• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кампањата „Исправи се“ го привлече вниманието на Би-Би-Си и другите глобални медиуми

05/06/2025
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Кампањата што одговори на тивката пандемија на болести на ‘рбетот и ја охрабри Хрватска да крене глава, беше претставена во емисија посветена на технолошките иновации – Tech Life

Проектот „Исправи се“ на „Кроација Поликлиника“ неодамна привлече меѓународно внимание откако беше претставен на BBC News. Оваа иновативна кампања, која комбинира напредна технологија и креативен пристап, се фокусира на спречување на проблеми со ‘рбетот, а нејзиното претставување на глобалните платформи ја покажува нејзината релевантност надвор од локалните контексти.

р е к л а м а

Седентарниот начин на живот и зголемената употреба на мобилни уреди доведоа до загрижувачки статистички податоци, речиси половина од населението потенцијално се соочува со проблеми со здравјето на ‘рбетот без дури и да биде свесно за тоа. Кроација Поликлиника одлучи да се соочи со овој проблем. Во соработка со Go2Digital, агенцијата Bruketa&Žinić&Grey и Millenium promocija, тие ја искористија технолошката иновација како главна алатка за превенција на болести.

Како функционира? Минувачите едноставно стојат пред „ситилајт“ опремен со компјутерски вид и софтвер кој го скенира нивното држење на телото. Со анализа на закривеноста на вратот, средниот и долниот дел од ‘рбетот низ осум клучни точки, системот детектира потенцијални проблеми и дава моментална повратна информација. Резултатите се прикажуваат визуелно и нумерички, со јасно означени области на ризик. За оние со откриени абнормалности, дигиталниот екран веднаш нуди можност за закажување преглед кај физијатар, поттикнувајќи итна акција.

Вкупно 106.642 минувачи оствариле мерење на нивното држење, собрани се 50.521 електронски адреси во согласност со GDPR, а бројот на специјалистички прегледи се зголемил за 46%. Кампањата достигнала 77,92% од хрватското население (формула на Sainsbury). Забележани се 81,8% повеќе интеракции со рекламата во споредба со просекот, а просечното време на гледање било 804,76% подолго – 16,9 секунди во споредба со вообичаените 2,1 секунда.

Токму оваа комбинација на технологија, креативност и општествена одговорност беше тема на разговор помеѓу Имран Рахман Џонс од BBC News и Давор Брукета, креативен директор и ко-основач на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey. Брукета нагласи дека целта на кампањата е да се подобрат резултатите од Европското здравствено истражување за Хрватска на долг рок и да се редефинира начинот на кој го перцепираме огласувањето: „Луѓето порано гледаа реклами, а сега рекламите ги гледаат луѓето“. Брукета исто така нагласи: „Хрватска ја има Go2Digital, една од најразвиените мрежи на дигитално надворешно огласување во Европа опремена со моќни процесори и компјутерски вид, а ова ни отвора нови можности за иновации во комуникацијата со целните групи“.

„Оваа кампања не би била можна без паметната, интерактивна технологија и уникатното искуство што го нудат дигиталните надворешни екрани, а со секоја кампања ги поместуваме границите на креативноста“, нагласува Дин Удатни, директор за маркетинг на Go2Digital.

„Како општествено одговорна организација, свесни сме дека превенцијата има клучна улога во зачувувањето на здравјето. Нашата цел беше да ја подигнеме јавната свест за проблемите со ‘рбетот, но и да понудиме решение кое е едноставно и достапно за сите. Проектот „Исправи се“ е пример за тоа како синергијата на креативноста, технологијата и професионалното знаење може да постигне конкретни резултати. Горди сме што нашата работа е препознаена надвор од границите на Хрватска, бидејќи тоа ја потврдува важноста на оваа иницијатива“, изјави Маја Туцаковиќ, директор за маркетинг на Кроација Поликлиника.

Покрај BBC, за кампањата пишуваа и: LBB (Велика Британија), Ads of the World (САД), Best Ads on TV (Австралија), The Stable (Австралија), Youmark (Италија), The Inspiration (Данска), Nowymarketing (Полска), Proto (Полска), Outdoor (Романија) и бројни други медиуми.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.