• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна: Ја најдовме ли средината ? (за Гемиус, медиумите, огласувачите и агенциите)

05/02/2014
in Во фокусот, Колумни, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Македонската интернет јавност вчера беше домаќин на Г-дин Веселин Ангелов од Гемиус Бугарија, компанијата која претендира да биде третата независна страна која ќе ги мери и анализира македонските веб сајтови.

Настан кој со нетрпение се очекуваше, пред се за нашите медиуми, агенции и огласувачи да се видат меѓусебе и да продискутираат а потоа и да постават некое прашање кон гостинот од Бугарија. Ние како медиум највеќе се чини ја афирмиравме оваа тема па редно е да се произнесеме и после состанокот.

Авторот на овие редови беше присутен на двата состаноци (и тој во 13h. и тој во 15h.) и горе-долу ова што во продолжение ќе го прочитате го прокоментира јавно на првиот панел пред присутните. Меѓутоа за сите мои колеги кои  беа присутни само на вториот панел (тој во 15h.) а ги имаше доста, би сакал да го споделам уште еднаш.

р е к л а м а

ја најдовме ли средината

Штета е што имаше премалку претставници на агенциите на панелите и тоа што немаше претставник кој би зборувал во име на ИАБ (иако имаше претставници на субјекти членови на ИАБ) телото кое ги започна разговорите со Гемиус за влез на нашиот пазар, да ги објасни предностите на соработката со Гемиус во оснос на соработка со некоја друга компанија како Nielsen, comScore, Quantcast или др.

Гемиус овој проект го финансира со средства од медиумите и агенциите.

Медиумите и агенциите многу јасно не можат едни без други. На медиумите им е потребна соработка со агенциите за да можат да се финансираат….. а на агенциите им се потребни медиумите за тие да можат да ги спроведуваат кампањите за своите клиенти.

Истражувањата на Гемиус се добредојдени и сите се согласуваат дека се корисни и им даваат кредибилитет. На медиумите пред агенциите, на агенциите пред огласувачите т.е. нивните клиенти.

Вчера се потврди тоа што неколкупати претходно го пишувавме, а тоа е дека главниот проблем на овој проект е цената за веб сајтовите.

Односно ако можам слобоно да ги интерпретирам моите колеги од интернет медиумите, цената е оценета како превисока во споредба со развојот на интернет пазарот во Македонија и со таа што ја плаќаат агенциите…… и финансирањето на овој проект се прави нерамномерно.

Агенциите за тоа што го добиваат пристапот до обработени податоци од СИТЕ веб сајтови би плаќале помеѓу 50-100 евра месечно, додека ЕДЕН  водечки веб сајт би плаќал околу 60-70 евра месечно (со 75% попуст).

Лесно прониклива е стратегијата Гемиус да договори со агенциите “да наметнат“ условно кажано, услов дека секој веб сајт кој сака да учествува во нивните понатамошни кампањи треба да биде дел од Гемиус, но ако веб сајтовите тука настапат одлучно и координирано веројатно тоа нема да успее. Сепак овој проект пред се зависи од тоа колку веб сајтови ќе се вклучат во него.

Каде е решението?

Се чини најкреативниот пристап и најповолен за интенет медиумите го даде еден од учесниците кој предложи Гемиус да наплаќа определен процент од секој веб сајт на обемот на реализирани кампањи преку платформата на Гемиус. Штета што тој предлог не се прокоментира од гостинот и другите присутни за да имаме информација дали е технички изводлив.

Друго решение би било веб сајтовите да плаќаат некоја фиксна цена која би била прифатлива за повеќето (пр. 50 евра) а остатокот за целосно буџетирање на проектот да биде на терет на огласувачите односно компаниите кои преку агенциите би требало да платат плус за секоја кампања за која ќе користат податоци од Гемиус (со кои добиваат порелевантни податоци за публиката до која сакаат да допрат и максимизирање на reach-от).

Сите се сложни дека интернет маркетинг пазарот треба да се развива и дека трета страна која ќе го мери е повеќе од добредојдена….но интернет пазарот треба да се развива со инвестирање на повеќе пари од огласувачите (кои за тоа треба да бидат убедени од агенциите)…. а не од веб сајтовите !

За крај да го архивираме и ветувањето на директорот на Гемиус, Г-дин Ангелов кој рече дека ако проектот стартува со предложените цени и попуст за првите 6 месеци од 75%……и ако после тие 6 месеци сајтовите не се задоволни од придобивките од проектот (т.е. не осетат зголемување на нивните приходи како резултат на учеството во проектот) цените нема да бидат зголемени односно ќе останат со истиот попус и наредни 6 месеци.

Во секој случај, за пофалба е отвореноста и спремноста на Гемиус и Г-дин Веселин Ангелов за дискусија и надминување на несогласувањата со сите вклучени страни, што се надеваме дека на крај ќе се резултира со успешно стартување на проектот под услови кои ќе значат win-win за сите вклучени страни !

Сите кои се заинтересирани со своја колумна да учествуваат во оваа дебата, слободно нека ни ја испратат на contact@marketing365.mk

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.