• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Софија Семенпеева: „Визуелна комуникација – моќта на успешните брендови!“

13/04/2023
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Софија Семенпеева, директорка на маркетинг агенцијата Effectiva.

Софија Семенпеева (цртеж на Кристијан Јованоски)

Замислете дека сте во маркет. На списокот за пазарење, меѓу другите производи има и шпагети. Но, во моментот ги нема оние шпагети кои ги купувате секогаш. Сигурно нема да одите во друг маркет само за еден производ, па треба да изберете од неколкуте брендови на полицата пред вас. Кои шпагети ќе ги ставите во кошницата? Според истражувањето на WestRock од 2018 година, дури 81 процент од потрошувачите пробале нешто ново, бидејќи производот „им фатил око“. Единствен „виновник“ за тоа е токму моќта на визуелната комуникација на брендовите.

Сликата вреди илјада зборови. Можеби е клише, но е вистинито. И ако на тоа додадете квалитетна вербализација ќе добиете моќен бренд. Сликата ја испраќа првата порака и го креира и почнува да го гради мислењето на купувачите за вашиот производ. Првата слика е таа која останува подолго во меморијата на човекот. Поголемиот дел од луѓето побрзо реагираат на сликата отколку на текстот. Умот обработува слики побрзо од зборови.

р е к л а м а

Квалитетните визуелни решенија ефикасно ја пренесуваат пораката и имаат позитивно влијание врз зајакнувањето на вашата деловна активност. Без креативни и привлечни визуелни решенија дури и најдобрите карактеристики на производот можат да бидат изгубени или погрешно разбрани.

1. Придобивки и предности од квалитетна визуелна комуникација

– Ефикасно и брзо пренесување на информацијата

Во споредба со вербалната комуникација визуелната преовладува со својата ефикасност во комуникацијата.

– Леснотија во разбирањето – едноставност

Една од примарните предности што ја нуди визуелната комуникација е едноставноста.

– Флексибилност – меѓукултурна комуникација

Замислете дека патувате низ светот и истражувате места за кои отсекогаш сте сонувале. Очигледно не го зборувате локалниот јазик доволно добро за да се разберете. Што ако се изгубите некаде и не знаете каде сте? Бидејќи не го знаете локалниот јазик, нема да имате средства да комуницирате за да го пронајдете патот за излез. Во такви ситуации, може да зависите од мапа што претставува еден вид визуелна содржина.

Визуелната комуникација е начин со кој луѓето можат лесно да ги разберат работите. Нека бидат знаци, типографија, филмови, графички дизајни и безброј други примери. Пред да се насочиме кон тоа како визуелната комуникација помага во маркетингот со содржини, да се запознаеме со визуелната писменост.

Децата можат да разберат слики пред да сфатат вербални вештини. Слично на тоа, визуелната писменост игра важна улога во толкувањето на пораката во форма на уметност и визуелни медиуми. Интернетот има огромно значење за визуелната писменост.

Визуелната комуникација е случува насекаде – веб-страници, весници, упатства за употреба, социјални медиуми и е-пошта. Употребата на визуелна уметност ќе ја најдете насекаде.

– Чувство на пријатност и уживање

Визуелните материјали се дефинитивно позабавни. Доколку станува збор за уметничка визуелизацијата тогаш таа носи и естетско уживање. Комична слика ги тера луѓето да се насмевнат и ќе помогне за подолго задржување на информацијата, ќе понесат со себе чувство на пријатност и задоволство.

2. Важноста на визуелната комуникација во бизнисот

Комуникацијата е моќ и таа е столбот на сите сфери во животот. Во бизнис светот, квалитетната визуелна комуникација е клучот за успех и за зајакнување на маркетинг активностите. Визуелната комуникација ја поседува најсилната моќ – да ја пренесе бренд приказната успешно и точно.

За секој бизнис е многу важно пораката што сака да ја пренесе да биде протолкувана на ист или барем сличен начин од што е можно поголем број од примателите на таа порака. Во спротивно, сите напори што ќе ги вложите ќе бидат погрешни. Визуелната комуникација го премостува јазот. Краток и едноставен анимиран GIF или видео може да пренесе јасна и унифицирана порака, која помага потрошувачите на сликовит начин да добијат соодветни информации за производот, услугата, брендот, компанијата.

Визуелната комуникација нуди лесен начин на носење одлука во деловниот свет. Овозможува лесно и брзо пренесување на информациите. Таа помага клиентот да донесе ефикасна и брза одлука за вашиот производ. Таа зборува за вашиот бизнис многу погласно од зборовите. Добриот дизајн продава, но во комбинација со квалитетен производ испишува успешна бизнис приказна.

3. Зошто визуелната комуникација е поважна од кога било?

Имам чувство дека технологијата и податоците ја ставија на страна креативноста во визуелната комуникација, а слободно можам да констатирам дека се забележува отсуство на креативност во секоја сфера од маркетингот. Токму креативноста е суштинска и претставува еден од поважните аспекти во маркетингот.

Креативната визуелна комуникација е можеби клуч со кој ќе се издвојат успешните приказни на пазарот. Таа ќе создаде емотивна и долготрајна врска помеѓу брендот и последниот купувач.

Во време во кое исклучително многу се зборува за дигитализација и кога целиот свет комуницира online, особено е важно со какви слики комуницираме. Квалитетната и креативна визуелизација ќе му донесе долготраен бенефит на вашиот бренд.

Бојата ѝ дава живот на намерата. Таа има посебно влијание врз емоциите на човекот. Нејзината важност е огромна. Затоа е неопходно да научиме да комуницираме со нијанси. Изборот на бои е фундаментален, не само во уметноста или графиката, туку и во психологијата и маркетингот. Всушност, бојата е еден од најважните елементи на композицијата, било да е тоа сликарство, фотографија, филм или дизајн.

Тоа е така затоа што бојата има моќ да насочи мисла, да менува активности, да предизвика позитивни и негативни реакции, да привлече внимание, дури и да го промени расположението. Во крајна линија, може да влијае на одлуката на потрошувачите дали ќе купат одреден производ или не.

Создавањето визуелно решение што ќе трае е процес за кој треба време, слобода, знаење и креативност, познавање на бојата и нејзиното значење. Психологијата на бојата има големо влијание врз донесените одлуки, и свесно и несвесно. Бојата во визуелната комуникација е една поширока тема, која ќе ја отвориме во некоја следна прилика.

На крај, да не заборавиме неколку важни елементи кои мора да ги имате предвид при носењето  одлуки:

  • Квалитетната визуелна комуникација е клучна за вашиот бренд или производ;
  • Визуелизацијата во моментов игра важна и голема улога во создавањето цврста врска помеѓу вас и вашите потрошувачи;
  • Храброста ги следи успешните – охрабрете се за креативна и уникатна визуелна приказна;
  • Многу е важно кој ја креира вашата визуелна приказна. Затоа не штедете на визуелизацијата. Таа е првата слика за вашиот бренд.

P.S. На крај, само да прашам, кои шпагети ги одбравте?

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.