• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кои се најефективните адвертајзинг формати на денешницата?

29/10/2015
in Во фокусот, Истражувања
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ново истражување на Nielsen покажува кои адвертајзинг формати се со најмногу и најмалку доверба кај потрошувачите

Довербата е многу важен фактор за успех во адвертајзингот и воопшто маркетингот. Ако некому не му верувате, обично не ги прифаќате нивните совети, додека пак, ако некој предложи нешто и верувате на неговиот суд, многу е поверојатно дека ќе го прифатите. Ако секој веруваше на сите адвертајзинг формати 100%, постојано ќе бевме изиграни од луѓе кои го користат адвертајзингот за нечесни активности. Во реалност, довербата е многу важна, и ова истражување покажува дека на некои адвертајзинг формати им веруваме многу повеќе од други. На пример, имејловите се скоро двојно подоверливи отколку текстуалните реклами на мобилни телефони.

Скорешни трендови

р е к л а м а

Мнозинството од адвертајзинг каналите посведочија како нивната доверливост се намали во последните две години, и покрај тоа што има некои позитивности кај некои дигитални адвертајзинг формати. Рекламите на мобилни телефони и на социјални мрежи имаат пораст на доверливост, но од прилично ниска почетна состојба.

trust in ad formats

Редакциска (комерцијална) содржина

Editorial content забележа голем пат, што најверојатно се должи на опаѓачкиот тренд на native advertising –от, каде што рекламите се направени да изгледаат како статии, со што би привлекле кликови од луѓе кои обично не би кликнале на нив. Кога адвертајзерите го злоупотребуваат овој тренд и не создаваат квалитетни содржини, тогаш ја повлекува надолу доверливоста на целиот медиум.

Подолу е еден скриншот од веб-страната на Telegraph (еден од поголемите британски весници), Тоа е првото нешто што се појавува кога посетителот завршил со читањето на една статија, и е дизајнирано да се појавува исто како останатите статии од весникот, кои исто така се појавуваат на крајот од текстовите. Всушност тоа се реклами.

telegraph uk articles

Email Маркетинг

Мејловите имаат исто така значаен пад, но сепак остануваат третиот најдоверлив извор во Обединетото Кралство. Ова може да се должи на тоа што маркетерите праќаат премногу имејлови. Потрошувачите стануваат заситени кога примаат толку многу пораки кои престануваат да бидат корисни. Друга причина може да биде тоа дека премногу бизниси почнуваат да користат email маркетинг бидејќи е доверлив и ефективен. Тоа значи дека неговата ефективност се намалува како што се’ повеќе и повеќе компании, дури и оние помалку доверливи, се обидуваат да заработат на ефективноста на медиумот.

ТВ vs Веб сајтови

ТВ рекламите забележаа пад од 5% во споредба со претходните години, но ја одржуваат доверливоста кај респектабилни 56% од потрошувачите во Обединетото Кралство. Довербата во компаниските веб сајтови е намалена за 2%, односно 52% од потрошувачите во Обединетото Кралство им веруваат. Компаниските веб сајтови се значаен медиум за приказ на еден бренд и неговите понуди, и како дестинација на многу други маркетинг кампањи, треба да бидат оптимизирани за задржување на вниманието. Интересно е тоа што, ако постојаните трендови продолжат, компаниските веб сајтови ќе ги ‘претркаат’ телевизиските реклами во доверливост за две години.

Дигитален адвертајзинг

Дигиталните реклами имаат тенденција за мал пораст, или барем да не изгубат кога е во прашање доверливоста. Нивото на доверливост на онлајн банер рекламите и онлајн видео рекламите остана исто како во претходните години, а рекламите на социјалните мрежи и мобилните забележуваат благ пораст од 1%, односно 3%. Сега ги знаете трендовите, но какви се апсолутните нивоа на доверливост кои моментално ги забележуваме во адвертајзинг индустријата?

most trusted ad formats

Личните препораки се на врвот, што има смисла бидејќи е многу поверојатно дека еден пријател ќе понуди понепристрасна препорака отколку реклама чија намена е да продава производи и да зголемува приход. Имејловите се високодоверлив извор за маркетинг, што значи дека органскиот пораст на вашата е-маил листа е добра идеја. Редакциските текстови се исто така високо рангирани, што значи дека content маркетингот е ефективен медиум и треба да биде планиран, менаџиран и оптимизиран со цел да се добијат најдобрите резултати.

Дигиталните медиуми најчесто не се рангирани најдобро на оваа листа бидејќи се релативно нови медиуми и, онлајн банер рекламите особено,  се намерно направени погрешно да наведуваат со цел да генерираат повеќе кликови. Маркетерите треба да ги користат овие листи не само за избор на адвертајзинг медиуми кои моментално уживаат високо ниво на доверба, туку и да размислат како можат да ги направат нивните содржини на помалку доверливи канали да изгледаат подоверливи. Давањето на големи ветувања кои не можат да бидат испорачани нема да дадат резултати бидејќи потрошувачите се навикнати на нив и ќе ги надминат таквите пораки. Искреноста се исплаќа во сите адвертајзинг медиуми.

Секако, треба да се има на ум дека ова се само објавени потрошувачки однесувања, а не самото вистинско однесување. Затоа треба да се споредат овие согледувања со вистинската ефикасност на адвертајзинг форматите и медиумите забележани од аналитичарите и маркетерите.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.