• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, July 7, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како би можел да изгледа пребарувачот Google

24/01/2019
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Google покажа како би можело да изгледа нивниот пребарувач доколку се усвои директивата за авторските права на подрачјето на ЕУ

Европската унија сака да ги заштити сите творци, уметници и новинари и не сака Гугл, Фејсбук и другите големи компании да остваруваат приходи со пренесување на содржините од медиумите, без да плаќаат одредена сума на медиумите и новинарите.

р е к л а м а

Google News е заснован на принципот на објавување највозбудливите вести од бројни медиуми – корисниците го гледаат насловот и изворот на веста и доколку сакаат да го читаат, треба да кликнат на линкот кој ќе ги однесе на страницата каде што е објавена таа статија. Исто така, информациите за општа употреба прикажуваат линкови до статиите на различни медиуми – издавачите не заработуваат ништо од прикажување на своите линкови до Google (но им носат промет), додека Google генерира приходи од реклами, кои се појавуваат покрај резултатите од пребарувањето.

На големите издавачи и медиуми, овој начин на пренесување на нивните вести не им одговара и тие сметаат дека Google и интернет компаниите развиле профитабилен бизнис модел со искористување на нивната содржина. Слични замерки имале и претходно издавачите во Шпанија и Германија – Google реагираше така што го изгасна сервисот за прикажување на вести во Шпанија, а во Германија им овозможи на издавачите да ги повлечат статиите од Google News, а во двете земји пребарувањата на веб-сајтовите чија содржина не била на Google, драматично опаднала.

Google предупредува дека тоа би можело да им се случи на медиумските компании доколку се усвои контроверзниот член 11 од Директивата за авторски права, односно т.н. данок на линк,  кој што компаниите, како што е Google, би морале да го плаќаат за прикажување содржина, т.е. наслови, слики и слично на нивните страници.

Помалите издавачи се во можност да одговорат на сегашниот модел, бидејќи тоа им овозможува да станат достапни за голем број на корисници, благодарение на Google News и други слични услуги и тие сакаат нивната содржина да продолжи да се прикажува на Google News како и досега и се подготвени да се откажат од данокот на линкови, кој би требало да го плаќа Google.

Компанијата спроведе и експеримент за потенцијалното влијание на Директивата за авторски права, т.е. како може да изгледа страницата со резултатите од пребарувањето, доколку член 11, би стапил на сила, а резултатите од овој експеримент се објавени Search engine land страници. Страниците ќе изгледаат како празни плочи на кои речиси и да нема никакви информации, или може да прикажуваат само линкови до издавачот (на пр. The Telegraph), но не е вести и слики објавени со вестите, така што ако некој не кликне на линкот, нема да знае за што станува збор.

Исто така, компанијата објави дека постои можноста доколку ЕУ не го промени контроверзниот член 11 од Директивата за авторски права, дури може и да го исклучи сервисот Google News во ЕУ, со што сите би биле во загуба – издавачите, новинарите и корисниците.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.