• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како агенцијата Hearts&Science ja освоија довербата на P&G и AT&T за само 7 месеци

17/02/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Најголемиот проблем откако ќе се добијат најголемите медиски акаунти во САД е.. како успешно да се менаџираат. 

Во декември 2015, агенцијата Hearts & Science дел од Omicom, со својот сеуште ненаименуван проект заврши пред неколку други одлични агенции и го улови лавовскиот бизнис на мулти-брендовското медиа планирање и купување на Procter & Gamble. Потоа по вртоглавата трка да се најмат 300 нови членови на тимот во првата половина од годината за да се отпочне со зделката, агенцијата постигна уште еден хоум ран добивајќи ја зделката со AT&T.

Комбинирано двете зделки за оваа компанија значеа околу $5 милијарди на годишно ниво во поглед на приходи. Ова значи и во исто време и значајна и забрзана експанзија на агенцијата на секој можен начин.

р е к л а м а

“Започнавме со една канцеларија,” раскажува генералниот директор Scott Hagedorn, седнат на неговата фотеља која се наоѓа во преставништвото на компанијата на 36 тиот кат на 7 от Светски Трговски Центар во Manhattan, еден од трите преставништва помеѓу кои и еден во Canаda и еден во Puerto Rico. “За период од една година имаме две свои канцеларии во New York, потоа следуваа Mexico, Велика Британија, Germany, Dubai и Jaпонија.”

Hearts & Science исто така доби и дополнителна бизнис зделка за P&G во Јапонија во соработка со Hakuhodo. “Освојувавме зделки на тие пазари и имаме активни клиенти на тој пазар,” објаснува Hagedorn.

Со брзиот раст и 800 вработени во агенцијата во моментот, тешко е да се замисли друг ‘’поприроден’’ натпреварувач за наградата за Медиумска агенција на годината на Adweek.

Hearts & Science оствари добивка од околу $119 милиони минатата година. Но исто така во својот почеток таа е една од трите мрежи на Omnicom Media Group. Успехот на агенцијата е повеќе од очигледен и се темели на незиниот податочен модел кој во оваа индустрија претставува еден сјаен пример за агенции како Global Agency of the Year PHD во исто време оставајќи ги зад себе ривалите како WPP  и Publicis.

“Hearts & Science и BBDO ни помогнаа да развиеме успешен модел за рекламирање воден од податоци’’ – изјави Fiona Carter, шеф бренд офицер во AT&T. “Со Hearts & Science како поддршка на нашиот тим,преминуваме од масовен маркетинг до масовна точност со која ќе се поврземе со своите потрошувачи било каде и било кога и да им сме најпотребни. Ние само што започнавме со нашата заедничка авантура, и веќе гледаме одлични големи резултати.’’

Враќање кон почетоците

Приказната на  Hearts & Science која го осви media buying светот во 2016, датира всушност од 2010 година кога Hagedorn започна да го гради Annalect – податочна и маркетинг научна групација на Omnicom, чии податоци се достапни за сите холдинг агенции во рамките на компанијата и чиј модел е всушност јадрото на новиот пристап кон позиционирањето на пазарот во согласност со оваа компанија. Во последната година плодот на долгогодишната напорна работа и труд беа согледани во рамките на оваа маркетинг- чадор медимска девизија.

“Некои од успесите кои ги имавме како групација во 2016 година како добивањето на поголеми зделки на PHD со компании како Volkswagen, Delta, Carnival—беа резултат од она што го научивме од Annalect и беше докажано во Hearts & Science дека може да функционира во било кој дел во организацијата и притоа да придонесе за значајни можности како оние на PHD’’ , објаснува Daryl Simm, CEO на Omnicom Media Group
“Она што успеавме да го научиме како групација е како да ги примениме тие податочни и аналитички способности во еден колаборативен пристап во рамките на нашите агенции, притоа поддржувајќи ја работата на нашите клиенти.’’

“Ние имаме нови скромни бизнис цели.Сакам да бидеме сигурни дека ќе одржуваме заедничка култура и ќе донесеме резултати за своите клиенти.” – вели Scott Hagedorn, CEO на Hearts & Science.

Можноста за соработка се прошири и над плановите и купувањата до креативните агенции на Omnicom. BBDO ги доби консолидираните креативни задачи за AT&T во заедничката понуда со Hearts & Science. Компанијата има свој директор за податочни решенија кој го користи  Annalect за да генерира податоци за корисничкото однесување кое може да биде корисно во креирањето на поефективни маркетинг пораки. Потенцијалот на  Annalect исто така беше демонстриран со помош на Hearts & Science— во победничката понуда за консолидираниот бизнис во 2016 година за McDonald’s.

Во основата на моделот на компанијата Hearts and Science  се наоѓа пристап кој комбинира квалитативни резултати наречени ‘’срца- hearts’’ со нагласок на квалитативните резултати наименувани како ‘’наука- science’’
Hagedorn и неговиот тимсметаат дека нивниот голем успех се должи на креирање на нов процес поразличен од добро формулираниот процес ‘’на црна кутија’’ кој се протега низ повеќе брендови и е фаворизиран од страна на повеќе агенции. Наместо тоа тие работеле на креирање на нивен тим на клиенти со главни ‘’разбивачи’’ во центарот на моделот, странично стратегиски играчи кои ги обезбедиле со кориснички податоци.

Овој пристап за решавање на бизнис проблеми е агилен, пристап кој гледа напред и се разликува доста од останатите пристапи во медиумскиот пејсаж.
Еден од методите на агенцијата е користење на бихејвиорална сегментација со цел да се акумулира гледаност на многу поефикасен начин кој не го овозможуваат традиционалните ТВ медиуми. Да го земеме P&G за пример: ‘’доколку продавате паста за заби, доколку продавате детергент за облека…постои верување дека потребен ви е секој можен потрошувач’’, објаснува Kathleen Brookbanks, COO на Hearts & Science. “ Да, потребни ни се сите потрошувачи, но начинот на кој ќе комуницирате со различни луѓе е функција на нивното однесување и тој пристап треба да е различен.’ ”

Визијата на Hagedorn за широк пристап во бизнисот е дел од визијата на компанијата.
’’Јас сум поранешен планер за брендови како BellSouth и AT&T—од таму датираат и почетоците на мојата работа.Станува збор за квалитативна уметност и пронаоѓање на правилниот начин за позиционирање на податоците, но никогаш не сум работел со квантитативен аналоген партнер. Овие маркетинг ресурси јас ги гледам како повидок на квантитативниот планер кој ќе им биде од голема помош на стратегиските играчи.”

За ‘’Always’’ линијата на производи за женска нега, во текот на минато годишните  Летни Олимписки игри компанијата користеше дигитални дисплеи лоцирани во New York во близина на маркетите Walgreens и локации околу Duane Reade таргетирајќи млади жени на возраст од 18 години и нагоре со цел да се поттикне купување на брендираните производи во продажните места околу кои беа поставени овие дисплеи.

Талент

Пронаоѓањето на вистинскиот тип на талент – професионалци кои имаат уникатна желба да научат како ефективно и флексибилно да им помогнат на клиентите да се движат низ пазарот кој брзо се менува, е еден од предизвиците на компанијата Hearts & Science.

“За разлика од долгорочниот процес за добивање на P&G, добивањето на AT&T како клиенти ни изгледаше како да сме биле лансирани како топовско ѓуле, да бидеме искрени.”

Во споредба со 18 месечниот процес за добивање на зделката за соработка со P&G,  Hearts & Science успеа да го добие големиот телеком клиент за само 4 месеци.
Во меѓувреме, поголемиот дел од професионалците на тимот на Omnicom веќе биле доделени за работа на зделката со клиентот P&G  или пак започнале да ја покриваат работата од добиената зделка на PHD во вредност од $3 милијари  со глобалниот VW медиумски бизнис во јуни. Hearts & Science покрај сите свои напори успеа да ги состави своите тимови во новите канцеларии во Atlanta и Dallas.

“Доколку  работевме се во New York, голем дел од работата кон која целевме немаше да се оствари’’- објаснува Hagedorn.
Во следниот период компанијата ќе се фокусира на услужување на големите компании во рамките на своите бизнис зделки, преку одржување на заедничката култура на групацијата и остварување на значајните резултати за секој поединечен клиент.’’

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.