• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како да ја ‘’надмудрите’’ својата конкуренција со помош на content-маркетинг

13/09/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Малите бизниси често се неуспешни и згаснуваат по своето лансирање. Доколку се едни од среќниците кои ќе успеат, не постојат гаранции за идината.

Најдобриот начин на кој можете да бидете пред својата конкуренција не се сменил никогаш –тој опфаќа креирање на неповторлив производ или услуга кој ќе биде успешен кај корисниците и ќе биде профитабилен. Но доколку сте наивни ќе верувате дека доволно е само да бидете добри за да успеете во бизнисот.

Дали знаете што прави вашата конкуренција? Победете ја  во нeјзината игра!

р е к л а м а

Еден од начините го вклучува и користењето на content – маркетингот.
Еве и зошто? Поголемиот дел од она што функционира или не функционира е јавно изложено. Поради оваа можност која ја пружа Интернетот бизнисите можат да учат од успесите/неуспесите на нивните конкуренти и да ги искористат грешките/успесите во своја полза.

Што треба да знаете за конкурентската маркетинг стратегија?

  • Што тие објавуваат (на нивните блогови и генерално на Internet);
  • Колку добро, тоа што го објавуваат функционира и дава резултати на социјалните медиуми ;
  • Кои клучни зборови ги користат за да го подобрат своето рангирање на Internet просторот;
  • Што прават кога станува збор на плаќање по клик, колку плаќаат за тоа, како изгледаат нивните реклами и содржини;
  • Дали базата на нивните следбеници се зголемува/намалува и колку се тие вклучени во нивната кампања;
  • Каков е перформасот на нивниот веб сајт и со кои други сајтови соработуваат ;

Постојат и повеќе други информации кои е потребно да се разгледаат, но веруваме дека и погоре набројаните имаат доволен импакт.  Целта на нештата кои ги набројавме е да дадат комплетна маркетинг дијагностика за било кој конкурент, а со тоа да ви помогнат да ги избегнете грешките кои вашиот конкурент ги прави.

foto 1 - content marketing konkurencija

Како да дознаете што објавува вашата конкуренција?

Првото нешто кое треба да го направите е да се претплатите на нивните newsletter-и или да се претплатите на нивниот RSS feed.
Направете приватен е-mail и податоците чувајте ги во посебна папка. Следете ги со тој налог на секој социјален медиум на кој имаат свој налог.
Следниот чекор е да поставите  Google Alerts известувања на мејлот кој сте го креирале со цел следење на новостите поврзани со нивното компаниско име, топ производи, имињата на одговорните лица, или било кој друг термин тесно поврзан со нивната работа.  Овие известувања од Google Alerts се сосема бесплатни и за нивно подесување потребни се само неколку секунди, но имаат една негативна страна – нема да ги ‘’дофатат’’ сите известувања затоа што ги избегнуваат референците од социјалните медиуми. Затоа добро е да ги следите и преку SocialMention.com или Mention.com.

foto 2 - content marketing konkurencija

Следете колку добро нивната содржина ‘’поминува’’ на социјалните медиуми и која ја споделува

Одете на  BuzzSumo.com. Копирајте го URL линкот до веб страната на вашиот конкурент. Ќе добиете комплетна листа на топ натписи, инфографици, видеа и интервјуа кои ги објавиле.
Можете да погледнете и колку споделувања секоја содржина добила на социјалните медиуми.  Пред се, ќе можете да погледнете кој ја споделил нивната содржина. Погледнете кои од овие ‘’споделувачи’’ се инфлуенсери. Кога ги забележавте инфлуенсерите со интерес за вашата индустрија , следете ги на Twitter,  правете твитови за вашите следни активности поврзани со содржини кои ќе им се допаднат.


Кои клучни зборови ги користат

Постојат многу клучни зборови за SEO оптимизација како  SpyFu, Moz и  SEMRush кои можат да ви покажат кој е рангот на одредена веб страница. Овие страници можат да ви покажат кои клучни зборови конкуренцијата ги користи, колкав процент од нивната содржина има органски а колку платен ‘’сообраќај’’ (прегледи, лајкови, споделувања, спомнувања, видливост, гледаност).
Погореспоменатите алатки како и алатките на Wasp Barcode, даваат одличен преглед на кампањите на конкуренцијата, клучните зборови и напорите кои таа ги користи за ја придобие публиката.
Способноста за да се разбере кои сајтови водат до нашата содржина и кои клучни зборови носат сообраќај до нашата веб страна може да им даде способност на маркетинг експертите да се фокусираат на своите напори и да ги зголемат органските (неплатени) резултати до 30% на годишно ниво.

Како да дознаете дали нивните напори продуцираат поголем или помал број на фанови?

Постои алатка наречена  Fanpage Karma  која покажува како функционира една Facebook фан страница.  Вклучува рангирање на објавите по популарност, типови на објави на страницата, која е интеракцијата на страницата , а врши и обезбедување на статистика за растот на базата на фанови.
За да го проверите статусот на вашиот конкурент на Twitter, проверете колку од неговите следбеници се ‘’лажни’’ со помош на алатката TwitterAudit. Со помош на FollowerWonk  дознајте кои се највлијателните следбеници на конкуренцијата, па следете ги.

foto 3 - content marketing konkurencija

Како да дознаете колку добро функционира нивниот веб сајт

Потребни ви се информации од технички аспект за веб сајтот на конкуренцијата. Проверете ги параметрите како брзина, мета-тагови  и структура на сајтот. За да можете да го направите овој преглед потребни ви се неколку алатки. Започнете со Google PageSpeed Insights и Mobile-Friendly тестовите.
Ова е битно затоа што влијае врз рангирањето на сајтот.

QuickSprout’s site comparison tool треба да биде вашиот следен чекор. Тој е најбрзиот и најлесниот начин да направите компарација на вашиот и конкурентскиот сајт.

Направете комплетна SEO проверка на нивниот сајт

Алатките за анализа на SEO  како  Screaming Frog  и Kapost’s Content Auditor може да ви дадат поглед на структурата на содржината која ја нуди сајтот на конкурентот

Локалните бизниси имаат потреба од Yelp и Googlesurveillance

Доколку имате локален бизнис кој добива клиенти преку рангирање преку сајтови како Yelp,CitySearch или  Google, потребно е да анализирате како котира вашата конкуренција на сајтовите. Не е потребно да бидете најтемелни, доволно е да проверите колку  коментари и добри оценки добиле.


‘’
Бидете кратки и слатки’’

Соберете ги сите информации на еден лист – документ.
Најбитни ви се податоците од нивната мрежа, инфлуенсерите и привлекувањето на публиката. Од собраните податоци потребно е да видите што функционира кај нив, и врз основа на тоа да креирате нешто ново и подобро.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.