• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Милан Савов: Пет причини поради кои вашиот веб-сајт не рангира високо на Google

23/11/2023
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Милан Савов, основач и извршен директор на SmartClick

Дали ви се случува да имате веб-страница која ви се допаѓа и содржината е квалитетна и корисна, но сепак не ги освојувате тие многу посакувани високи позиции на Гугл и другите пребарувачи?

р е к л а м а

Што би можело да биде причината за тоа? Постои ли начин да ја поправите ситуацијата?

Секако, но прво да разгледаме што всушност НЕ треба да правите кога целите кон онлајн видливост.

  1. Вашиот веб-сајт постои само затоа што така треба

Колку пати досега сте сретнале сајт кој не содржи ниту најосновни информации за компанијата, целите и понудата? Зарем вие би купиле нешто од таква страница, која едвај има и основни податоци за контакт? Би ве мотивирало ли тоа да побарате услуга од таква компанија или да ја посетите нивната физичка локација?

Сега, размислете во другата насока. Можеби имате совршена бизнис идеја и задоволни корисници, но дали го користите потенцијалнот на сајтот за да ја проширите целната публика и да добиете уште повеќе клиенти? Или пак сте слушнале дека успешните компании имаат сајт, но немате доволно време да инвестирате во содржини и уредување.

Доколку имате сајт само за да го имате, време е да направите промена. Започнете да креирате страници (pages) и да ги пополните со релевантни содржини. За релативно кратко време ќе ја забележите разликата и ќе го откриете продажниот потенцијал на вашиот сајт, што само може да го подобри целосниот бизнис раст.

  1. Не комуницирате со вашиот идеален клиент

Втор предизвик поради кој можеби немате доволно онлајн видливост е ако не знаете кому се обраќате или не користите вистинска стратегија за да комуницирате со својот идеален клиент.

Најпрво, треба да го дефинирате профилот на идеалниот клиент. Тоа е фиктивна замисла за клиент кој ги исполнува сите ваши очекувања за добра и успешна соработка, а на кој можете да му донесете голем бенефит во растот. Треба да ги дефинирате сите детали, од име и професија, па се до предизвици и проблеми кои ги има во својата работа.

Како резултат, ќе добиете идеја на кој начин треба да комуницирате, како да го прилагодите тонот и во колкав процент можете да користите технички жаргон во таа комуникација.

Замислете вашиот идеален клиент да очекува јасна и транспарентна комуникација, а содржините на сајтот да не се разбирливи и да се преполни со терминологија која бара дополнителни објаснувања. Ова може да биде доволна причина да немате доволно релевантност во вашата индустрија, а со тоа да го изгубите потенцијалот за високи позиции на Гугл.

  1. Дизајн кој ви е убав само вам

Иако дизајнот на сајтот и естетиката се многу субјективни, сепак постојат практики кои треба да ги почитувате, за да оставите силен визуелен впечаток. За да бидете сигурни дека се движите во вистински правец, прашајте некој пријател или соработник што мисли за дизајнот на вашиот сајт.

Бидете отворени да чуете искрено мислење околу сегашниот дизајн и препораки за подобрување во иднина. Тргнете се настрана од личните преференци и посветете се на дизајн кој е лесно вчитлив и секако, лесен за користење и навигација.

Отстранете ги сите дистракции од сајтот и прифатете го минималистичкиот пристап, складните бои и читливите фонтови, за да го подобрите целосното корисничко искуство.

  1. Ги игнорирате SEO практиките

Денешната оптимизација за пребарувачи е доста поразлична од онаа која се применуваше пред неколку години. Можеби претходно беше важно да вметнувате клучни зборови во содржината и да уживате во заслужените позиции, но денеска се дава предност на корисноста и вредноста на самата содржина.

Сепак, тоа не значи дека треба да заборавиме на веќе воспоставените практики за оптимизација. Затоа, најпрво проверете дали вашето SEO е застарено, а потоа применувајте ги новите знаења и стратегии, со кои за секое релевантно пребарување ќе креирате уште порелевантна и повредна содржина која вашите читатели ќе ја обожаваат.

  1. Не го разбирате маркетиншкиот аспект на сајтот

Вашиот веб-сајт има огромен потенцијал да ги подобри резултатите од маркетинг напорите. Како? Најпрво, самата содржина е форма на маркетинг, знаејќи дека може да биде откриена преку пребарувачите или да биде дистрибиурана низ различни канали за комуникација. Понатаму, со помош на контакт-формите и претплатата на содржини вие креирате потенцијални клиенти или leads (лидови), кон кои го насочувате таргетираниот маркетинг.

Исто, на сајтот можете да ги поставите и вашите профили и страници на социјалните мрежи, но и од социјалните мрежи да ги насочувате корисниците кон самиот сајт. И секако, доколку продавате услуги или добра, лесно можете да го правите тоа преку комерцијалните страници на сајтот.

Дополнително, атрактивен сајт ви помага да привлечете клиенти или купувачи и во вашата физичка локација (доколку ја имате) бидејќи давате информации и за понудата, но и нудите сведоштва и оценки од претходни и актуелни корисници.

Што можеме да заклучиме од сето ова?

Сајтот, односно веб-страницата е одличен начин да ја презентирате вашата понуда на целната публика, да привлечете релевантни посетители на сајтот, да бидете транспарентни од секој можен аспект, и секако, да практикувате таргетиран маркетинг знаејќи дека сите напори се насочени кон привлекување и негување на целната публика. Кога на сето тоа ќе ја додадете и естетиката на дизајнот, веќе ја имате една од најмоќните алатки за да градите стратегија за раст и проширување на бизнисот.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.