• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кои се ефикасните маркетинг трендови во регионот на Блискиот Исток и Северна Африка?

12/11/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Лекциите кои се споделени во извештајот MENA Strategy Report се извлечени од победничките кампањи на WARC наградите за најдобри стратегии во регионот на Блискиот Исток и Северна Африка во 2018.

WARC го објави својот втор извештај MENA Strategy Report кој ги испитува трендовите во маркетинг стратегиите на Блискиот Исток и Северна Африка, преку лекциите научени од анализата на пријавените кампањи за WARC наградите.

р е к л а м а

Луси Ајткен, уредник на студии на случај во WARC, по повод најновиот извештај вели: “Врз основа на длабинска анализа на резултатите овогодишните награди, ги ставивме размислувањата зад кампањите во контекст за да утврдиме како најдобрите стратешки идеи одговараат на потребите на потрошувачите и ги промовираат брендовите на Блискиот Исток и Северна Африка”.

Според извештајот на WARC, дисрупцијата е она што го стимулира растот во регионот на Блискиот Исток и Северна Африка (MENA регион), бидејќи добитниците на наградите оваа година покажаа револуционерно размислување во секторите кои се зрели за дисрупција. Без разлика дали се работи за Nissan кој освои Гранд при за измислување сосема нови мерни единици релевантни за регионот, или за прехрамбен бренд, кој ги охрабрува семејствата да бидат повеќе свесни за отпадот кој се создава за време на Рамазан, успешните кампањи покажаа како промените во темите на разговор може да бидат моќна стратешка алатка.

Во извештајот исто така се наведува дека е невозможно да се игнорира родовата еднаквост како една од главните прашања. Иако многу кампањи имаа цел да ја покажат својата поддршка за жените, она што се разликувало во кампањите, како на пример, кампањата на Nissan #SheDrives или кампањата Cook with Her на компанијата Puck, бил начинот на кој тие ги таргетирале мажите, охрабрувајќи ги да земат активно учество во остварување на напредок и еднаквост .

Друг наод од извештајот открива дека силните локални согледувања се клучни за растот на брендот. Победничкиот кампањи на локалните брендови ја покажаа силата и важноста на локалните сознанија кои доведуваат до силни стратешки идеи. Две кампањи од Либан најдобро го демонстрираа ова: една покажа разбирање и емпатија со оние кои страдаат од бавни интернет конекции во земјата, додека другата ја искористи националната гордост која ја чувствуваат либанците кои живеат во странство.

Иако реалната вредност на инфлуенсерите сеуште е предмет на жешка дебата во оваа индустрија, добитниците на награди оваа година понудиле конкретни примери за тоа како инфлуенсерите може да бидат од непроценливо значење во трансформирањето на брендовите.

Кампањата The Chronicles of Oufa за EGBank радикално да го промени начинот на кој младите Египќани го перцепираат овој бренд во светот на финансиските услуги, бидејќи се идентификувале со малку инфантилниот лик на Оуфа. Од друга страна, кампањата HouseWiFis на STC имаше допадливи ликови кои ги привлекоа мајките во Саудиска Арабија. Овие инфлуенсери играат важна улога за време на брзите промени во регионот.

Комплетниот извештај е достапен само за претплатниците на WARC.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.