Во време кога емоциите се продаваат подобро од кога било, а вредностите се мерат со алгоритми, големиот фестивал на креативноста, дигиталните технологии и комуникацијата отвора теми кои го обликуваат односот меѓу брендовите, потрошувачите и општеството.
Како изгледа бунтот во ерата на брендираниот отпор? Колку е одговорно огласувањето денес – и дали може да биде дел од решението во време на предизвиците на одржливоста? Зошто сè уште ни е тешко отворено да зборуваме за пари? Што значи довербата на потрошувачите денес и како изгледа грешката на јавноста во дигиталната ера – ова се само дел од прашањата што ќе бидат поставени на единаесеттото издание на Денови на комуникациите што ќе се одржат од 15 до 18 мај во хотелот „Лоне“ во Ровињ.
Фестивалот на пазарни комуникации обединува низа теми кои, на пресекот меѓу огласувањето, културата и психологијата, зборуваат за клучните точки на современото општество, а дискусиите ќе вклучуваат претставници на брендови, агенции, банкарскиот сектор, независната креативна сцена, медиумите и науката за да отворат искрени, често непријатни, но неопходни разговори за теми што нè обликуваат сите нас, без разлика дали сме потрошувачи, креатори, огласувачи – или само луѓе во свет кој постојано се менува.
BUY & DIE: BUY MORE! SPEND MORE! DIE MORE QUICKLY! (OR IS CONSUMERISM DRAGGING US STRAIGHT TO HELL?)
Огласувачката индустрија, како составен дел на поширокиот економски систем, со децении ја стимулира потрошувачката и ја обликува перцепцијата на вредностите во општеството. Но, во време на растечка климатска криза, се поставува прашањето дали истиот овој систем може да се пренасочи кон поодржлив модел – или идејата за огласување што не промовира прекумерна потрошувачка е само утопија? Оваа сложена и важна тема ќе биде во фокусот на дискусијата на Карла Андриќ (основач на Haiku komunikacija, амбасадор на #EUClimatePact, советник за комуникација за одржливост и општествена одговорност, застапник против „greenwashing“), Ана Брајковиќ (директор, Circled) и Винко Филипиќ (директор, Greencajt) со модераторот Дамир Циглар, член на организацискиот одбор на Денови на комуникациите и директор на агенцијата Imago Ogilvy.
I LOVE TO HATE YOU: THE ANATOMY OF CANCEL CULTURE by WOLF
Што се случува кога еден момент ќе промени сè? Културата на исклучување (cancel culture), некогаш фокусирана на преземање одговорност, сега сè повеќе наликува на систем на предвремени пресуди и јавни осуди – без време за проверка на фактите, простор за раст или шанса за враќање. Во ера кога простувањето исчезнува од јавниот дискурс, клучните прашања стануваат: како да се справиме со грешките во дигиталната ера и дали постои начин да се минимизираат? Во разговорот што ќе го модерира новинарот Александар Станковиќ, своите искуства и согледувања ќе ги споделат Ела Дворник, Ана Череншак (психолог, Mental training center) и Мануела Шола (директор, Komunikacijski laboratorij). Преку реални приказни и анализа на современите предизвици, тие ќе разговараат дали сè уште можеме да си дозволиме грешка во свет кој суди брзо, јавно и без двоумење.
BEYOND THE CHECKOUT: THE NEW RULES OF CONSUMER TRUST powered by STUDENAC
Прашањето за доверба во малопродажбата ги надминува само навиките на потрошувачите – се однесува на основните психолошки механизми на однесувањето на потрошувачите и како брендовите се поврзуваат со нивните заедници. Во време кога автентичноста е клучна, како да ја обновиме довербата меѓу трговците на мало и потрошувачите? На Денови на комуникациите, овој панел ќе ја претстави науката за однесувањето на потрошувачите, истражувајќи што обезбедува лојалност, чувство на припадност и вистинска врска со брендот. На оваа тема ќе разговараат Татјана Спајиќ (директор за корпоративни комуникации, Studenac Market), Анѓела Буљан Шибер (основач, Izone, член на организацискиот комитет на Денови на комуникациите) и Сенка Брајовиќ (партнер, Improve Research & Analytics) со модераторот Марој Сабљиќ (директор, B2BLOBAL).
CAN MONEY TALK BE SEXY? powered by ADDIKO BANK
Иако парите се неизбежен дел од секојдневието, разговорите за финансиите за многумина сè уште се непријатни, па дури и табу. Зошто е тоа така, особено во општество каде споделувањето приватни информации стана речиси норма? Овој панел ги истражува културните, социјалните и психолошките причини зад нашата непријатност со финансиските теми, со посебен фокус на улогата на комуникациските експерти, психолозите и финансиските институции во промената на тој наратив. Своите размислувања и искуства ќе ги споделат Петра Башиќ Јантолиќ (извршен директор за развој на деловната соработка со клиентите, Addiko Bank), Давор Брукета (креативен директор и косопственик на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey и член на организациониот одбор на Денови на комуникациите), Мартина Трбоглав Подворац (психолог, терапевт и сопственик на приватната психолошка ординација Corium), DJ Rea (Реја Хаџиосмановиќ, музички уредник/музички новинар/музички консултант, сопственик на Puding) во разговор што ќе го модерира Петар Танта (директор, CTA komunikacije).
NOTHING IS PUNK ANYMORE
Некогаш, бунтот имаше свој препознатлив визуелен идентитет – искинати фармерки, истрошени патики и јасен отпор кон сите корпоративни работи. Денес, истиот бунт доаѓа во ограничено издание со придружна маркетинг кампања. Дали секоја контракултура е веќе комерцијализирана? Може ли нешто да остане автентично и надвор од пазарните рамки во свет каде што дури и протестот доаѓа со спонзор? Дискусијата што ја модерира Марко Шесниќ (ко-основач, Studio Šesnić&Turković, член на Управниот одбор на HURA и IAB Хрватска) ќе се обиде да одговори на овие прашања, а ќе му се придружат и Ела Бариќ (бренд менаџер, Radenska Adriatic), Домагој Давидовиќ (креативен стратег на MinusMinus Agency, член на IAB Хрватска) и Маро Питаревиќ (креативен директор, Real grupa).
Покрај гореспоменатите теми, многу програмски содржини ќе се занимаваат со креативноста, вештачката интелигенција и бизнисот, како и бројни разновидни теми од големо значење за комуникациската индустрија, вклучувајќи ги: PPP: Pitch Me If You Can — Guide to Fair & Smart Agency Selection powered by Ožujsko pivo, On Influencer Marketing by IAB Croatia: Is Your Feed a Lie?, The Experience Economy: Events as the Frontline of Brand Experience, Why Your Business Needs a Gamer’s Mindset by Game Changer и други.
Да потсетиме, покрај одличната домашна програма, најавени се и голем број водечки светски лидери во областа на креативноста, дигиталните технологии, дизајнот, вниманието на корисниците, пичирањето, вештачката интелигенција и бројни други теми.
Сите кои сакаат да бидат дел од ова уникатно искуство од 15 до 18 мај во Ровињ, повеќе информации за учеството може да најдат на: www.danikomunikacija.com.