационални компании, многу мала е веројатноста дека тие ќе бидат свесни што се случува глобално во Америка, Велика Британија, Франција, Германија или други земји од англиско говорно подрачје кои се колевки на ПР-от.  Лондонската школа за односи со јавноста помага во обезбедување на оваа поширока глобална перспектива и носи нови идеи и различни начини на приближување кон комуникациите. Секој кој е вклучен во комуникациите и развојот на стратешки бренд може да има корист од оваа школа.

  1. Дали сите студенти, од секоја земја каде Лондонската школа за односи со јавност е присутна, добиваат исти дипломи како и студентите во Лондон?

Да, тоа е фундаментално. Сите сертификати се одобруваат во Лондон и се потпишани од мене откако ќе се потврди дека студентот целосно ја завршил обуката.  Ниту еден оператор на франшиза не може да функционира без врската со центарот во Лондон.

  1. Лондонската школа за односи со јавност е водечка образовна програма повеќе од 25 години, што сметате дека е Ваш најголем успех? 

Конзистентноста на брендот, квалитетот на модулите, почитување на договореното и стабилноста на партнерите – ова се вистинските причини за успешното опстојување на толку различни пазари. Лондонската школа за односи со јавност не можеше да биде успешна без силни, чесни и интелигентни партнери. Почнав во Словенија уште во 1999 година со Божидар Новак, и преку својата визија влегов во многу балкански земји. Имам одличен партнер во Represent Communications во Белград, Сараево и сега во Скопје. Бора Миљановиќ е мој партнер и драг пријател од овој регион, и му верувам на неговите одлуки како на свои – затоа сме релативно успешни – тимска работа. Го гледав Бора како го подигна Represent од неколку луѓе пред 10 години до сериозно голем бизнис со силен углед во содржинскиот и дигиталниот маркетинг.

  1. Како гледате на улогата на комуникаторите во иднина имајќи ги во предвид брзите промени во медиумите во дигиталната ера?

Дигиталната ера ја искина структурата на комуникациската индустрија и и’ дозволи да се развие во пекол и рај. Социјалните медиуми и интернетот се рај за креативните комуникатори и бренд менаџери со оглед дека им овозможуваат бројни можности за пренесување на пораки, голем дофат и интеракција. Но исто така, тие се пекол за бренд менаџерите кои се повеќе ја губат контролата врз нивните брендови. Содржините од страна на корисниците ги прави нервозни бренд менаџерите бидејќи доволен е еден лош пост на одреден сајт за да го намали капиталот и да влијае на продажбата без оглед дали е вистинит или не.

Иднината на комуникациите е јасно дека ќе биде водена и обликувана според алгоритми и истата ќе биде поразена од страна на технологиите за гласовно управување како и XR технологиите ( Проширена реалност, Виртуелна реалност, Аугментирана реалност, Мешани реалности).  Физичките елементи на брендови (на пример, малопродажбата) ќе се намалат, бидејќи повеќе модели на онлајн е-бизниси ќе се појават со шопинг и пребарување во голема мера од страна на паметните телефони. Технологијата води до уште поголемо изместување на поимањето на многу брендови и сектори.  Јас сум возбуден за бескрајните можности, но и подеднакво свесен за проблемите кои ќе настанат заедно со овие можности.  Сите треба да сме свесни за ситуацијата и постојано да ги надградуваме нашите вештини.

Едвај чекам повторно да предавам во вашата земја и навистина се восхитувам на трудот, професионалноста и издржливоста на ЛСПР во регионот и имам големи надежи за ЛСПР Македонија.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.