• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Коста Петров: Моќта на тимската работа – приказната за #PROUD

27/05/2019
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Неколку месеци пред Евровизија една новинарка ме праша – кои се вашите очекувања од Евровизија? Без размислување и одговорив – имаме победнички дух и одиме да и покажеме на Европа дека и во Македонија може да се создаде светски продукт. Можеби во тој момент и делував налудничаво и преоптимистички, земајќи ја во предвид нашата евровизиска историја,  но ден по евровизиското финале ми пиша – не направивте горди! Никогаш не сум се чувствувала волку гордо во мојот живот.

Искрено, ни јас никогаш во животот не сум се чувствувал толку гордо. Знаев дека имаме одличен продукт и сите знаевме дека нашата тримесечна и макотрпна работа ќе резултира со успех, но ќе признаам, за време на гласањето минатата сабота, мислев дека срцето ќе ми излезе од возбуда. Не поради можната победа, туку поради тоа што докажавме дека и со минимален буџет, но со многу верба и добро планирање, можеме да им пркосиме на многу поголеми земји кои потрошија десет пати повеќе од нас и имаа тимови три пати поголеми од нашиот.

Иако некои можеби ќе кажат дека нашиот успех се должи на промената на нашето име и е своевидна награда од Европа за нашата послушност, јас со апсолутна сигурност ќе кажам дека нашиот успех се должи на три работи – добро стратешко планирање, многу креативност и беспрекорна тимска работа.

р е к л а м а

Од маркетиншки и ПР аспект, нашиот евровизиски продукт, ги следеше сите светски правила за успешно промовирање и градење на бренд.

  1. Целиот процес го започнавме со едно многу едноставно прашање – што всушност е Евровизија?  Заклучивме една многу важна работа – Евровизија е многу повеќе од натпревар на песни. Евровизија е местото каде што се слави и наградува различноста. Тоа е место каде што се рушат општествените табуа и место каде што песната е дел од една многу поголема приказна и движење. Иако многумина претходно го започнуваа процесот со креирање на песна, ние одлучивме најпрвин да го дефинираме концептот, а потоа врз база на нашиот концепт да креираме и соодветна песна.
  2. Целиот концепт за нашиот евровизиски продукт го правевме во соработка со Тамара и таа беше вклучена во секој аспект на неговото креирање. Сепак Тамара е изведувачот и ни беше особено важно концептот природно да и легне наместо да е вештачки наметнат, нешто што многу често се случува особено кога агенција прави кампања за клиент. Разговарајќи со неа заклучивме дека најголемата промена во животот на Тамара се случува по раѓањето на нејзините деца. Разговаравме и за нејзината кариера и за сите работи што и се случиле, и позитивни и негативни, и врз база на тоа ги креиравме верувањето и целта на нашиот концепт – две клучни работи без кои не може да се замисли ниту една успешна маркетиншка кампања. Ние верувавме дека луѓето треба да го живеат животот според сопствените правила, а не од правилата поставени од другите. Многу поважно, нашата цел беше да ги инспираме луѓето да веруваат во својата големина и да се гордеат и со своите успеси, но и неуспеси.
  3. Со добро дефинираното верување, но и цел, заедно со Тамара,  Роберт Билбилов, Дарко Димитров, Лазар Цветковски и Сања Поповска креиравме песна во која се слави гордоста, се слават индивидуалноста и различноста – песна со која може да се идентификуваат апсолутно сите. Многу поважно, креиравме песна со која Тамара емотивно беше поврзана и максимално го потенцираше нејзиниот неверојатен глас и талент.
  4. Со зацементирањето на нашиот концепт, прејдовме на следниот чекор – креирање на бренд движење, нешто што е многу важно, особено ако работите со мал буџет. Нашето бренд движење се темелеше на вистински луѓе и вистински приказни. Во видео записот режиран од Чедо Поповски, вклучивме жени и девојки со кои Тамара се гордее и кои ја направиле подобра личност. Вклучивме и жени кои ги рушат табуата во Македонија, жени кои го живеат животот според сопствени правила и не се плашат да го слават сопствениот успех и различноста. Ја вклучивме и ќерката на Тамара бидејќи на крајот од денот, ова е песна и за нашите деца – да го живеат животот според сопствени правила и да не се плашат да бидат тоа што сакаат да бидат. Вклучување на вистински ликови и приказни во видео записот им овозможи на гледачите на еден поинтимен и пемотивен начин да се поврзат со песната и да ја доживеат како песна испеана токму за нив – песна за сите нас.
  5. Ефектот на добро смислениот концепт и поинаков видео запис се почувствуваа веднаш по премиерата на 8ми март. Истата вечер десетици евровизиски фанови направија видео реакции на песната и кај повеќето реакциите беа исти – ежење и плачење. Реакциите продолжија до самиот евровизиски настап и помогнаа во промовирање на песната, особено на YouTube. Ова ни беше особено важно бидејќи немавме буџет за никаква онлајн промоција. Со нашето бренд движење, креиравме армија на амбасадори кои застанатаа позади Тамара и песната и ја промовираа песната и пораката онлајн, на свој индивидуален начин. Видео реакциите ми потврдија дека нашата работа како маркетинг експерти е само да ја зачнеме темата на разговорот, за веднаш потоа да се тргнеме и и да им дозволиме на нашите купувачи и фанови да ги изнесат своите мислења и да ја креираат нашата приказна на свој, индивидуален начин.
  6. Златното правило на нашиот евровизиски концепт беше – секогаш држи се до нарацијата и секогаш движи се по твојата линија. Темата на вистински приказни и вистински личности беше присутна од самиот старт па се до еврвозисикото финале и полуфинале, кога за време на инструменталниот дел од песната беа прикажани ликови на жени и девојки, кои се симбол на славење на различноста, но и гордоста. Нашите верувања и цел беа потенцирани во секоја наша комуникација и секое интервју на Тамара. –Верувај во сопствената големина – нашата цел, беше постојано комунициран од Тамара и од евровизискиот тим и многу поважно, секој од нас веруваше во нашата цел и сите дишевме во еден здив, што всушност ме води и до последната и најважната лекција од ова наше евровизиско патување.
  7. Интерната комуникација е клучна во успехот на секоја ваша кампања. Ако вашиот тим не верува во моќта на вашиот продукт, ако не е емотивно поврзан за него, тогаш ни најголемиот буџет на свет нема да ви биде доволен да креирате успешна приказна.

Она на што јас сум особено горд, е што во текот на целиот процес на креирањето на нашиот евровизиски пакет, секој член на тимот, стопроцентно веруваше во нашиот заеднички успех. Никој, никогаш, во ниеден момент не се посомнева во она што го правевме и три месеци сите дишевме во еден здив.

Нашата радост за постигнатиот успех не се должи само на одличниот евровизиски пласман, туку на тоа што докажавме дека со тимска и макотрпна работа, успехот е секогаш загарантиран. И да, особено сум горд на тоа!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.