• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Компаниска култура – Клучна состојка на брендот на работодавачот

17/05/2019
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Автор: Дејан Маџоски – Бизнис партнер за човечки ресурси (www.dejanmadjoski.com)

Компаниската култура е еден од клучните елементи за успехот на секоја компанија која задира во сите елементи од ефикасност и ефективност на работењето, нивото на соработка, меѓусебните односи на вработените итн. Добрата компаниска култура е особено битна за задржување на вработените, како и за привлекување на квалитетни кандидати за огласените работни места.

р е к л а м а

По својата наједноставна дефиниција, компаниската култура е начинот на кој ги правиме работите во компанијата. Тоа е збир на навики, вредностите кои ги делиме и живееме, визијата и мисијата, начинот на кој комуницираме и соработуваме, процесите и процедурите, нивото на бирократија, динамиката на спроведувањето на работите, поддршката на иновативноста и креативноста, грижата за луѓето итн. Како што ќе видите, културата е збир на многу нешта, голем дел од нив меѓусебно зависни и надополнувачки.

Како што може да видите, компаниската култура не се дефинира по тоа како меѓусебно се третираме или дали сме учтиви и културни едни кон други. Учтивото однесување и навиката да се употребуваат зборови и фрази како „те молам“ или „благодарам“ се добредојдени во секоја компаниска култура, но тие не се доволни и не се сè што е потребно за да се изгради одлична култура. Овие елементи се дел од културата, но сепак како што видовме погоре, се само еден мал дел од истата.

Силна, здрава и позитивна компаниска култура е предуслов за секоја успешна приказна. Секоја стратегија, мисија и визија, секоја цел, идеја, систем или процес мора да се вклопи во културата. Ако не се вклопува, тогаш, без никаково преувеличување, можеме слободно да кажеме дека е осуден на неуспех.

Покрај влијанието врз извршување на компаниската стратегија и поддршката која му ја дава на успехот, културата исто така влијае и на корпоративниот имиџ. Всушност, културата има големо влијание на тоа како на компанијата гледаат нејзините вработени, но и надворешната јавност вклучувајќи ги корисниците, кандидатите за работа и пошироката јавност.

Објаснувањето е едноставно. Културата, како збир на навики, вредности, начини на кои соработуваме и комуницираме, како и сите останати работи споменати погоре, влијае на начинот на кој вработените се чувствуваат на работа. Таа, на крајот, ја олеснува или отежнува работата на вработените. А токму тоа, како некој се чувствува во компанијата е една од клучните причини зошто некој ќе остане во компанијата или ќе реши да ја напушти. Покрај тоа што влијае на задржувањето на вработените, исто така влијае и на нивното расположение што потоа влијае на нивната мотивација и напорот кој што го вложуваат, т.е. со други зборови влијае на нивната посветеност. Во зависност од тоа каков тип на култура имаме, ова влијание може да биде позитивно или негативно.

Внатрешната слика креирана од корпоративната култура, потоа се пренесува и надвор од компанијата на низа начини (пренесен збор, корпоративна одговорност, интервјуа за работа, практикантство, маркетинг кампањи итн.) кои сите заедно го создаваат корпоративниот имиџ.

Земајќи во предвид дека компанискиот имиџ како врвен работодавач е централен дел на секоја програма за развој на брендот на работодавачот (employer branding program), компаниската култура игра важна улога во креирање на тој имиџ и промовирање на брендот. Во таа насока, како вашата компанија ќе ја гледаат од внатре и од надвор, меѓу другото, зависи и од компаниската култура и каква слика истата создава. Токму затоа, секоја програма за развој на брендот на работодавачот треба да ја има во предвид компаниската култура и да види како визијата за брендот се вклопува во културата. Дали културата ќе го поддржува брендот или ќе му штети на истиот? Дали „начинот на кој ги правиме работите“ во нашата компанија, одговара со сликата која сакаме да ја креираме за истата? Дали треба да направиме промени во културата, т.е. да ја редефинираме истата на начин што ќе креира една сеопфатна слика со брендот на работодавачот? Колку е голема разликата помеѓу културата и покакуваната слика? Дали можеме да ја премостиме таа разлика? Итн.

Сите овие прашања мора да бидат земени во предвид во подготовката на програма за развој на брендот на работодавачот. Одговорите на прашањата ќе ја постават основата за мерките и активностите што треба да бидат преземени во рамките на програмата со цел да го креирате посакуваниот бренд. И на крајот, истите ќе ви ја олеснат работата, ќе ви го покажат вистинскиот пат и ќе спречат разлики кои би можеле да доведат до неуспех.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.