• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Емилија Гроздановска: Дигиталниот маркетинг и моќта на социјалните медиуми – креирање конекции и зголемување на приходот

12/07/2024
in Digital, Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Емилија Гроздановска – Креативен професионалец со двојна улога како маркетинг специјалист и графички дизајнер, комбинирајќи стратешко размислување со визуелна уметност за создавање на ефикасни и привлечни кампањи.

Во ерата каде што технологијата ја обликува секојдневието, дигиталниот маркетинг го трансформира начинот на кој ги комуницираме и интеракционираме со брендовите. Специјално, социјалните медиуми станаа моќно оружје за компаниите да ги достигнат своите целни групи и да ги вовлекат со висок ниво на ефективност.

р е к л а м а

Една од најголемите придобивки на дигиталниот маркетинг преку социјалните медиуми е можноста за директна интеракција со потрошувачите. Креирањето на персонализирани и релевантни содржини ги поттикнува корисниците да се ангажираат, што резултира во зголемен ангажман и лоялност кон брендот. Преку редовно обновување на содржината и одговорност на коментарите и пораките, компаниите ги градат довербата и подобруваат репутацијата.

Од друга страна, социјалните медиуми овозможуваат директна мерлива анализа на перформансите на кампањите. Преку алатки за аналитика, компаниите можат да ги следат реакциите, конверзиите и влијанието на секоја објава или рекламна акција. Оваа можност за реално временско следење овозможува брзо приспособување на стратегиите и оптимизација на ресурсите.

АНАЛИЗА на Nike и #Breaking2: Успешна Инстаграм кампања

Во 2017 година, Nike започна амбициозна кампања наречена #Breaking2, со цел да го промовира својот нов модел на патики и да ја предизвика границата на човечката издржливост. Целта беше да се истрча маратон под два часа, нешто што дотогаш не беше направено.

Стратегија на кампањата

1. Користење на влијателни лица

Nike соработуваше со тројца елитни маратонци – Елиуд Кипчоге, Лелиса Десиса и Зерсенај Тадесе, кои беа централни фигури во кампањата. Овие спортисти имаа голем број на следбеници на социјалните медиуми и нивната вклученост создаде голем интерес и возбуда околу настанот.

2. Креирање на видеа и слики

Кампањата беше поддржана со висококвалитетни видеа и фотографии кои ја раскажуваа приказната за подготовките и тренинзите на спортистите. Овие содржини беа објавувани на официјалниот Instagram профил на Nike и на профилите на спортистите, создавајќи широка виливост.

3. Live Streaming

Финалниот настан, каде што спортистите се обидоа да ја постигнат целта, беше пренесуван во живо на Instagram и други платформи. Ова генерираше огромна заинтересираност и бројни прегледи во реално време.

Резултати од кампањата

– Видливост и Ангажман:

Кампањата генерираше милиони прегледи и коментари. На Instagram, објавите поврзани со #Breaking2 добија стотици илјади допаѓања и споделувања, што значително ја зголеми видливоста на брендот.

– Продажба:

Продажбата на новите патики на Nike значително се зголеми по кампањата, благодарение на создадената возбуда и позитивното прифаќање на производот.

– Бренд Импакт:

Кампањата ја зацврсти позицијата на Nike како лидер во спортската индустрија и иноватор кој го поттикнува човечкиот потенцијал. Брендот доби дополнителна доверба и лоялност од своите потрошувачи.

Кампањата #Breaking2 на Nike е одличен пример за тоа како стратегиското користење на социјалните медиуми, особено Instagram, може да донесе огромен успех. Со правилен избор на влијателни лица, креативни содржини, и активна вклученост на заедницата, компаниите можат да постигнат значителни резултати и да ги зајакнат своите брендови.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.