• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како временските услови може да се користат со цел да се предвиди однесувањето на потрошувачите?

09/05/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Маркетинг совети

“Секој зборува за времето, но никој ништо не прави околу тоа,” изјави еднаш во една своја изјава Charles Dudley Warner –но, ова целосно и не е точно. Времето многу влијае врз однесувањето на потрошувачите и нивните одлуки кои ги прават, како што се – каде да јадат, што да јадат, кога и каде да купуваат, а тоа воедно прави и одредени бенефити за одредени брендови.

Да го земеме примерот од xAD.
Со цел да се детерминира колкава е улогата на временските услови во навиките за купување, разгледани биле податоци со користење на локациски сигнали на повеќе од 600 милиони месечни корисници и 100 милиони точки на интерес на потрошувачите низ светот со помош на xAd, кој им помага на брендовите да ги предвидат бихејвиоралните трендови и да предвидат нови мобилни и локациски маркетинг можности.

р е к л а м а

1. Временските услови поттикнуваат офлајн продажба

Временските услови влијаат на самата продажба во рамките на продавниците. Кога времето е ладно или облачно, нашите инстинкти често ни кажуваат да останеме дома. Според податоците од движењето, лошото време се покажало дека има поголемо влијание врз навиките за купување отколку поволните временски услови.
На оваа платформа забележани биле 9% помалку посети на лоши временски услови и 6% повисоки биле посетите за време на поволни временски услови.

Маркетинг лекција: Земете ја во предвид оваа појдовна точка за продажба кога планирате кампањи на одредени специфични локации,затоа што можно е да забележите намалување на заработката при промената на временските услови.

2. Таргетирање базирано на температура? Се е релативно…

Во минатото маркетерите ја користеле температурата како индикатор за да детерминираат каде и кога треба да се рекламираат, како и врз основа на она што треба да го промовираат.
Продажбата на ладно пиво на температури под нулата ретко дека е ефективно, како што е продажбата на топло густо чоколадо на овие температури. Кога таргетирате потрошувачи врз основа на температурите, потребно е да обрнете внимание на локацијата на која го правите самото таргетирање. На температура од 20 степени Целзиусови во март во Јужна Калифорнија и 20 степени Целзиусови во Њујорк, постои голема разлика. Во Њујорк можеби ќе биде потребно да облечете и потопло палто, додека пак во Калифорнија можно е да доживеете температури кои ќе ве натераат да размислувате на лето.

Маркетинг лекција: Временските услови и температурите поттикнуваат различно однесување кај потрошувачите во зависност од местото на живеење, па затоа не потпирајте се целосно на временските услови и не сегментирајте ги податоците врз основа на времето, туку и на локациските услови.

3. Времето влијае врз одредени категории на производи различно
Временските услови прават разлика и врз тоа какви производи консумираме како потрошувачи.

4. Направете времето да влијае позитивно врз вашата продажба

Кога имате податоци како временските услови влијаат врз потрошувачката на одредени добра, не само што ќе можете да испланирате подобри кампањи, туку и ќе имате и подобро разбирање на потребите и желбите на вашите клиенти.
Маркетинг лекција од xAd: локацискиот маркетинг, таргетиран врз онсова на времските услови, може да им помогне на компаниите да таргетираат купувачи врз основа на повеќе параметри. Со кампањите на xAd на пример, маркетерите може да ги прилагодат своите кампањи и истите да ги направат ефективни со реклами кои ќе бидат релевантни за локации, временски услови, тајминг и временската прогноза.

Со други зборови, брендовите конечно може да направат нешто повеќе со праваење на попаметни одлуки за таргетирање и да направат порелевантни реклами – било дали е сончево или облачно.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.