• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Емилија Гроздановска: Влијанието на вештачката интелигенција во маркетингот

03/06/2024
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Емилија Гроздановска – Креативен професионалец со двојна улога како маркетинг специјалист и графички дизајнер, комбинирајќи стратешко размислување со визуелна уметност за создавање на ефикасни и привлечни кампањи.

Вештачката интелигенција (ВИ) има големо влијание на полето на маркетингот, трансформирајќи го начинот на кој бизнисите пристапуваат кон различните аспекти на нивните стратегии.

р е к л а м а

Еве неколку клучни начини на кои сметам дека вештачката интелигенција влијае на денешната позиција на маркетингот во еден бизнис:

  1. Анализа на податоци и увид:

Како маркетери треба да знаеме дека еден од најбитните елементи во оваа област е токму анализата и достапноста на податоците кои помагаат во добро донесените одлуки и успешно спроведените трендови, токму затоа е максимизирано влијанието на AI во областа на маркетингот. Т.е Со новите трендови и користење на супер брзи софтверски решенија се  овозможува на маркетерите брзо и ефикасно да обработуваат и анализираат огромни количини на податоци. Овој пристап базиран на податоци помага во разбирањето на однесувањето, преференциите и трендовите на клиентите.

– Предиктивната аналитика со користење на вештачка интелигенција, им овозможува на маркетерите да ги предвидат идните трендови и потребите на клиентите, овозможувајќи им да донесуваат поинформирани одлуки.

Алатка која може да се користи за оваа цел: HubSpot

  1. Сегментација на клиенти:

 Алгоритмите за вештачка интелигенција можат да ги идентификуваат и категоризираат сегментите на клиентите врз основа на различни фактори, како што се демографијата, однесувањето и преференциите. Ова им помага на маркетерите да креираат насочени кампањи за одредени групи на публика, со што го олеснува начинот на работа и анализа на сегментација на пазарот и потребите на потенцијалните клиент4. Создавање и оптимизација на содржина:

 Алатка која може да се користи за оваа цел: Google Analytics 4

  1. Алатките за вештачка интелигенција можат да генерираат и оптимизираат содржина, помагајќи им на маркетерите да го автоматизираат создавањето на привлечни и релевантни материјали. Ова вклучува кампањи за е-пошта, објави на социјалните мрежи, па дури и содржина на веб-страница.

Алатка која може да се користи за оваа цел: Marketo

Тука би го споменала и А/Б тестирањето, управувано од вештачката интелигенција, кое им овозможува на маркетерите да експериментираат со различни варијации на содржината за да ги идентификуваат најефективните стратегии за нивната публика.

  1. Таргетирање на реклами и оптимизација:

  – Алгоритмите со вештачка интелигенција го подобруваат таргетирањето на рекламите преку анализа на однесувањето и преференциите на корисникот. Ова осигурува дека рекламите се прикажуваат на најрелевантната публика, максимизирајќи ги шансите за конверзија.

 – Програмските платформи за рекламирање користат вештачка интелигенција за да го автоматизираат купувањето реклами и да го оптимизираат нивното поставување во реално време за подобри перформанси.

Алатка која може да се користи за оваа цел: Adext AI

  1. Услуга за клиенти и ангажман:

 – Чет-ботови управувани од вештачка интелигенција и виртуелни асистенти ја подобруваат услугата на клиентите преку обезбедување инстант одговори на прашања и решавање на вообичаени проблеми. Ова не само што го подобрува задоволството на клиентите, туку и ги ослободува човечките ресурси за посложени задачи.

Алатка која може да се користи за оваа цел: Drift

  1. Маркетинг автоматизација:

– Вештачката интелигенција е клучна за автоматизирање на повторливите маркетинг задачи, како што се кампањи за е-пошта, објавување на социјалните мрежи и анализа на податоци. Ова ги рационализира работните текови и им овозможува на маркетерите да се фокусираат на повеќе стратешки аспекти на нивните кампањи.

Алатка која може да се користи за оваа цел: Intercom

Накратко, вештачката интелигенција го револуционизираше маркетинг секторот во бизнисите, обезбедувајќи алатки и технологии кои овозможуваат поефикасни процеси водени од податоци и персонализирани пристапи. Како што технологијата продолжува да напредува, улогата на вештачката интелигенција во маркетингот најверојатно ќе се развива понатаму, обликувајќи ја иднината за тоа како бизнисите се поврзуваат со својата публика.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.