• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, July 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како брендовите ефективно го користат Инстаграм?

17/03/2018
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Колумна на Molly St. Louis, оригинално објавена на AdWeek.

Старата поговорка која вели дека “една слика вреди илјада зборови” е клише од причина. Сликите испраќаат голем број на информации кон нашите мозоци наеднаш. Имајќи во предвид дека нашето општество има просечен временски распон на внимание од 8 секунди (што е пократко и од златна рипка која има 9 секунди), не е ни чудо што 25 милиони бизниси ја користат моќта на Инстаграм за да ги поттикат своите дигитално расеани потрошувачи.

Брендовите како Maserati допираат до милиони нови потенцијални купувачи преку Инстаграм и Фејсбук, така што нивните умови ги “носат” на едно мало “патување”. Пред скоро време, произведувачот на луксузни автомобили разви видео кампања во две фази преку која го претстави својот нов Levante SUV и генерираше нови потенцијални купувачи. Елегантните видеа го претставија пространиот ентериер на авотмобилот, модерната конзола, седиштата од црвена кожа, и секако, секогаш убавите за гледање спори снимки на возење под агол.

Focus on your wintry elegant getaway. Reach any altitude with Maserati’s innovative Q4 intelligent all-wheel drive system. #MaseratiLevante #MaseratiSUV

A post shared by Maserati (@maserati) on Jan 21, 2018 at 2:32am PST

Гледачите лесно можеа да фантазираат како е чувството да се биде зад воланот – толку многу што кампањата предизвика 21,000 луѓе да размислат за купување на автомобил за себе. Не само што го предизвика вниманието на една третина од своите потенцијални купувачи, видеата беа и директна причина за продажба на 127 автомобили.

р е к л а м а

И многу други брендови, големи и мали, успешно го користат Инстаграм на креативни начини. Ако сакате и вие да се вклучите во “акцијата”, важно е темелно да ги анализирате овие кампањи и да разберете што всушност направиле како што треба. Еве неколку работи кои им се заеднички:

Ги имаат совладано основите

Може да звучи очигледно, но вреди да се запамети дека Инстаграм е платформа за споделување на фотографии, па затоа е важно да се публикуваат навистина добри фотографии.

Една од најголемите грешки што можете да ја направите на Инстаграм е да публикувате слики кои не кажуваат ништо. Слично на Вашиот пријател кој постојано го постира истото селфи со истата експресија на лицето и единствениот начин како можете да разликувате дека се работи за различен ден е по тоа што носи различна маица.

Немојте да бидете тој пријател. Особено не кога се работи за Вашиот бизнис.

Painted fruit! Inspiring Halloween costumes everywhere! Just sayin… ? ?????

A post shared by @psimadethis (@psimadethis) on Oct 11, 2017 at 9:44am PDT

Прашајте некој од инфлуенсерите како што е Ерика Домесек од “P.S. – I made this…” и ќе ви потврдат дека квалитетната фотографија е клучна. Ако го отворите профилот на Ерика за малку инспирација, ќе забележите дека и покрај тоа што нејзините ракотворби се несомнено одлични, еднакво е важен начинот како тие се фотографирани. Таа често користи живи бои, интересни агли и по неколку забавни изненадувања за да предизвика емоционална реакција, која лесно се претвора во интеракција.

Ги таргетираат своите следачи онлајн и офлајн

Без разлика на тоа што продавате, дали се автомобили, облека или технолошки уреди, важно е да знаете да раскажете добра приказна со која ќе и’ покажете на публиката како вашиот производ се вклопува во нивните животи. Ако продавате некој убав фустан, на пример, за кој сакате да извлечете реакција како “Би го носела тоа на компаниската новогодишна забава!”, тогаш ќе направите фотографија која таа мисла ќе ја вметне во главата на потрошувачите без нивно големо напрегање.

Да повториме, треба да предизвикате емоционална реакција бидејќи, пред се’, тоа е тоа што ќе ги привлече и ќе ги убеди купувачите.

Американскиот бренд за брза храна Subway, одлично го оствари тоа со нивната летна кампања #SubYAY. Целта на компанијата беше да го приспособи својот пристап на социјалните медиуми кон луѓето кои припаѓаат на милениумската генерација. Тие создадоа кампања специфична за фестивалската култура преку која ставија акцент на своето присуство на клучните места од интерес.

T-148 days until summer. #BombCyclone #subyay #tbt

A post shared by Official Subway (@subway) on Jan 4, 2018 at 8:49am PST

“The Green Room, baked by Subway” се појави на пет фестивали ширум САД: The Hangout, Governors Ball, Bonnaroo, Firefly и Outside Lands. Компанијата публикуваше статични фотографии на Инстаграм кои ја доловуваа суштината на #SubYAY на секој од фестивалите, прикажувајќи членови на нивната таргетирана демографска група на начин преку кој им покажуваа на “фестивалџиите” и своите следбеници, како Subway се вклопува во нивната култура и живот. Тие исто така постојано објавуваа содржини преку Instgaram Story за да ги внесат своите следбеници во светот на #SubYAY напоредно со неговото случување.

Како резултат, Subway имаше вупен ‘reach‘ на публика од 38,6 милиони луѓе, доби 175,800 интеракции и 62,000 нови следачи и го зголеми позитивниот имиџ на брендот кај следбениците за 13%.

“Полудуваат“ со своите тактики за интеракција

Запаметете, временските распони на внимание се пократки од оние на просечна златна рипка. Не само што треба да ја привлечете публиката, туку треба да ја задржете ангажирана и да се враќа повеќе. Нудејќи им нешто што е одлично за гледање е добар почеток, но оддржувањето на постојана интеракција е клучно за да се зголеми лојалноста.

“Едно нешто што го гледам се’ почесто е како брендовите “полудуваат” со креативни идеи за користење на Stories опцијата – дали е тоа преку употребата на стикерот за анкети за интеракција со фановите или други опции како што се алатките за цртање, стикерите, па дури и суперзумот, се’ со цел да внесат една поинаква димензија и длабочина во нивните содржините,” истакнува Кај Хсу, глобален раководител за Инстаграм во Facebook Creative Shop.

“Еден пример што се истакна во поскоро време беше како еден бренд за продажба на чевли ја користеше “задржи за да паузираш” опцијата на Stories за да им го “открие” на купувачите нивното следно импулсивно купување,” додаде Хсу.

Заклучок

Инстаграм можеби е примарно визуелна платформа, но за да оствари вистински успех за вашиот бизнис, мора да понудите и нешто повеќе. Прашајте кој било добар учител и ќе ви каже дека постоја три вида на ученици. Не секој се поврзува со материјалот само преку гледање. Некои тоа го прават подобро преку слух, или преку практична интеракција.

Ако сакате да останете во главите на вашите купувачи следниот пат кога тие ќе се приклучат онлајн или ќе се појават во продавница, користете го сите три методи на комуникација. На Инстаграм правете го тоа на начин како што Хсу го опишува. Без разлика што продавате, доколку вашиот визуелен дел е добар, вашите методи се креативни и комуницирате со публиката на подлабоко ниво – тогаш вашите Инстаграм содржини ќе бидат ефективни.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.