• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, October 27, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кога инфлуенсерите стануваат стратегија: лекции од Dolce & Gabbana на 8. Регионална конференција за е-трговија

27/10/2025
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Додека инфлуенсер маркетингот се претвора во индустрија од повеќе милијарди долари, глобалната директорка за инфлуенсер маркетинг во Dolce & Gabbana, Пиера Валентина Тониоло, го споделува „прирачникот“ зад успехот на светските брендови. Од стратегии по платформи до избор на креатори — таа открива како маркетерите можат да го претворат влијанието во мерлив раст.

Инфлуенсер маркетингот одамна ја надмина фазата на експеримент. Тој денес е централна деловна стратегија. Според Business Insider Intelligence, глобалната вредност на оваа индустрија ќе надмине 32,5 милијарди долари до 2025 година, а луксузните брендови ја водат промената. Една од клучните фигури во овој процес е Пиера Валентина Тониоло, глобална директорка за инфлуенсер маркетинг во Dolce & Gabbana, која ќе биде панелистка на 8. Регионална е-трговска конференција во Скопје.

р е к л а м а
р е к л а м а

Нејзината презентација, „The Influencer Playbook Global Brands Don’t Want You To Have“, ветува дека ќе открие што навистина стои зад влијателниот маркетинг — надвор од гламурот и буџетите.

„Вистината е дека инфлуенсер маркетингот стана двигател на растот,“ вели Тониоло. „Но успехот не зависи од среќа или скапи кампањи, туку од системи кои ја балансираат креативноста и одговорноста.“

Три совети од глобалниот прирачник за успех

  1. Усогласете ги креаторите со ДНК-то на брендот
    Dolce & Gabbana не избира инфлуенсери само според бројки. „Секој креатор што го ангажираме мора да биде во согласност со вредностите на брендот,“ објаснува Тониоло. „Не се работи за контрола, туку за соработка.“ Таа препорачува маркетерите да ги дефинираат своите „неприкосновени правила“ како што се тонот, визуелниот стил и бренд кодовите, а потоа да им дозволат на креаторите да ги интерпретираат на свој начин.
  2. Градете стратегии според платформата
    „Една порака не функционира насекаде, Instagram е за аспирација, TikTok за досег, а ‘live commerce’ е местото каде што се случува конверзијата,“ – објаснува Тониоло. Нејзиниот тим прилагодува содржини по региони и соработува со локални креатори кои најдобро ги разбираат културните кодови.
  3. Комбинирајте глобална визија со локален глас
    „Луксузот живее од конзистентност, но влијанието е локално,“ вели Тониоло. Таа го опишува пристапот вака: брендот е архитектурата, а локалните тимови го уредуваат ентериерот. За маркетерите тоа значи – да дадат простор за адаптација, без да ја нарушат суштината на брендот.

Новите мерила за успех

Лајковите и следбениците повеќе не се мерка за влијание. „Денес гледаме конверзии, заедници и културна релевантност,“ објаснува Тониоло. „Кога креаторот автентично зборува со својата публика, свеста природно се претвора во акција.“

Совети за брендовите во подем

На пазарите во Западен Балкан, Тониоло гледа посебна можност:

„Поблиску сте до својата публика, можете да реагирате побрзо и да бидете поавтентични од големите глобални брендови. Таа агилност е вашата предност.“

Регионалната публика, особено младите генерации реагираат на искреност и блискост, а не на совршенство. Затоа, брендовите кои ќе успеат да го најдат својот „вистински глас“ во локалниот контекст, ќе изградат многу посилна лојалност отколку оние што се обидуваат да копираат глобални формули.

Нејзината последна порака за маркетерите е: Третирајте го инфлуенсер маркетингот како деловна дисциплина.
Креативноста, структурата и податоците мора да одат заедно — затоа што во новата економија на влијание, оние што ќе ја совладаат автентичноста, ќе ја освојат и публиката и продажбата.

р е к л а м а

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Локални избори | Политичко рекламирање 2025
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Локални избори 2025 | Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.