Дали е возможно да се изгради успешен бизнис модел без бескрајно и бесплатно pitch-ување? Човекот кој ги промени правилата на игра во креативната индустрија доаѓа на Денови на комуникациите!

Дали постои начин на кој креативците, комуникаторите, огласувачите и агенциите можат да престанат да губат време и ресурси на бескрајни бесплатни „pitch“ презентации, а притоа да освојуваат и реализираат проекти, поголеми буџети и клиенти со повисок квалитет? Има! Експертот кој докажа дека тоа е возможно доаѓа во Ровињ за Денови на комуникациите, кои ќе се одржат од 15 до 18 мај. Најголемиот светски авторитет за продажба и цени на креативни услуги, Блер Енс, основач на методот „Win Without Pitching“ и автор на култните книги „The Win Without Pitching Manifest“ и „Pricing Creativity“, доаѓа на регионалниот фестивал за пазарни комуникации за да ги разоткрие митовите што ги „кочат“ креативците и да ги научи како да ја преземат контролата врз нивната работа, а на огласувачите да им ја покаже вредноста што ја добиваат како клиенти – без бескрајни бесплатни предлози и непотребни отстапки кои губат време и ресурси и за креативците и за нивните клиенти.
Зошто е важно доаѓањето на Блер Енс?
Неговата филозофија го револуционизираше начинот на кој креативната индустрија пристапува кон преговорите и продавањето на своите услуги. Познатиот Крис До го нарече „пичинг гуру“, а светските агенции го следат неговиот уникатен метод за да излезат од класичната замка на наддавање и да се позиционираат како стратешки партнери, а не како даватели на услуги.

Подобрување на квалитетот, но и резултати
Хрватската асоцијација на комуникациски агенции (HURA), како организатор на фестивалот, обединува повеќе од 60 хрватски агенции и со ова гостување сака да ги зајакне домашните агенции во преговорите, вреднувањето и продажбата на нивните услуги, обезбедувајќи им алатки и стратегии за поодржлив и поуспешен бизнис модел и подобрен пристап, што на крајот ќе доведе до подобрување на стандардите на индустријата и ќе ги подобри целите на индустријата за подобри резултати за огласувачите.
„Драги клиенти (но и агенции), ако сакате да слушнете (меѓу другото) како pitch-овите на агенциите се скапи претстави кои само трошат ресурси, ги нарушуваат односите и ретко даваат вистинска вредност, немојте да го пропуштите Блер Енс на Денови на комуникациите. А, кога веќе знаеме дека не постои такво нешто како бесплатен ручек, зошто мислиме дека постои бесплатен pitch?“ – посочува Дамир Циглар, член на Организацскиот одбор на фестивалот.
На Денови на комуникациите, Енс ќе одржи предавање наречено „The Innoficiency Problem“, во кое ќе ја изложи најголемата дилема на секоја модерна организација: како да се балансираат иновациите и ефикасноста – без да се задуши креативноста? Учесниците ќе имаат можност да научат:
- Како да избегнете да работите на бесплатни „pitch“ презентации и да заработите пари од сопственото знаење и експертиза
- Како да им пристапиме на pitch-овите за подобро да ги разбереме и да ја максимизираме нашата ефикасност – што како перспектива е важна и за агенциите и за огласувачите
- Како да се зголемат цените и да се привлечат подобри проекти наместо да се натпреваруваат со конкурентите врз основа на цената
- Како успешните креативци преговараат и се позиционираат како незаменлив дел од деловната стратегија на нивните клиенти.


Енс пристигнува во Хрватска во друштво на најголемите – и тоа на најнеконвенционалниот фестивал во индустријата
На главната фестивалска сцена, Енс ќе им се придружи на познатата хуманоидна вештачка интелигенција Софија, најиновативниот маркетинг директор во светот според Business Insider и добитник на повеќе од 200 награди на Cannes Lions, Фернандо Мачадо, водечкиот светски експерт за економија на вниманието и најобјавуван автор на WARC, Карен Нелсон-Филд, а организаторите најавија моќен состав на гости како дел од програмата на најважниот настан во овој регион за сите кои се занимаваат со креативноста и комуникациите.
Фестивалот Денови на комуникациите и оваа година во Ровињ ќе ги собере најиновативните, најхрабрите и највлијателните умови во глобалната креативна индустрија – оние кои не сакаат да играат според старите правила, туку сакаат да ја редефинираат иднината на пазарните комуникации.
Сите кои сакаат да бидат дел од ова специјално искуство од 15. до 18. мај во Ровињ, повеќе информации за учество можат да најдат на www.danikomunikacija.com.