• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како да ја зголемите личната репутација и имиџот

07/10/2015
in Во фокусот, Колумни
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
Сашо Дуљанов
Сашо Дуљанов

Успешните луѓе од бизнисот имаат една заедничка карактеристика: Ја разбираат потребата и важноста на персоналниот пи-ар, и колку тој придонел да напредуваат во кариерата, да имаат подобар имиџ меѓу стручната јавност и да се перцепирани како експерти во нивната област.

Еве и еден пример од нашата пракса: Директор на наша компанија се решава дека сака да ја зголеми својата вредноста или колку и тоа да звучи  грубо,, сака подобро да се продаде,,! Ангажира ПР консултант со конкретна задача во следните 6-10 месеци да работи на подобрување на неговиот имиџ. Се договора основна минимална цена за услугата, со клаузула ако клиентот успее да постигне нов подобар договор да се добие и мал процент од разликата.  Договор крајно стимулативен за еден ПР професионалец, но во пракса многу ретко практикуван во нашата земја. Ова е и ситуација во која ПР професионалецот треба да процени дали личноста за која ќе треба да работи има капацитет да се носи со ситуацијата. Клиентот  треба да има доволно стручност и знаење во својата област, а задача на ПР консултантот е правилно да го насочува, како би го зголемил неговиот кредибилитет и репутација, прво во рамките на неговата компанија, меѓу стручната јавност и на крај во пошироката јавност.

Се подготвува план на активности, се развиваат неколку ПР техники, се дозира оптимално присуство во медиумите, се дефинираат клучни теми кои треба да се комуницираат, се дефинира целната група, се воспоставуваат односи со стручната фела, се имплементираат различни ПР активности (колумни, изјави за медиуми, говори на различни семинари, активности во здруженија, интервјуа и друго).Традиционалните и дигиталните медиуми се гладни за содржини кои имаат експертиза, и кои ќе понудат дополнителен и подлабок увид во нештата.  По извесно време ќе дојдат резултатите, ќе се подобрат перфомансите во постоечката компанија, можеби и понуда за нова работа под многу подобри финансиски услови, се очекувањата. Исходот на крај беше позитивен!  Можеби клиентот имал и среќа да се “наредат коцките“ но некогаш среќата и самите ја предизвикуваме, и секогаш е подобро нешто да се прави, отколку ништо.

р е к л а м а

Односите со јавноста веќе не се опција! Тие се потреба, особено ако сакаме да одиме напред, независно дали како поединци или како дел од некоја компанија или институција. Тоа е и причината зошто персоналните Односи со јавноста (ако веќе се прави поделба на ПР сегментот: кадеразликуваме корпоративен, бренд, кризен ПР, персонален ПР, ПР специјализиран по области) се во пораст, и покрај тоа што провизиите за ПР услугите во светски рамки последниве 5 години се намалуваат, а клиентите се со поголеми очекувања (ова е резултат на светската рецесија која трае веќе подолго време, како и на фактот дека се намножија голем број на ПР агенции (дури и поединци кои работат од дома), кои со цел да добијат работа ги намалуваат цените. …а клиентите неретко се решаваат да одберат ПР индивидуалци или агенција за помала цена, жртвувајќи го квалитетот на добиената услуга.

Правите бизнис лидери долго време знаат дека присуството на нивното име во медиумите и во стручната јавност не е прашање на его, туку валидна ПР техника. Односите со јавноста се борат за добивање кредибилитет, а најдобар начин тоа да се постигне е кога се добива поддршка од трети страна, од други лица или институции  кои ќе ги поддржат вашите пораки, кога некој друг ќе го пофали она што го работите.  Создавањето или зајакнувањето на угледот е процес кој трае долго време, а некогаш се потребни минимум две до три години. Мора се да биде подготвено по план, тој да се ажурира, надградува и постојано да се следи ефектот. Според една статија објавена во Forbes  секој трет извршен директор на 500-те најголеми компании во САД користи ПР консултант за персонална промоција и притоа како канал најчесто се користат социјалните медиуми. Организирано комуницираат со засегнатите страни преку блогови и твитови, споделувајќи видеа, слики и хаштаг.

Сите на некој начин сме во релација со јавноста, потесна или поширока, и колку на тие релации обрнеме внимание и тие се испланирани има поголеми шанси за успех. Довербата е една од најважните работи кога станува збор за градење и одржување на репутација. А нејзиното одржување е невозможно без компатибилни, кохерентни и континуирани односи со јавност.

Автор:Сашо Дуљанов

Колумната првично е објавена на Фактор.мк

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.