Кампањата што одговори на тивката пандемија на болести на ‘рбетот и ја охрабри Хрватска да крене глава, беше претставена во емисија посветена на технолошките иновации – Tech Life
Проектот „Исправи се“ на „Кроација Поликлиника“ неодамна привлече меѓународно внимание откако беше претставен на BBC News. Оваа иновативна кампања, која комбинира напредна технологија и креативен пристап, се фокусира на спречување на проблеми со ‘рбетот, а нејзиното претставување на глобалните платформи ја покажува нејзината релевантност надвор од локалните контексти.
Седентарниот начин на живот и зголемената употреба на мобилни уреди доведоа до загрижувачки статистички податоци, речиси половина од населението потенцијално се соочува со проблеми со здравјето на ‘рбетот без дури и да биде свесно за тоа. Кроација Поликлиника одлучи да се соочи со овој проблем. Во соработка со Go2Digital, агенцијата Bruketa&Žinić&Grey и Millenium promocija, тие ја искористија технолошката иновација како главна алатка за превенција на болести.
Како функционира? Минувачите едноставно стојат пред „ситилајт“ опремен со компјутерски вид и софтвер кој го скенира нивното држење на телото. Со анализа на закривеноста на вратот, средниот и долниот дел од ‘рбетот низ осум клучни точки, системот детектира потенцијални проблеми и дава моментална повратна информација. Резултатите се прикажуваат визуелно и нумерички, со јасно означени области на ризик. За оние со откриени абнормалности, дигиталниот екран веднаш нуди можност за закажување преглед кај физијатар, поттикнувајќи итна акција.
Вкупно 106.642 минувачи оствариле мерење на нивното држење, собрани се 50.521 електронски адреси во согласност со GDPR, а бројот на специјалистички прегледи се зголемил за 46%. Кампањата достигнала 77,92% од хрватското население (формула на Sainsbury). Забележани се 81,8% повеќе интеракции со рекламата во споредба со просекот, а просечното време на гледање било 804,76% подолго – 16,9 секунди во споредба со вообичаените 2,1 секунда.
Токму оваа комбинација на технологија, креативност и општествена одговорност беше тема на разговор помеѓу Имран Рахман Џонс од BBC News и Давор Брукета, креативен директор и ко-основач на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey. Брукета нагласи дека целта на кампањата е да се подобрат резултатите од Европското здравствено истражување за Хрватска на долг рок и да се редефинира начинот на кој го перцепираме огласувањето: „Луѓето порано гледаа реклами, а сега рекламите ги гледаат луѓето“. Брукета исто така нагласи: „Хрватска ја има Go2Digital, една од најразвиените мрежи на дигитално надворешно огласување во Европа опремена со моќни процесори и компјутерски вид, а ова ни отвора нови можности за иновации во комуникацијата со целните групи“.
„Оваа кампања не би била можна без паметната, интерактивна технологија и уникатното искуство што го нудат дигиталните надворешни екрани, а со секоја кампања ги поместуваме границите на креативноста“, нагласува Дин Удатни, директор за маркетинг на Go2Digital.
„Како општествено одговорна организација, свесни сме дека превенцијата има клучна улога во зачувувањето на здравјето. Нашата цел беше да ја подигнеме јавната свест за проблемите со ‘рбетот, но и да понудиме решение кое е едноставно и достапно за сите. Проектот „Исправи се“ е пример за тоа како синергијата на креативноста, технологијата и професионалното знаење може да постигне конкретни резултати. Горди сме што нашата работа е препознаена надвор од границите на Хрватска, бидејќи тоа ја потврдува важноста на оваа иницијатива“, изјави Маја Туцаковиќ, директор за маркетинг на Кроација Поликлиника.
Покрај BBC, за кампањата пишуваа и: LBB (Велика Британија), Ads of the World (САД), Best Ads on TV (Австралија), The Stable (Австралија), Youmark (Италија), The Inspiration (Данска), Nowymarketing (Полска), Proto (Полска), Outdoor (Романија) и бројни други медиуми.