Логото на компанијата е клучна точка за дефинирање и препознавање на еден бренд, така што овој процес секогаш се планира и развива во фази. Различни слики, форми, фонтови и бои се користат и комбинираат многу внимателно, во зависност од областа во која се развива компанијата. Логото е личен печат на секој бренд и како што се развива и менува брендот, така и логоата на брендовите се менуваат со текот на времето.
Логото на секој бренд е личен потпис, начин на комуникација и можеби најважниот маркетинг адут, бидејќи е уникатно и препознатливо.
Во продолжение погледнете како еволуирале логоата на некои од најпознатите светски брендиови:
- Internet Explorer
Историја на логото на Internet Explorer – некогаш најраспространетиот веб-прелистувач, започнува во 1995 година. Оригиналното лого содржи елементи и на логото на Мајкрософт кои укажуваат дека дека е развиен од него. Првото лого содржи елемент на глобус (самиот интернет е наречен глобална мрежа -“world wide web” ). Во подоцнежното лого од 1999 година веќе се појавува добро познатиот син знак „е“, кој го симболизира глобусот. Кон знакот е додадена орбита, која е метафора за брзина. Microsoft Internet Explorer беше ребрендиран како Windows Internet Explorer за време на објавувањето на Виндоус Виста. Иконата е преработена да има златна орбита наместо сина. Ова е веројатно едно од најдобрите логоа воопшто, стабилната форма на кругот на симболот е изведена од стилот на фонтот “Helvetica”. Избрана е сина боја која значи сигурност и во исто време, неограниченост.
- KFC
Во 1952 година е создаден Kentucky Fried Chicken од страна на Пит Харман и полковникот Сандерс. Колку и да е невообичаено логото, тоа вклучува човечко лице, односно го носи ликот на Сандерс, по чии рецепти се подготвува храната. Логото беше поедноставено во наредните години со повеќе читлив фонт, а во 1997 година се појавува кратенката KFC. Оваа промена е водена од желбата да се избегне зборот “Fried” (пржено), бидејќи се поврзува со нездрава храна. Современата верзија на логото го прикажува Сандерс со црвена престилка, која го замени неговата беж сако.
- Lego
Како и кај другите компании, првото лого на Лего во далечната 1936 година беше директно испишување на името без специфичен дизајн. Потоа поминува низ трансформации првично на црвена позадина, а потоа се додава аутлајн зад веќе белите букви, како што тоа го знаеме и денес. Мекиот и заоблен фонт на модерното лого е многу посимпатичен и насочен кон помладиот корисник.
- LG
Кратенката LG, покрај назначувањето на слоганот на компанијата „Life’s Good“, е исто така кратенка и за имињата на претходните компании, кои се споија во LG – „Lucky“ и „Goldstar“. Од 1995 година, „Лаки Голдстар“ го смени своето име во „LG Electronics“, заедно со добро познатото ново лого.
- MasterCard
MasterCard беше препознаена како банкарска федерација interbank federation до 1966 година, како што е и нивното прво лого. Потоа, компанијата ги прифати сегашните два круга што се преклопуваат – црвениот и портокаловиот и името Master. Во 1990 година боите беа направени поживописни и посветли, а во 1996 година во новото лого, името е надвор од круговите. Оваа промена го прави знакот да биде пофлексибилен – лесно може да биде прикажуван и хоризонтално и вертикално. Исто така, буквите M и C на старото лого беа големи , додека пак на новото лого, сите се мали букви.
Во 2019 година, Mastercard го отфрли името од своето лого, оставајќи ги само црвениот и жолтиот круг да го претставуваат брендот на картички, во продавници, на настани и во адвертајзингот.
- Mazda
Првото лого на „Мазда“ е едноставно, но стилско испишување на името на компанијата. Тие подоцна развиле лого лого, што претставува тројно М, кое изгледа како крилја. Следните логоа се дизајни прикачени на круг и овални. Конечното лого во 1997 година има некои ознаки од “крилјестото“ лого од 1936 година.
- McDonalds
МекДоналдс корпорацијата е еден најголемите синџири на ресторани за брза храна во светот, опслужувајќи повеќе од 58 милиони клиенти дневно. Пред да стане врвен глобален бренд, во 1940 година Мекдоналдс беше ресторан за брза храна во американскиот град Сан Бернардино. Бидејќи компанијата била специјализирана за правење хамбургери и сендвичи, ресторанот првично беше наречен „Познатата скара на Мекдоналдс“, што претставува и нивно прво лого. Во 1948 година, како резултат на големата популарност на нивните хамбургери, тие беа преименувани во “Познатите хамбургери на Мекдоналдс“.
Во 1953 година се појави прилично атипично лого со нивната тогашна маскота Спиди (Speedee), која беше искористена за да потсети на експанзијата на синџирот на брза храна.
Во 1961 година беше редизајнирано новото лого со два огромни златни (жолти) лакови кои личат на буквата “М”.
До 70-тите, “Златните лакови” станаа препознатливи и помогнаа на компанијата да стане еден од најбараните и најпознатите брендови. Од тогаш па се` до 2010 година дизајнот на логото беше подложен на неколку редизајнирања.
Популарната девиза на Мекдоналдс ‘I’m Lovin’ It’ настапи во неколку рекламни кампањи на Мекдоналдс во 2003 година кои се покажаа толку многу успешни што доведе до тоа корпорацијата “Мекдоналдс” да ја вклучи девизата ‘I’m Lovin’ It’ заедно со “Златните лакови” како свое официјално корпоративно лого. Оттогаш, логото на компанијата стана една од најпознатите икони во историјата на сите логоа на Мекдоналдс.
Конечното лого со сенка во црна боја се појави во 1990 година и оттогаш се користи и во 3Д и во рамни верзии. Во 2006 година, таа беше целосно поедноставена во рамна форма и во само една боја.
- Mercedes
Логото на Мерцедес означува круг поделен на три празнини кои означуваат море, земја и небо. Тоа е така затоа што Mercedes-Benz доминира и на копно и во вода и во воздух.
Ова лого се појави во 1909 година и е крајно минималистичко. Во подоцнежните варијации, тоа е доста украсено во гроздобер стил, а потоа компанијата се враќа на едноставната геометрија на симболот.
- MGM
Metro-Goldwyn-Mayer имаат свој креативен начин да ја воодушеват својата публика со своето лого со помош на вистински татнеж на лав. Со текот на годините, со развојот на технологијата, можеме да видиме значителни промени, најмногу пред сè во квалитетот на нивното лого. Ако забележите, лавот кој е користен во секое ново лого е различен, но позадината останува нивен заштитен знак.
- Microsoft
На првите логоа на Мајкрософт, недостасува елементот за оперативен систем Виндоус, тие претставуваат едноставно испишување на името на компанијата. Во 1992 година, логото на Виндоус 3.1 претставува буквално рамка на прозорец што се распаѓа на парчиња како метеор. Се користи до 2001 година кога беше издадена верзијата XP, која тогаш беше минимизирана на само четири делови во боја, но го задржува своето значење.
Во 2012, Мајкрософт го прикажа своето ново корпоративно лого за време на отварањето на 23. Мајкрософт продавница во Бостон, најавувајќи ја промената на фокусот на компанијата – од класичниот стил кон новиот модерен и егоцентричен стил на интерфејс. Новото лого на Мајкрософт ги има истите бои како и претходното – црвена, жолта, зелена и сина – но формата е сменета и сега таа е четириаголна.