• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 8, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кога логото едноставно не треба да се менува

12/02/2019
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Извор: Epica Awards

Пишува: Mark Tungate, Editorial Director, Epica Awards

р е к л а м а

Ако мислите дека луѓето не се поврзани со познатите брендови, само погледнете што се случува кога некои од нив го менуваат своето лого. Zara го помина ова искуство неодамна кога агенцијата Baron&Baron – основана од страна на почитуваниот француски дизајнер Фабиен Барон – го редизајнираа нејзиното лого.

Влогот беше доста висок за Zara, која никогаш не се рекламира надвор од просторот на своите продавници. Така, оние темно сини хартиени кеси со добро познатите букви се како некои мини-мобилни билборди за нив. Старото лого, со широко одвоени карактери во прилагоден фонт, стана дел од урбаната средина – што можеби беше и целата поента на редизајнот.

Новата верзија, како што можете да видите, има доста збиени букви, како воз кој удира во ѕид, со додавање на еден пар на декоративни криви линии на буквите З и Р. Барон е мајстор на отмената типографија, има работено за списанија како што се Harper’s Bazaar и францускиот магазин Vogue, како и луксузните брендови Dior, Coach и Bottega Veneta, па веројатно знае што прави.

Сепак, социјалните медиуми се преоптоварени со саркастични реакции на промената на логото. Еден од најчесто цитираните коментари е онај на дизајнерот Ерик Спикермен, кој на Твитер напиша: “Ова е најлош пример кој сум го видел низ годините. Дали е направено од еден од оние нови роботи што ќе ги заменат луѓето? “Други коментатори го нарекоа “тесно” и “клаустрофобично”.

Промената на логоата честопати предизвикуваат блага хистерија кај потрошувачите. Одличен пример за ова е The Gap, кој во 2010 година беше принуден да се повлече и да го отфрли своето ново лого откако фановите го подигнаа својот глс. БиБиСи дури ја нарече целата работа “дебакл”.

Според Advertising Age, новото лого било меѓу неколкуте предложени од страна на агенцијата Laird & Partners по “изборот меѓу три компании”. Бил Чендлер, портпарол на Gap, призна дека промената на логото била “премногу и направена премногу брзо”. Gap сè уште го користи своето оригинално лого, со елегантни сериф букви кои сè уште постојат.

И други модни брендови неодамна ги обновија своите логоа. Burberry лансираше смел нов болдиран sans-serif фонт создаден од битанската лагенда на графичкиот дизајн Питер Савил. Тој исто така дизајнираше монограм со испреплетен “ТВ” принт – идеален за користење на престижните куфери à la Louis Vuitton. Овие промени го означија доаѓањето на новиот моден дизајнер на Burberry, Рикардо Тичи.

Модните магазини му дадоа благи пофалби на дизајнот, но Твитер беше сè само не фин. Еден од критичарите на шега истакна дека редизајнирањето одзеде “сè што е излишно, како идентитет, стил, наследство и визуелна привлечност”.

Во нешто помалку контроверзен потег, Савил го редизајнира логото на Calvin Klein во 2017 година, префрлајќи го целосно во големи букви. Промената беше суптилна – толку суптилна што порталот Brand New забележа “зошто воопшто се трудеше?”

Исто така, во Франција, новиот дизајнер Хеди Слиман го промени на буквите на брендот Céline, со отстранување на акцентот над буквата Е. Оваа модна куќа набрзо истакна дека ова е само враќање на претходната верзија на името на брендот од 1930-тите.

И покрај талентот на Слиман како моден дизајнер (сметам дека неговите дизајни за машката облека на Céline се прекрасни), се чини дека има проблем кога станува збор за мешање во бренд идентитетот. Кога пристигна пред неколку години во Ив Сен Лоран, го промени името во Сен Лоран Париз.

Ова е можеби упатување на фактот дека “Париз” е бренд сам по себе, со сите видови на привлечни романтични асоцијации, но овој потег, исто така, беше малку тавтолошки. Навистина, од неговото заминување, се забележува дека Сен Лоран дискретно го исфрли додатокот “Париз”.

Играњето со логоата се чини ризично, ако не е неразумно. Градењето брендови и лојалност на купувачите бара време, напор и пари. Обидувајќи се вештачки да ја освежите привлечноста на вашиот бренд со промена на неговите ознаки, се чини како да го фрлате бебето зaедно со водата за капење.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.