• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, July 7, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кои се непишаните правила за користење на LinkedIn?

23/04/2018
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

LinkedIn во моментов е најдобрата професионална платформа, а со повеќе од 500 милиони профили, ова е и место каде што менаџерите и работодавците ќе ги најдат своите нови вработени, фриленсери, продавачи и сл. Предизвикот е да се истакнете (од оправдани причини) во морето на професионалци со исти вештини како што имате и вие. Зошто некои луѓе добиваат многу прегледи на профилот, повици за поврзување и пораки од работодавци заинтересирани да ги ангажираат? Одговорот е дека тие инвестираат време и енергија во создавање на добар профил на LinkedIn.

Секоја социјална мрежа има некои непишани правила, па и LinkedIn не е исклучок. Непридржувањето кон овие правила може да штети на вашиот кредибилитет на платформата и во оваа прилика издвоивме осум работи кои треба да ги направите на LinkedIn:

р е к л а м а
  • Не ставајте “активно барање на работа” на вашиот профил – Покрај тоа што испраќате порака дека сте очајни, истражувањата покажуваат дека регрутите имаат предрасуди спрема невработените, што е и пораката што ја праќате кога тоа го објавувате јавно.
  • Не пишувајте за себе во трето лице – Пишувањето на вашиот профил во трето лице е најбрзиот начин да бидете окарактеризиризирани како недопирливи, егоистични и суетни.
  • Користете ја вистинската терминологија – Алгоритмот за пребарување на LinkedIn е фокусиран на клучните зборови. Треба да водите сметка за тоа кои вештини ги внесувате во вашиот профил и со тоа да го зголемите бројот на прикажување на вашиот профил во резултатите од пребарувањето.
  • Вклучете го тајниот прекидач – Постои поставка за приватност која сега е достапна на LinkedIn која ви овозможува тајно да ги информирате компаниите дека сте отворени за нови можности за вработување. Дали некогаш сте се запрашале како некои луѓе одат на интервју за работа без објавен оглас? Сега знаете.
  • Ставете добра слика на профилот – Велат дека “сликата вреди повеќе од 1.000 зборови”, а на LinkedIn, ова е особено точно. Премногу луѓе грешат при изборот на профилната слика за LinkedIn и со тоа пропуштаат многу прилики.
  • Не праќајте лоши барања за поврзување – Ако некогаш сте биле “ghosted” на LinkedIn, тогаш веројатно сте ги прекршиле правилата за ангажирање со непознати на LinkedIn.
  • Обидете се редовно да ја ажурирате вашата историја на работа – Според регрутерите за вработување, единственото место на кое би требало резимето и LinkedIn профилот да бидат идентични е делот на историјата на работа. Во спротивно, ќе се претпоставува дека само сакате да ги залажете регрутерите.
  • Не се поврзувајте со другите во понеделник – Студиите покажуваат дека понеделник е најлошиот ден во неделата за поврзување со луѓето. Почекајте до петок кога луѓето најверојатно реагираат позитивно.

Третирајте го LinkedIn како веб страница каде што се претставувате себеси како производ што сакате да го продадете. Денес секоја работа е привремена и сите ние сме “човек- компанија”, која треба да биде стратешки настоена при планирање на кариерата. Ако ги сакате најдобрите можности за работа и за да останете вработен, мора доследно да се промовирате, а LinkedIn е идеално место за тоа. Но, доколку не го користите правилно, тоа може да ве чини. Како што вели Ј. Т. O’Donnell, основач и извршен директор на компанијата Work It Daily, “Направи бренд или биди брендиран”. Непревземањето контрола над пораката која ја испраќате на LinkedIn не е паметно. Тоа може да ве доведе до ситуација да изгледате како некој што нема доволно знаење во областа на технологијата, нема никакви достигнувања или има нешто да скрие. Без разлика дали ви се допаѓа или не, LinkedIn е сега неопходен дел од правилното управување со кариерата.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.