• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, July 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како објавите на социјалните мрежи станаа профитабилен бизнис

11/06/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Наскоро нема да има компанија која не користи услуги од инфлуенсери за промовирање на своите брендови и производи

Социјалните мрежи го променија начинот на кој комуницираме, но и на кој ги конзумираме информациите и рекламите. Покрај традиционалните реклами, кои се очигледни реклами, одеднаш се појавија и објави за кои на прв поглед, тешко е да се процени дали се работи за платена содржина или нечие лично мислење и став.

р е к л а м а

Тоа отвори и простор за цел нов свет во кој доминираат инфлуенсери, односно влијателни луѓе. Иако може да се помисли дека инфлуенсерите се познати личности, кои го искористуваат нивното влијание за да се сподели одредена порака, инфлуенсер може да биде и лице кое со своите ставови и размислувања, односно однесување на социјалните мрежи, го привлекува вниманието на пошироката публика.

Но, да се биде инфлуенсер денес, е сериозна работа. Внимателно се проценува кој инфлуенсер привлекува каква публика, односно следбеници, каков е неговиот/нејзиниот начин на комуникација со публиката, и конечно, каква репутација има. Подеднакво, инфлуенсерите ги проценуваат компаниите кои пристапуваат до нив. Бидејќи за рекламирање или промовирање на некој бренд, тие го користат она највредното што го имаат – нивниот углед на социјалните мрежи. Од друга страна, веќе бевме сведоци во неколку наврати како еден погрешен потег на инфлуенсерите може да резултира со откажување на бројни договори и губење на пари. Затоа што парите се главната причина зошто некој влегува во целиот свет на инфлуенсерите.

Иако точната сума колку заработуваат инфлуенсерите со објавување на своите постови е тешко да се добие, бидејќи тоа спаѓа во категоријата на деловна тајна, некои податоци сепак може да се дознаат.

Така, во изминатите неколку години, бројот на инфлуенсери и спонзорирани инфлуенсерски објави се зголеми неколку пати. Толку многу што социјалните мрежи беа принудени да ги обележат таквите објави како платени или спонзорирани, со цел останатите корисници да бидат свесни дека некој заработува за нив.

Се проценува дека до 2022 година, пазарот за инфлуенсерски објави и огласување ќе вреди помеѓу 5 и 10 милијарди долари. Треба да се има во предвид дека само една објава на некој инфлуенсер, брендот или компанијата може да ги чини помеѓу 500 долари и повеќе од 20 илјади долари.

И покрај тоа што ниту еден инфлуенсер нема точно да открие колку заработува на своите објави на социјалните мрежи, ќе признае дека од тоа може пристојно да се живее.

Меѓутоа, свое место пронајдоа и компаниите на кои единствена работа им е да ги поврзат инфлуенсерите и соодветните брендови.

Така, компанијата Influential користи машинско учење и вештачка интелигенција за поврзување на големите компании со инфлуенсерите кои најмногу можат да им помогнат во ширењето на брендот.

Ги анализираат брендовите и инфлуенсерите, проценуваат кои хаштагови на која возрасна група би оставиле најдобар впечаток, кој тон треба да се користи во пишувањето на објавите, како и на кој начин да се задржи оригиналниот израз на инфлуенсерот, а да се прилагоди на пораката која брендот сака да ја промовира.

Колку се успешни зборува фактот што компаниите кои ги користеле нивните услуги, забележале раст од 30% во ангажманот и враќањето на инвестициите.

Нивниот совет до огласувачите е да се насочат кон инфлуенсерите кои имаат помеѓу 50.000 до 2 милиони следбеници, бидејќи тоа значи дека се поангажирани, како самите тие, така и нивните следбениците. Големите ѕвезди, како што се Кристијано Роналдо или Ким Кардашијан, имаат голем број следбеници, но тие не се многу вклучени во споделувањето на тие информации понатаму.

Шефот на компанијата Influential, Рајан Детерт, и самиот поранешен инфлуенсер, е убеден дека наскоро нема да постојат компании кои нема да ги користат услугите на инфлуенсерите за промоција на своите брендови и производи.

Бидејќи податоците покажуваат дека за секој долар инвестиран во инфлуенсерите, брендот добива назад дури 6,5 долари. А ниту инфлуенсерите не можат да се пожалат на парите кои ги заработуваат.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.