• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Тарик Асанов: -Ello? –Не, благодарам.

31/10/2014
in Во фокусот, Колумни
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Колумна на Тарик Асанов, дипломиран економист, на тема Ello, новата социјална мрежа, која како своја главна предност го истакнува “заветот“ дека нема да пласира реклами пред своите “жители“.

ello

Слушнал некој за Ello, новата социјална мрежа која има амбиција да ја собори од тронот веќе со години неприкосновената Facebook? Не?! Претпоставував дека не.

                Ello е нова социјална мрежа која се базира врз тотално нов пристап и на своите корисници им нуди место каде ќе може да се социјализираат и виртуелно дружат без притоа да ги гледаат сите тие досадни реклами кои досега ги гледале, воглавно против своја волја. Ова не е прва социјална мрежа која најавува дека ќе го превземе тронот на кој веќе неколку години е удобно сместен задникот на Марк Зукемберг, но дефинитивно е прва која го користи овој (бесплатен) пристап. А досегашново мое животно искуство многу пати ми има практично покажано дека на овој свет никој не дава нешто бесплатно никому. Секое добро, секоја услуга, секој производ кој ќе го добиеме од некој без да ја платиме цената во пари, порано или подоцна истото ни се наплаќа на некој друг начин, вообичаено далеку поскап отколку цената што си можел да ја платиш во пари. Така да, право да Ви кажам, овде нешто ми мириса. И за жал не мириса убаво.

р е к л а м а

                Се сеќавате како започна Facebook?

                -Бесплатно е. Дојди. (фиу) Тебе ти зборам. Приближи се бе, не се плаши. Едноставно е, приклучи се. Напрај акаунт, ајде. Сите се овде.

                –И дедо е таму?

                –И дедо ти е тука.

                –Ама дедо е мртов..

                –А ти шо мислеше, кај одат луѓето по смртта? На фб, разбира се. Сите и се, порано или подоцна завршува тука. Само ти не си..

                И така беше со години. И се навлекоа луѓето. Ги заборавија СМС пораките, ги заборавија сопствените и туѓите гласови и вкочанетоста во зглобовите по 3 часовен телефонски маратон. Ги заборавија честитките за Нова Година, за Божиќ. Ги заборавија датумите на кои се родени нивните најблиски и најсакани. Заборавија што значи да излезеш и да се начукаш, да се направиш магаре и да не те боли к..р дали некој сеирџија нема баш во тој момент да се најде во твоја близина и да го сподели инстантно твоето опуштено глупирање со илјадници други online Facebook консументи. Заборавија се. Па зошто да се мачат да памтат кога тука е ФБ да памти наместо нив и да ги потсети кога ќе дојде време? Единствено што треба да запамтиш е пасвордот и фактот дека не треба никому ама баш никому да го даваш, небитно колку љубов чувствуваш спрема особата во моментот.. дури и ако некогаш почувствуваш некој скоро несопирлив нагон, стрпи се. За неколку недели ќе ти помине и на крајот ќе сфатиш дека единствен човек кој го сакаш вистински на светот е човекот кој го гледаш секое утро во огледалото од бањата.

                Се започна бесплатно. Обичните корисници беа задоволни. Оние кои се рекламираа и се обидуваа да продадат нешто беа презадоволни. ФБ-кампањите беа повеќе од успешни и голем број од фирмите треба да бидат крајно благодарни на оваа социјална мрежа бидејќи од непознати станаа брендови во скратена постапка. Но дојде ден кога Марк и екипата решија дека е време да наплатат за се што досега работеа скоро бесплатно. Facebook излезе на берзата и како растеше бројот на пласирани акции и бројот на акционери, така растеше и лакомоста. До овој момент дојде лани: тимот на ФБ имаа 2 избора:

                 1) да удрат по грбот на обичните корисници, или

                2) да ги исушат сопствениците на бизниси кои зависат од комуникацијата со своите потрошувачи и рекламирањето преку ФБ.

                Како што веќе знаете, ја избраа втората опција. Reach-от на оние страници кои не плаќаат за рекламирање беше постепено намалуван, за да дојде близу нулата. Туку доста јадам корнфлекс за FB, сега му е ред на Ello-то.

                Според интервјуто на еден од основачите, Ello дефинитивно нема да биде преполнета со досадни реклами но нема да биде баш бесплатна социјална мрежа. (Знаев дека нешто смрди а дека не се нозеве!) Колку што можев да разберам, основачот спомнува дека секој од корисниците ќе плаќа некоја незначителна сума на пари за да му бидат достапни на располагање сите кориснички опции. Колку ќе биде таа “незначителна сума” никој не знае да каже.. или едноставно знае али не сака да каже.

                Мое мислење (кое е крајно субјективно и базирано врз лични искуства и онаа Милтоновата “There is no such a thing as a free lunch.”) е дека дури и доколку Ello е бесплатна на почетокот, во иднина, со растењето на бројот на корисниците ќе почне да наплаќа некој вид членарина за да го обезбеди своето функционирање (и се разбира да се оствари некој профит). Доколку оваа опција отпадне, тогаш дефинитивно постепено и скоро незабележително ќе почнат да се вметнуваат реклами со што Ello нема по ништо да се разликува од останатите социјални мрежи и истата ќе стане се она што тврдела дека нема никогаш да биде.

                P.S. Како и да е, ова е само мое мислење. И однапред да си кажам, пред некој да му текне да ме замоли да се приклучам на Ello мојот конечен одговор е –Не, благодарам.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.