• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Предраг Стојковски: Концептот позади ребрендирањето на Фејсбук

25/10/2021
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
Автор: Предраг Стојковски, извршен директор на дигиталната агенција Nova Solutions

Сите кои работиме во маркетинг, овој 28-ми октомври, го очекуваме со големо нетрпение. На оваа дата ќе се одржи редовната Facebook Connect конференција, на која што, како што се шпекулира со денови, ќе се објави информацијата дека Facebook ќе направи ребрендирање, како дел од неговата нова цел на креирање на нов концепт/идеа наречена „metaverse“!

Многу информации во само еден пасус и многу прашања кој што можат да се сведат на два прашања:

-Зошто ребрендирање?

р е к л а м а

-Што е „metavarse“?

Ќе почнам со второто прашање – metaverse. Ќе одговорам во стилот на еден скеч на К-15 – каде поимот се состои од две реченици „meta“ и „verse (стих)“ и генерално се користи за виртуелен простор на кој му пристапуваме по пат на интернет и каде што луѓето можат да креираат и истражуваат со виртуелната 3Д околина. Кој ги гледаше филмовите „Real Player One“ веќе знае за што станува збор. Терминот е создаден 1992 од страна на Neal Stephenson американски писател во негова книга Snow Crush. Терминот „metaverse“  Марк Закерберг го имаше употребено во своето интервју каде го објаснува концептот за понатамошниот равој на Facebook.

Се враќаме на првото прашање – Зошто Facebook би сакал да се ребрендира? Ребрендирањето е да разјасниме нормален процес кај сите компании – промената на името и на визуелниот идентитет (или само едно од овие две нешта) е нормална работа и е дел на животниот процес на сите компании. Google да ве потсетиме од 2015 година се реорганизира во холдинг компанија која се вика Alphabet Inc.

Facebook во последниот период беше една од главните теми во светските вести и тоа не во најдобро светло – 7 часовен застој пред некој месец, скандалот со  Cambridge Analytica, голем број на истраги против монополското однесување на компанијата, злоупотреба на личните податоци на корисниците на мрежата итн. Како шлаг на тортата е и информацијата дека се поголем број на корисници (особно помладата популација) не го смета Facebook за интересна платформа за комуникација. Со еден збор – насобран негативен ПР.

Овие проблеми, заедно со новата стратегија на „metaverse“ се добра основа за прекретница на компанијата. Facebook од својата појава до денес, радикално го смени начинот на комуникација и даде нова форма на виртуелна релност која е следен нивен стратешки план. Во прилог на ова е и информацијата дека самата корпорација ќе вработи 10.000 стручњаци во Европа кој што ќе работат активно на реализација на оваа цел.

Она што најверојатно ќе се случи овој 28-ми октомври е дека ќе се направи едно разграничување помеѓу корпорацијата и производите кој што ги има – кровната компанија која што во моментот се вика исто како и нејзиниот прв и најпопуларен произвд (Facebook) ќе добие ново име, додека нејзините производи и понатаму ќе останат исти. Крајните корисници и понатаму ќе ги користат истите производи без никаков прекин.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.