Вештачката интелигенција веќе значајно влијаеше на маркетинг индустријата, но маркетерите самите ќе речат дека она што до сега го видовме е само почеток, пишува Adweek.
Според новите истражувања на компанијата Accenture Interactive, повеќето огласувачи во секторот малопродажба користат персонализација заснована на системите на вештачка интелигенција со цел да го поттикнат растот на сите канали. Исто така, истражувањето покажува дека осум од десет B2B маркетинг менаџери веруваат дека вештачката интелигенција ќе ја „револуционализира“ маркетинг индустријата до 2020 година, а дури и поголем процент од маркетерите воопшто (86%) сметаат дека вештачката интелигенција ќе ја направи нивната работа поефикасна.
Целото истражување погледнете го на инфографикот подолу.