• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Клучот за успешен маркетинг е брзото реагирање

07/05/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Компанијата Старбакс веќе одамна е позната по своите добри маркетинг стратегии, а неодамна успеа сериозен инцидент се претвори во рекламна кампања

Имено, проблемот се појавил кога продавачот на една продавница Старбакс во Филаделфија повикал полиција бидејќи двајца афро-американци, кои подолго време седеле во барот, не нарачале кафе. Откако пристигнала полицијата, мажите биле уапсени за нелегално влегување во простор што му припаѓа на компанијата, но никој не го слушнал она што тие се обидувале да го објаснат – дека не нарачале кафе веднаш, бидејќи чекале уште еден пријател да им се придружи. Човекот кого го чекале, пристигнал на местото на инцидентот за време на апсењето и ја потврдил нивната приказна.

р е к л а м а

Се разбира, инцидентот предизвика бурна реакција од јавноста, па Старбакс, одговори со одлука на 29 мај да затвори 8000 свои објекти со цел вработените да посетат обука на тема расни предрасуди.

Старбакс често се издвојува поради интелигентни маркетинг кампањи, а најважната лекција која ја нуди овој инцидент е дека вистинскиот тест на маркетинг стратегијата на некоја компанија е во тоа колку е таа прилагодлива, односно колку брзо реагира во ситуации кои може да имаат негативно влијание врз работењето. Затоа, важно е колку брзо компанијата може да реагира на сопствените грешки, но и на грешките на конкурентите.

Маркетинг стратегијата е една од најважните сегменти во работењето, без разлика дали се работи за мал семеен бизнис или за голема компанија, но најважна е способноста за брзо реагирање во ситуации кога се укажува добра можност за кампања. Затоа е неопходно понекогаш да се отстапи од претходно планираните стратегии со цел да се искористат можностите кои се создаваат неочекувано. Ова може да вклучува создавање на кампањи, кои се одговор на грешката на некоја конкурентска компанија, па препознавањето на поволен момент е од суштинско значење, како и начинот на кој се реагира.

Постојат неколку начини на кои една компанија може да реагира на можностите за маркетинг, а една од најпопуларните е, секако, комуникацијата преку социјалните мрежи. Најголемо внимание во контекст на овие стратегии привлекуваат оние компании кои пронашле креативни начини да комуницираат со потенцијалните клиенти, а еден од тие начини е и реагирање на грешките на конкурентите, кои според искуствата на успешните стратегии, мора да биде умерено, но и духовито и интелигентно.

Така, може да констатираме дека постои простор за една компанија да профитира од грешките на своите ривали, а еден од најдобрите примери е оној кој се однесува на компаниите Uber и Lyft. Имено, вредноста на акциите на компанијата Uber значително се намалија, по серијата скандали кои ја прикажаа компанијата во негативно светло, а од 2015 година, уделот на Uber на пазарот падна од 90% на 75%, додека во исто време Lyft забележа раст и со 21,2% достигна 24,7%. Една од стратегиите на компанијата Lyft во тоа време вклучувала и донација на организацијата American Civil Liberties Union, во износ од еден милион долари, како реакција на законите со кои Трамп им забрани на имигрантите влез во државата, но и на фактот што извршниот директор на компанијата Uber – Травис Каланик – се приклучил на економско советодавно тело на Трамп.

Конечно, постојат и ситуации во кои би било добро компаниите помалку да се рекламираат, па некои компании одлучуваат да ги повлечат своите маркетинг содржини од сервисите кои се во сопственост на компании кои во моментот се вклучени во некој скандал. Еден пример за ова е тоа што неодамна се случи со компанијата Фејсбук, која се најде во центарот на скандалот со Кембриџ Аналитика, заради кој компаниите Sonos и Mozilla објавија дека ги повлекуваат своите рекламни содржини од платформата на компанијата. Таквите постапки им овозможуваат на брендовите да се дистанцираат од скандалот што е во тек и да им испратат позитивна порака до клиентите.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.