На сцената на фестивалот Golden Drum оваа година ќе го гледаме и Калвин Инес, генерален менаџер и креативен директор во JvM NERD London, кој ќе го истражи културниот феномен што го трансформира медиумскиот пејзаж – заедниците на фанови (т.н. “fandoms”).
Во своето предавање насловено „Моќта на фановите: Како заедниците на фанови станаа највредниот медиумски канал“, Калвин ќе навлезе во начинот на кој субкултурите управувани од фанови – од гејмерски заедници до возрасни колекционери на детски играчки – се издигнаа во една од најмоќните сили во современите медиуми. Ова е повеќе од тренд. Станува збор за вистински емоционални врски, автентично раскажување приказни и заедници кои ги движат пазарите.
Со повеќе од 20 години искуство и работа за клиенти како Sony, Bandai Namco и Universal Studios, Калвин е познат по претворањето на теми од интерес на мали, но пасионирани групи луѓе, во кампањи кои одекнуваат на глобално ниво.
Како претседател на овогодинешното жири за категоријата „Едноканална комуникација“, тој ќе сподели што е потребно за да се создадат кампањи што длабоко одекнуваат кај публиката. Очекувајте свежи увиди за медиумскиот свет обликуван од лојалност, креативност и култура.
Повеќе информации за фестивалот Golden Drum и можностите за учество се достапни на следниот ЛИНК.