• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Предраг Николовски: Дигитален маркетинг во ера на “Лажни вести“!

08/09/2019
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Предраг Николовски

Подемот на “Лажните вести“ е новиот предизвик за  сите кои се бават со дигитален маркетинг.
Тие како категорија постоеле отсекогаш, но нивниот ефект зависел од природата на медиумите. “Лажните вести“ успеваат со погрешно информирање, да ги заведат читателите за финансиски, политички или за други цели. Благодарение на непосредноста на социјалните мрежи сега, полесно од било кога се прошируваат лажните и сензационалистички вести.

р е к л а м а

Во оваа дигитална ера сите кои сме корисници мора да практикуваме повисоко ниво на медиумска писменост, која се надевам за идните генерации ќе се вметне во образовниот систем. Додека, сите кои се занимаваат со дигитален маркетинг и комуникации треба со внимание да планираат и да се адаптираат.

Имено, ќе пробам најпросто да го поделам дигиталниот маркетинг: на социјални мрежи и класичен закуп на портали.

Да почнеме со социјалните мрежи како нај брзорастечки по бројот на корисници, но и “центрифуга“ на лажните вести. Јавноста  станува поскептична за информациите кои ги добива од интернет и затоа стекнувањето на нејзината доверба  е отежнато. Во основата на маркетингот (особено промоцијата) е да доближи одреден бренд (производ, услуга) до странец, за потоа да го задржи со доверба која се стекнува само со искреност. Затоа повеќе од секогаш мора пораката која се испраќа од една кампања да биде ИСКРЕНА, јасна, корисна и позитивна. Тестирајте на помали групи, доколку успеете да постигнете позитивна емоција пораката е погодена. Сега Ви е дозволено да бидете креативни надвор од рамките во кои сте комуницирале претходно само за да успеете да ја пренесете позитивната емоција до корисниците. Затоа, доколку се одлучите да споделувате одредени корисни информации/совети (нормално точни) вашите корисници ќе го ценат тоа. Крвотокот кој ги одржува во живот социјалните мрежи се платените огласи. Затоа е многу важно тестирање на целите на кампањите, за да се погоди вистинскиот таргет. Сега треба повеќе да се гледа во квалитетот на корисниците отколку на самите бројки, бидејќи се ризикува голем дел од буџетот да се потроши залудно, но постои и ризик по репутацијата на вашиот бренд.

Закупот надвор од социјалните мрежи т.е. порталите мора да се ревидира. Во ерата на „лажни вести“ Content-Маркетингот е прв на удар и го губи својот кредибилитет. Сега за корисниците колку е важно ШТО ќе прочитаат од вашата реклама, толку е и важно КАДЕ ќе го прочитаат тоа. Дури и порталите кои со години ја градат довербата со читателите можно е да се завлечат во “вртлог“ на лажно информирање. Затоа најдобар избор се помалите медиуми кои се специјализирани во одреден правец. Секако ги одбирате оние кои се сродни со вашиот производ и услуга. Иако тука бројките нема да бидат ни приближно исти како големите портали, тенденција е квалитетот на потенцијалните корисници да е повисок во однос на вашата кампања. Факт е дека секојдневните политичко-општествени случувања како и нивното сензационалистичко  пренесување од страна на медиумите ги носат луѓето на социјалните мрежи, но тоа ја отежнува мерливоста и квалитетот на корисниците кои имаат интеракција со вас.

Сумираме дека најважно во комуникацијата е искрената, корисна и позитивна порака. Едноставно мора да одбереме квалитет пред квантитет како на кампањи така и на корисници. Иако можеби процесот ќе бара повеќе време и посветеност резултатите ќе бидат на ваша страна.

Обидете се да го претставите Вашиот бренд како партнер и пријател на кој би можел секој да се потпре. Само така во оваа ера на „Лажни вести“ ќе ја направите разликата и ќе бидете забележани повеќе и во поквалитетен контекст. И за крај, правилото „секој маркетинг, е добар маркетинг“ сега НЕ важи!

Совет: возете со резерва по информациите на интернет. ✌

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.