Новата кампања на непрофитната организација End Allergies Together ( E.A.T.) и BBDO New York се обидува да ја подигне свеста за алергиите на храна и парите кои се потребни за истражување на можните лекарства – илустрирајќи ја тешката реалност дека за луѓето кои страдаат од алергија на храна, еден залак од погрешна храна може да биде смртоносен.
За таа цел, агенцијата се поврза со славниот кувар Ming Tsai и направи камион за храна кој ги нуди луѓето кои не се алергични, за да го осетат искуството кое го имаат луѓето кои се алергични – нудејќи им отровни јадења.
Иако точната вкупна бројка не е достапна, ризикот од умирање од алергиски реакции статистички е релативно низок (околу 225 луѓе годишно, според една студија од 2013 година, која ги вклучува и алергените кои ги нема во храната). Но, околу 17 милиони Американци страдаат од алергија на храна, а 220 милиони ширум светот, наведуваат од E.A.T.