• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како да спречите вашите најдобри креативци да ве напуштат?

29/12/2015
in Во фокусот, Колумни
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Колумна на Ксанти Велс, Генерален Креативен Директор на Pitch, првично објавена на AdWeek.

Xanthe Wells
Xanthe Wells

Пред скоро време, за малку ќе загубев ‘суперѕвезда’ креативец за друга агенција, и тоа навистина ме научи на нешто.

Реално, сите креативци, особено оние добрите, се постојано барани на пазарот. Тие добиваат LinkedIn пораки од регрутери, СМС-пораки од креативни директори, и постојано им се додворуваат директори на агенции со скапи вечери – се’ со цел да ги зграпчат нивните мозоци за следното сочно парче бизнис. Се’ додека ваквите активности се случуваат и ‘ловците на глави’ заработуваат 10 до 20% со секое најмување, во наш најдобар интерес, како водачи на агенциите, е да откриеме нов начин како да ги задржуваме талентите.

р е к л а м а

Многу често сме заслепени од “Еееј, може да зборуваме 15 минути?” разговорите кои завршуваат со чудна оставка. Двете страни ја чувствуваат тензијата во собата. Менаџерот е фатен со спуштен гард, а вработениот се плаши да не ‘запали мост’. Без разлика каков бил работниот однос пред тие 15 минути, секогаш се завршува на ист начин: со големо “Ах.”

Мислам дека можеби, само можеби, целиот разговор може да биде избегнат ако го зацврстиме односот со нашите креативци и да направиме да е ОК кога ќе се одбие некој додворувач.

Како водачи, и ние сме биле во таа позиција, кога возбудата од повик на некој голем регрутeр ќе предизвика нашето срце да прескокне едно чукање. Ветувањето за повеќе пари, различни брендови или можеби нов град почнува да пулсира низ нашите вени. Па затоа, зошто не зборуваме искрено за овие нови работни можности со нашите тимови? Зошто да не правиме вистински разговори за ‘слонот’ во собата, пред тој ‘слон’ да се појави?

Ние сме во брак со нашите креативци, само што не носиме прстени и некој постојано се обидува да ги изведе на состанок. Ако ги сакаме, како што ги сакаме оние добрите или пак оние со добар однос, да бидеме искрени едни со други за искушенијата кои се појавуваат.

Што се однесува до креативецот што за малку даде отставка, имавме еден многу искрен разговор за нејзините додворувачи. За прв пат зборувавме отворено за тоа што таа сака од нејзината работа. И покрај тоа што и’ давав добра плата и унапредувања, беше јасно дека ниту парите ниту титулата беа причината за возбудата во нејзиното срце. Погрешив во врска со неа, и не ја правев среќна бидејќи целосно не ја разбирав нејзината вистинска мотивација.

Таа сакаше да работи на големи брендови и беше загрижена дека ги исцрпила сите свои можности во агенцијата. Критички ја разгледавме листата на клиенти на кои работела, анализирајќи ги еден по еден, во што уживала и што преферира да не го допре повеќе. Отворено ги признав вистинските предизвици на секој клиенти каде заеднички ги идентификувавме можностите.

И’ понудив договор – што ако ја рефкусираме скоро исклучиво да работи на клиенти за кои ги поттикнуваат нејзините страсти и ќе ја направат да сака да остане? Тоа беше нешто за што таа беше премногу исплашена да праша директно, но нејзината претстојна отставка не’ одведе во нови и неудобни територии – разговарајќи што ние навистина сакаме на начин на кој тоа го прават луѓе кои навистина се грижат едни за други – со многу слабости да, но и многу доверба и надеж.

Во клучниот момент, скоро како два отуѓени брачни партнери кои конечно ги откриваат своите скирени желби закопани со години под прекривка на страв, ние бевме ‘голи’ и искрени. Ми кажа што таа навистина бара, а јас и’ кажав како можам да ги задволам тие потреби. (И’ кажав и што не можам да направам.)

Ајде да направиме нов преврт во нашиот модел за задржување на талетите и да се фокусираме на отвореност, искреност и храброст. Не е премногу ранливо да ги погледнеме креативците во очи и да им кажеме дека навистина ни требаат и дека сакаме да останат. И не би требало да биде премногу за нив да бидат навистина искрени со нас за тоа што тие сакаат и кој друг ги повикува. Зошто да не? Немаме што да изгубиме.

Како што мојата мајка рече кога бев тинејџер, “ако ги сакаш, остави ги нека си одат”. Така се чувствувам во врска со задржувањето на моите креативци.

Се разбира, ако може да имаме отворен дијалог за нивните амбиции, потреби, желби и недопаѓање ‘по пат’, можеби ќе ги избегнеми тие грди мали 15-минутни разговори кои се појавуваат на нашите календари.

И креативвците кои мислевме дека веќе си отидоа, ќе сакаат навистина да останат.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.