• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, July 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како огласувачите можат да го заштитат своето работење после глобалниот ransomware напад

16/05/2017
in Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во попладневните часови, во петокот 12 мај, речиси 100 земји ширум светот беа погодени од глобалниот ransomware напад, кој значајно ги загрози системите во болниците, училиштата, владите и компаниите.

Овај напад ги собори системите во Русија, Германија, Индија, САД, а компанијата која се занимава со сигурносни системи Avast изјави дека забележале 75.000 случаи на ransomware – познат како WannaCry или под други варијанти на тој назив – кој ги заразил компјутерите на меѓународно ниво.

р е к л а м а

Ниедна група досега не превзеде одговорност за нападот, но NBC јавува дека стручњаците веруваат дека извршителите користат алатки украдени од американската Агенција за национална сигурност (NSA).

Овој напад беше повод и за итен состанок во Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) каде се сретнаа министерката за информатичко општество и администрација (МИОА) Марта Арсовска Томовска, директорот на АЕК Сашо Димитријоски и службени лица од Националниот центар за одговор на компјутерски инциденти МКД-ЦИРТ од што произлезе и документ со насоки за заштита “WannaCry” рансомвер кој може да се погледне на овој ЛИНК.

И додека последиците од овај напад сеуште се сумираат, британскиот магазин The Drum состави кратка листа на совети за огласувачите како можат да спречат или барем да се подготват за сајбер криза.

Направите безбедносни копии (backup) на своите фајлови

National Cyber Security Centre (NCSC) од Велика Британија ги советува организациите доколку сакаат да се заштитат од ваквите напади, треба да имаат во потполност тестирани backup решенија – ова е мерката која исто така може да помогне да се спречи ПР криза за брендовите соочени со прашањата на потрошувачите кога постои сомневање во загрозеност на системот.

„Backup датотеките не би требало да бидат достапни на уредите кои се во опасност од внесување  ransomware“ советува NCSC. Меѓутоа, тие исто така предупредуваат дека дури и ако жртвата има backup на својот систем, сепак би можело да помине доста време додека повторно се воспостави нормална работа.

Водете сметка вашите системи да се ажурирани

Некои стручњаци тврдат дека овај најнов напад може да биде резултат на слабостите во системите на Microsoft кои ги откри NSA. Компаниите би требало да водат сметка да имаат ажурирани системи за да избегнат напад на прво место, но и критики, доколку се сепак мета на хакерски напад.

Microsoft во петокот издаде соопштение за медиуми во кое тврди дека ќе издаде закрпа и за корисниците на постарите оперативни системи – како што е Windows XP – кои не се ажурираат автоматски.

Avast исто така на својот блог напиша: „Им препорачуваме на сите корисници на Windows OS во целост да ги ажурираат своите системи со последните достапни закрпи. “

Комуницирајте со персоналот и корисниците

Зборувајќи за ITV, Ben Rapp, CEO на компанијата Managed Networks и стручњак за сајбер сигурност, изјави каков е стандардниот начин за испраќање на ransomwarea меилови.

„Обучете го својот персонал да не отвараат мејлови кои не ги очекуваат. Да не кликаат на линкови и да не превземаат софтвер за кој не знаат ништо,“ додаде тој. „Голем број од овие работи бара некаква акција. Постојат исклучоци, но обично корисникот мора нешто да направи.“

Во случај на напад, потрудете се персоналот брзо да се запознае со ситуацијата. Шпанската телекомуникациска фирма Telefónica наводно им рекла на своите вработени веднаш да ги исклучат компјутерите и да ги дисконектираат од интерната VPN мрежа штом се запознаат со ситуацијата.

Renualt и FedEx се исто така меѓу погодените компании, но брзо дадоа изјави за да ги убедат купувачите дека работат на решенијата. „И ние сме погодени“,изјави портпаролот на Renault за AFP, додавајќи дека брендот ја проценува ситуацијата и се обидува да пронајде решение. „Работиме од синоќа. Работиме на она што е потребно да се спротивставиме на овај напад“, додаде.

Што е следно?

Последиците од нападот сеуште не се конечни, но еден случаен фикс го забави ширењето на заразата.

„На надолна  патека е, инфекциите се исклучително ретки, бидејќи малициозниот софтвер не е во состојба да се поврзе со регистрираниот домен“ изјави Vikram Thakur, главен директор за истражување во Symantec, за  Guardian. „Бројките се исклучително ниски и брзо паѓаат. “

Постојат предупредувања, дека сепак напаѓачите можат да го подесат кодот повторно и да започнат циклус на хаос. Истражувачот кој твиташе за успорување на ширењето на ransomware вирусот, за Ројтерс изјави дека уште не забележал такво подесување, „но ќе има.“

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.