• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како Google ќе го *поседува* виртуелниот екосистем

19/10/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Google не е веќе само пребарувач тој е повеќе од тоа. Сo своите нови импресивни производи и хардвер тој наголемо цели кон  Apple и Amazon.

Google најави дека светот се движи од “Mobile First” до “AI First”, па затоа реши да ги спои хардверот и софтверот заедно притоа ставајќи ја вештачката интелигенција во центарот. Она што можеме да го забележиме од страна на Google е јасно дефинирана стратегија која ќе ги промовира сите негови паметни услуги со широка понуда на направи креирани за корисниците.

‘’Search for everyone, Google for you’’

р е к л а м а

Google Assistant  е услуга која ги користи најнапредните способности за учење на машините вклучувајќи ги во себе податоците од повеќе од 70 билиони факти. Google  има визија за иднина каде асистентот ќе успее да им помогне на корисниците во било кој контекст или на било која направа или површина.
Додека Google Search беше креиран за секој корисник  Google цели кон тоа Assistant да биде само за ТЕБЕ, цели кон персонален пристап кој преку подобрување за кој корисник ќе обезбеди ‘’персонално прилагоден Google пристап.”

Доколку Google Assistant е секаде, тогаш тој треба да има дневна интеракција со секојдневните случувања околу нас со цел да ни помогне во било кој дел од нашето секојдневие.

“Google започна да креира нова паметна долгорочна стратегија преку креирање на одлични услуги кои функционираат за сите корисници притоа контролирајќи ги и со Android хардверот “

‘’Технолошките брендови се обидуваат да го поседуваат екосистемот’’
Многу од технолошките компании го признаваат фактот дека борбата ја добиваат Google и Apple. Nokia, Blackberry и Microsoft  ја немаа стратегијата ниту пак производот за да се натпреваруваат на ова поле долгорочно. Новите борбени линии се повлечени,  време е да се преземе ‘’големата награда’’- корисничкиот екосистем.
Оваа борба помеѓу овие гиганти ќе биде многу поголема од онаа со смартфоните, овој пат таа ќе вклучува хардвер, софтвер , содржини и вештачка интелигенција. Google се закотви на ова поле преку креирањето на паметна стратегија која не само што промовира одлични услуги за сите корисници, тој всушност и таа стратегија ќе ја направи преку соодветниот хардвер со кој може да се контролираат овие услуги. Apple од друга страна пак, се фокусира на направи и нивниот вертикален екосистем и како резултат се соочува со потешкотии да ја продаде својата меѓу платформа на корисниците на Android направи.campagn

Google исто така е компетитивен наспроти AI системите (системи за вештачка интелигенција) како Alexa на Amazon и Siri на Apple. Со ова лансирање нивните намери станаа јасни, односно нивната визија оди подалеку кон контрола на екосистемот на асистенти преку обезбедување на корисни ‘’површини.’’

Apple си игра брканица во овој простор затоа потребно е да очекуваме дека ќе успее да донесе компетитивен екосистем за корисниците во блиска иднина. Во оваа фаза не смееме да ги исклучиме Facebook и  Amazon, но инстиктивно повеќе ги чувствуваме како услуги кои ќе оперираат со поголем екосистем не одделни компетитивни екосистеми.

‘’Брендовите во свет управуван од гласови’’

За брендовите ова се чувствува како еден од првите денови на апликациите кога тие мораа да изградат два компетитивни оперативни системи. Очекуваме дека брендовите ќе го следат овој пристап и во блиска идина затоа што засега од нивна страна би било наивно сите пристапи да ги сведат само на еден.

Она што станува јасно е дела визуелниот идентитетот на брендот ќе стане помалку релевантен во свет управуван од глас и NLP (Natural Language Processing).

Ова води до многу прашања како : како да бидете во визуелниот дел на потрошувачите без да им дадете одредени визуелни патокази?

И уште поважно: како да станете бренд кој ќе биде препознат лесно од страна на асистентот на виртуелната интелигенција?
Брендовите е потребно да размислат како ќе успеат да обезбедат одлично корисничко искуство преку разговор, кога традиционалниот адвертајзинг врз основа на изложеност ќе стане помалку видлив и релевантен?

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.