• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како настана една од најпознатите реклами на Кока Кола

24/12/2019
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Телевизиската реклама „ Always Coca Cola“, позната како “Northern Lights“, дебитираше во февруари 1993 година за време на преносот на церемонијата на доделувањето на Оскарите и веднаш стана хит меѓу фановите ширум светот, кои беа привлечени од едноставната, автентична приказна и нешто што тогаш беше пред своето време – компјутерска анимација која направи поларни мечки да изгледаат реално.

Кен Стјуарт ги откри деталите за создавање на една од најпрепознатливите реклами на Кока Кола на сите времиња. Тогашниот постар потпретседател и директор за креативно рекламирање во Columbia Pictures доби „директива“ дека Кока Кола сака да проба нешто поразлично, а првото нешто кое го направи е тоа што ги погледна рекламите во последните 15-20 години.

р е к л а м а

„Поминав низ нив, во потрага на тоа која ќе биде мојата мисија. Онаа која секогаш се издвојуваше за мене, како и за многу луѓе, беше рекламата “Mean Joe Greene“. Таа имаше такво срце и топлина и беше толку едноставна, но моќна приказна. Сакав да ја вратам таа емоција во реклама за Кока Кола и мислев дека Кока Кола мора да се врати на емотивната страна “.

Сепак, Стјуарт не дојде до таа идеја преку ноќ, идејата е резултат на многу размислувања како тоа да се направи на сосема нов начин.

Инспирацијата влезе сама на четири нозе, додека Кен Стјуарт седеше во својата канцеларија во Лос Анџелес, размислувајќи за идеите кои посакувал да станат следната голема реклама на Кока Кола. Неговиот верен лабрадор Морган му ја даде креативната искра што ја бараше.

„Мозокот започна да работи брзо“, се присети Стјуарт на 1992 година.

„Секогаш мислев дека Морган изгледа како поларна мечка … Порано го нарекував кученце поларна мечка или бебе поларна мечка. Затоа, помислив:„ Леле, поларна мечка. Ладна Кока Кола, освежување. Одлично! Морам да ги поврзам поларните мечки на некој начин. “

А остатокот, како што велат, е историја.

„Кучето Морган конечно ми ја даде потребната инспирација. Морам да му дадам признание. Погледнав во него и си реков себеси: „Ако би можел да создадам чувство што го имам за тоа куче во оваа реклама, тоа би било новиот Mean Joe Greene“.

Следното нешто што Стјуарт помисли беше што мечките можат да прават во рекламата. „Кога пијам Кока Кола, обично гледам филм во кино. Па, што би направиле поларните мечки за тоа да би било слично искуство? Помислив: „А, да, тие би се дружеле во група во Арктикот гледајќи ја поларната светлина и пиејќи Кока Кола“.

Чувствував дека ова е нешто навистина револуционерно.

Откако ги добивме првите скици на идејата, скулпторот, врз основа на Морган, создаде 3D глинен модел на главата, кој беше дигитализиран и ставен во напреден компјутерски графички софтвер. Кучето мораше внимателно да се фотографира во студиото за да може ласерот прецизно да ја внесе секоја точка за да може да се анимира.

„Не сакав премногу да ги дефинирам мечките, поради што нема дијалог на лице место. Тоа би звучело како разговори од главите на луѓето. Не би била нивна сопствена фантазија. Ова е патување во мистичниот свет. За мене, Кока Кола беше чувство повеќе од производ. Кока Кола имаше одредена митологија. Сакав да продолжам со нарацијата што ја поддржува таа митска, магична смисла“, се сеќава Стјуарт.

Беа потребни четири месеци за 16 луѓе кои работеа прилично долго време да создадат 30 секунди. Но, да не заборавиме дека зборуваме за крајот на 1992 и почетокот на 1993 година, кога интернетот сè уште не беше целосно функционален. Во тоа време, немаше достапни алатки кои денес овозможуваат секој на домашен компјутер да направи филм. Rhythm & Hues направија револуционерна работа за да ги оживеат мечките.

„Сè беше сведено на минимум. Гледачите не чувствуваа дека се манипулирани. Тие се чувствуваа како да имаат вистинско, човечко искуство коешто ги поврзуваше со колекцијата. Доколку тоа повторно би го работел, би го направил на ист начин“, додава Кен Стјуарт, истакнувајќи дека тој сè уште мисли дека помалку е повеќе.

Анимираните поларни мечки дебитираа во 1993 година како дел од кампањата “Always Coca-Cola”.

„Избрав да нема човечки гласови, само звучни ефекти. Во ’93 година, тоа не беше нешто на што бевме навикнати во рекламите. Рекламите беа звучни од првата до последната секунда, со херојски снимки на почетокот, средината и крајот. Тоа не беше тоа. Се обидовме да направиме нешто поразлично тука и со минимална количина на звук“.

Отпрвин ги слушате мечките и одењето по снегот, но не знаете какви звуци се, мора да ги идентификувате. Кога сфаќате дека е поларна мечка, тоа ве воведува директно во мистичниот свет. Оригиналниот глас на мечката е токму Стјуарт, а тоа се случило сосема случајно додека екипата се обидувала да ги пренесе емоциите после пиење на Кока Кола.

Првите реакции на рекламата со поларните мечка беа ентузијастички. На прес-конференцијата, новинарите дури и аплаудираа, а веста за револуционерната реклама беше на насловната страница на Њујорк Тајмс. И перцепцијата на јавноста беше иста.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.