• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 17, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како и зошто да вклучувате ‘повик за акција’ во секој говор

21/09/2017
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Добро конструирана и правилно пренесена презентација може да смени мислење и да предизвика делување.

Сепак, клучната точка во секоја презентација не добива доволно внимаие – повикот за акција (call-to-action).

Вашиот call-to-action, даден кон крајот од говорот, ја објаснува која е улогата на публика откако ќе си замине и ги специфицира задачите кои ќе ги дадат плодовите на вашите идеи. Тоа е тоа што го прави вашиот говор убедлив.

Мора да сте сигурни дека вашиот повик за акција ќе допре до луѓето кои ве слушаат. За жал, нема формула која би функционирала во сите ситуации – вие мора постојано да го прилагодувате вашиот call-to-action.

Луѓето одговараат различно на повиците за акција врз основа на нивниот темперамент, дневни активности и цели, затоа најпрвин треба да се запознаете со вашата публика пред да одлучите како да ги презентирате повиците за акција

Четири различни видови на карактери во вашата публика може да помогнат со повикот за акција: ‘делувачи’, ‘добавувачи’, ‘инфлуенсери’ и ‘иноватори’. За да ја натерате вашата публика да делува, вашите повици за акција треба да одговараат на нивните вештини. Публиката има микс на вештини, затоа е потребно да се обидете да допрете до сите нив во вашите презентации.

  1. Натерајте ги ‘делувачите‘ да направат нешто. Овие вредни луѓе слушаат што треба да се направи и тоа го прават. ‘Делувачите’ не бегаат од физички задачи. Тие исто така ги инспирираат и другите да превземат акција. ‘Делувачите’ се движечката сила позади секоја организација. Бидете сигурни дека вашиот call-to-action точно кажува што тие треба да направат..
  2. Мотивирајте ги ‘добавувачите‘ да споделуваат. ‘Добавувачите’ на располагање имаат ресурси како пари, работен персонал или материјали. Тие им помагаат на луѓето да се движат напред. Тие може да се директори кои може да понудат работен персонал, или пак можеби се потенцијални инвеститори. За да им се допаднете на ‘добавувачите’, користете зборови како ‘стекне’, ‘финансира’, ‘поддржи’ или ‘снабди’. Апелирајте до нивната способност да понудат допирлив придонес кон промената.
  3. Промовирајте влијание во ваше име. Инфлуенсерите може да го променат мислењето на индовидуите или групите, тие ги мобилизираат останатите и може да ги променат перцепцијата и однесувањето на луѓето. Некои се лидери, некои се славни или јавни фигури. Во повикот за акција кон оваа група, обидете се да ја истакнете нивната сопособност за влијание врз луѓето преку употребата на зборови како ‘поттикнете’, ‘конвертирајте’ и ‘промовирајте’.
  4. Поканете ги иновациите. Иноваторите смислуваат стратегии, појаснуваат перспективи, измислуваат производи и генерираат нешто ново. Тие се често основачите на компаниите или создавачите на некој производ. Тие може да бидат инжинери, уметници или претприемачи кои ги избегнуваат секојдневните задачи на сметка на концептуална работа. Допрете до нивните креативни способности користејќи зборови како ‘измисли’, ‘откри’, ‘пионер’ или ‘зачне’. Поттикнете ги да создадат нешто ново.

Пред се’, осмислете ги вашите повици за акција да звучат неодоливо.

За да се осигурате дека вашите повици за акција ќе бидат ефективни, никогаш не завршувајте со нив. Никој не сака да биде оседлан со листа што треба да направи.

Наместо тоа, објаснете им што ќе им се случува откако ќе ја извршат повикот за акција. Кажувањето на call-to-action ќе ја предизвика љубопитноста на публиката, задоволете ја таа љубопитност така што ќе им кажете што ќе се случи откако акцијата ќе биде извршена. Тоа ќе ги мотивира да делуваат.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.