• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 16, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кои се новите стандарди за интегритет што ги воведува Cannes Lions?

16/07/2025
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions објави нови стандарди и мерки за интегритет во рамки на својот натпреварувачки сегмент. По темелна ревизија, ќе биде воведен унапреден систем што ќе обезбеди нов модел на одговорност, строгост и доверба во оценувањето на креативната извонредност.

За време на овогодинешниот фестивал, поради заеднички грижи поврзани со манипулации, синтетички медиуми и употреба на вештачка интелигенција, дојде до повлекување на веќе наградени проекти. Со цел да се зачува интегритетот на сите идни пријави, Cannes Lions најави сеопфатна нова рамка за оценување. Почнувајќи од 2026 година, сите пријавени проекти на меѓународниот фестивал на креативноста ќе подлежат на нови мерки за отчетност и стандарди за интегритет, дизајнирани не само за заштита на кредибилитетот на наградите, туку и за повторно нагласување на културната и комерцијалната вредност на креативност што е вистинита и одговорна.

р е к л а м а

Веќе повеќе од 70 години, Cannes Lions го демонстрира влијанието што креативноста го има врз напредокот, а доказите дека креативноста води до ефикасност и деловен успех се добро документирани. Оваа година, независна анализа повторно ја потврди поврзаноста помеѓу креативноста и деловниот раст. Interbrand презентираше студија за 50-те најнаградувани брендови, покажувајќи дека креативната извонредност директно се одразува на бизнис резултатите: зголемување на профитабилноста за 2,7% и пораст на пазарната капитализација за 4,7% во годината по добивањето награда на Cannes Lions, надминувајќи ги пазарните просеци.

„Индустријата се менува со молскавична брзина. И, како и остатокот од индустријата, така и Cannes Lions се приспособува на тие промени. Во срцето на Lions е креативноста што генерира раст. Новите стандарди ја одразуваат нашата одговорност да обезбедиме платформа за креативност, но и да ја заштитиме нејзината вредност, притоа потврдувајќи дека креативната извонредност мора да биде синоним за креативен интегритет“ – истакнува Сајмон Кук, извршен директор на LIONS.

Нови глобални стандарди за креативен интегритет

Следниве мерки ќе бидат спроведени на Cannes Lions и поврзаните награди од 2026 година. Сите мерки ќе бидат постојано преиспитувани, имајќи ја предвид брзината со која се менува индустријата:

Стандард 1: Сопственост и Авторство

  • Одговорност, партнерство и дозвола
    Секоја апликација мора да биде одобрена од страна на деловниот лидер на пријавената компанија и од страна на висок претставник на брендот што ја нарачал кампањата. Овие декларации потврдуваат дека сите елементи од апликацијата –  вклучително и видеа, писмени материјали, податоци и тврдења – се фактички точни, одговорно обезбедени и одразуваат реални настани и резултати.

Стандард 2: Вистинитост на тврдењата

  • Двостепен систем за проверка на факти
    Нов систем за двостепена верификација ќе комбинира рачна проверка со анализа базирана на вештачка интелигенција за да се провери вистинитоста на тврдењата во секоја апликација. Ова е првпат ваква хибридна структура (човек + вештачка интелигенција) да биде институционализирана на глобално ниво во однос на фестивалски награди.
  • Независна експертиза и поддршка
    Судиските комисии на Cannes Lions ќе имаат пристап до независен експерт за податоци и мерења, кој по барање ќе обезбеди техничка експертиза при оценувањето на влијанието, ефективноста, медиумскиот досег и интерпретацијата на податоците.
  • Прирачник за интегритет во ерата на вештачката интелигенција
    Овој прирачник ќе воспостави глобален стандард за транспарентност и легитимност на креативноста во доба на вештачката интелигенција. Ќе утврди што е прифатливо, што мора да се објави и што претставува прекршување. Моделот е наменет за апликанти, жирирачи и други засегнати страни, и се препорачува за широка примена во индустријата.Прирачникот ќе биде развиен врз основа на принципите на OECD за вештачка интелигенција, насоките на Partnership on AI за синтетички медиуми, и препораките на UNESCO за етика на вештачката интелигенција.

Стандард 3: Последици од погрешно прикажување

  • Дисквалификација и повлекување
    Cannes Lions го задржува правото да дисквалификува или повлече пријава во секоја фаза – вклучително и по доделувањето на награда – доколку се утврди сериозно погрешно претставување. Може да се побара дополнителна документација или сведочење од високо позиционирани лица.
  • Санкции за намерни прекршоци
    Компании кои свесно пријавиле лажни или манипулативни проекти може да бидат исклучени до 3 години. Истото важи и за членови на жирито. Санкциите ќе се определуваат преку независна ревизија за да се обезбеди објективност.

Стандард 4: Постапка и независен надзор

  • Совет за интегритет и правична постапка
    Сите ескалирани случаи ќе се разгледуваат од новоформираниот Совет за интегритет, составен од правни, етички и неутрални експерти. Апликантите ќе имаат право на одговор и жалба во разумен рок.

Стандард 5: Транспарентност во управувањето

  • Годишна ревизија на интегритетот на креативниот стандард
    Со цел поголема транспарентност, Cannes Lions секоја година ќе објавува извештај за ревизија на интегритетот, со преглед на забелешките и предлозите што довеле до постојано подобрување на системот кој ја поддржува глобалната референтна рамка за креативност.

„Креативноста има вредност само ако е веродостојна. А, веродостојноста мора да се заслужи, не да се подразбира. Овие навремени промени го означуваат почетокот на една нова ера – не само за Cannes Lions, туку и за иднината на глобалниот креативен маркетинг“ – заклучува извршниот директор на LIONS, Сајмон Кук.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.