• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, October 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Емилија Гроздановска: Разбирање на дигиталниот бунт – Како го преобликуваме маркетингот за Генерацијата Z?

09/10/2025
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Емилија Гроздановска, маркетинг менаџер.

Ексклузивна стратегија: Податоците не лажат – Генерацијата Z не е публика, туку ко-креатор.

р е к л а м а

Нивниот бунт против класичното рекламирање не е отфрлање на брeндовете, туку јасен повик за вистинска поврзаност и автентичност.

Како одгворна на маркетинг процесите за неколку фирми, мојата најголема стратешка промена во последните години беше целосно да го напуштиме моделот на „монолог“ и да преминеме на „дијалог“ со оваа клучна демографија. Ова е нашиот пристап, базиран на длабока анализа на нивното однесување.

1. Автентичноста како наш нов Production Standard

Нашите истражувања (поддржани од глобални трендови) покажаа дека Gen Z не им верува на традиционалните реклами. На пример, истражувањето на BBMG и GlobeScan открива дека по 5 спрема 1 маргина, Gen Z не верува дека бизнисите работат во најдобар интерес на општеството. За нив, „совршеното“ е вештачко.

  • Нашето дејствување: Инвестицијата ја префрливме од скапи студиски видеа во User-Generated Content (UGC) и соработка со микро-креатори кои се релевантни, не само познати. Нашата содржина сега е сурова, снимена на мобилен телефон, со фокус на приказната зад производот – неговата цел и влијание. Кампањите како Glossier’s UGC или Apple’s “Shot on iPhone” се врвен пример како се гради автентичност.

2. Од кампања кон културен момент: Владеење на Short-Form Video

За Gen Z, социјалните медиуми се новиот пребарувач. Тие користат TikTok и Instagram не само за забава, туку и за откривање, истражување и шопинг (Source: eMarketer). Нивното внимание е кратко, но нивната способност за филтрирање на нерелевантност е висока.

  • Нашето дејствување: 57% од Gen Z преферираат short-form видео за откривање производи. Затоа, ние се фокусиравме на креирање на Short-Form Content што функционира како културна валута – мемиња, предизвици, туторијали кои забавуваат пред да информираат. Со нашата мобилно-примарна стратегија, обезбедуваме беспрекорно искуство од TikTok до Checkout. Кампањите како на Zomato со нивните духовити одговори или Marc Jacobs со „Making Luxury Weird for TikTok“ ни служат како постојана инспирација.

3. Вредностите како Brand Loyalty Driver

За оваа генерација, лојалноста на брендот е ниска и водена од вредности. Тие се подготвени да платат повисока цена за брендови кои поддржуваат социјални и еколошки каузи (64% за одржливи производи). Менталното здравје, инклузијата и одржливоста не се само трендови, тие се услов за соработка.

  • Нашето дејствување: Ние не само што ги декларираме нашите вредности, туку и демонстрираме транспарентност во нашите практики. Нашата стратегија за општествена одговорност (CSR) е интегрирана во комуникацијата. Кампањата „Dream Crazy“ на Nike со Колин Каеперник е пример за тоа како заземањето храбар став за социјална правда ја зголемува лојалноста и ангажманот кај Gen Z. Ние градиме заедница, а не само листа на клиенти.

Префрлање на моќта

Дигиталниот бунт на Gen Z е пресвртница за маркетинг индустријата. Тоа е промена од „продавај ми го производот“ во „вклучи ме во твојата приказна“.

Како раководители, мораме да ја прифатиме оваа промена, да бидеме агилни, автентични и вредносно-водени. Брендовите што ќе го разберат ова, ќе преживеат. Брендовите што ќе го прифатат ова, ќе владеат. Нашата цел е да ги претвориме активистичките потрошувачи на Gen Z во најлојални амбасадори на нашиот бренд.

р е к л а м а

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Локални избори | Политичко рекламирање 2025
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Локални избори 2025 | Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.