• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

# kaktus2018: Клиентот и агенцијата секогаш треба да бидат на иста странa!

07/11/2018
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ѓорѓи Авалиани, креативен директор во Leavingstone (Тбилиси, Грузија) ќе биде главен предавач на овогодинешниот фестивал KAKTUS 2018 година, што ќе се одржи на 12 и 13 ноември во хотел Hyatt Regency во Белград. На фестивалот, Ѓорѓи ќе зборува на тема “Creative Confidence“. Во оваа прилика, разговаравме со него во врска со (не)реалните очекувања, во кој момент знаете дека ја правите вистинската работа и што да направите кога кампањата тргне наопаку.

Дали мислите дека наградите навистина помагаат во задржувањето на старите и добивање на нови клиенти, или пак тоа се нереални очекувања?

р е к л а м а

Немилосрдна е борбата за награди во областа на огласувањето. Наградите привлекуваат внимание, отвараат многу врати, одлични се сувенири и може да ви помогнат да пронајдете многу пријатели, но навистина не зборуваат многу за тоа колку вашата следна идеја ќе биде одлична… Наградите се добри за самодоверба и лајкови на Фејсбук, иако “креативно” навистина не гарантираат ништо за клиентот или за тимот. Општо земено, наградите се само бариери преку кои вашите идеи мора да поминат со цел да се квалификуваат како компетентни, и тоа е тоа. Што се однесува до клиентите, работата и самиот процес се она што ги окупира, повеќе од неколку статуи кои и не се разликуваат од било кои други статуи.

Во кој момент во кариерата навистина знаете дали ја правите вистинската работа или не?

Во овај момент не постои исправно или погрешно, јас само пробувам различни работи, работам на повеќе задачи колку што можам. Барам место каде што моите “демони” се најпријатни, и можат да бидат она што се.

Што правите кога нешто ќе ви тргне наопаку за време на кампањата, може ли да споделите со читателите некои примери? Колку е важна довербата на клиентот во агенцијата во тој момент?

“Што? И кога?” Убави се прашањата кои се поставуваат во текот на правењето на распоредот на кампањата, но доколку сите страни не се договорат за прашањето “зошто?”, ништо нема смисла. Секогаш започнуваме со ова, не само за време на процесот на смислување на кампањата, туку понекогаш и на секој состанок. Кога работите не одат по начинот на кој сакаме, седнуваме, разговараме во детали и гледаме како се однесува на оригиналното “зошто?” За време на кампањата, клиентот и јас се бориме на истата страна, така што и одлуките треба да се делат. Нема друг начин. Не ги романтизирајте проблемите – ако постои нешто што не можете да го решите, секогаш можете да “измислите” нов проблем со ефективно решение.

Дали постои идеја без егзекуција?

Шегата е чиста идеја, таа се извршува некаде во невроните, создава алтернативна реалност само за момент да го измами мозокот и да измами насмевка. Мислам дека хуморот е единствен каде што се уште можеме да имаме идеи без реализација, додека остатокот од идеите за да заживеат, мора да имаме бескрајни состаноци и конференциски повици на далечина.

Кој е главниот тренд во креативната индустрија во Грузија оваа година?

Чача (грузиска домашна вотка) и малку преиспитување на самиот себе. Стануваме малку здодевни, па ги преиспитуваме вообичаените методи. Заборавете сè, земете го вашиот лаптоп во раце, поставете ги своите приоритети јасно и пуштете ја вашата фантазија по волја. Со многу храбри, револуционерни работи што се случуваат во грузиската мода, музика, филм, креативците во комуникациската индустрија не би требало да ја задржат својата креативност. Праведно се бориме за нашето место во авангардна култура, со изложување надвор од рамките на постоечкиот начин на размислување во општество и го редефинираме основниот јазик на работењето. Чача главно се користи за подмачкување на таквите идеи или како ракетно гориво кога ни требаат идеи за да стигнеме до ѕвездите.

Што можеме да очекуваме од вашата презентација на фестивалот Kaktus 2018?

Многу розови бои.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.