• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Креативноста се исплаќа: Глобално истражување на Adobe ја поврзува креативноста со силен персонален и професионален успех

04/11/2016
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

85% од испитаниците од САД одговориле дека креативноста ги прави подобри лидери, родители и студенти

Пред самиот почетот на Adobe MAX 2016, премиерата на првата креативна конференција на Adobe (ADBE), гигантот објави резултати од глобалното истражување кои покажуваат дека инвестирањето во креативноста има свои видливи бенефити– од повисок приход до национална компетитивност и продуктивност.
Извештајот, “State of Create: 2016,” кој изврши истражување над примерок од 5,000 испитаници во 5 земји, открива дека луѓето кои се идентификуваат како креатори на глобално ниво имаат 13% повисок приход за разлика од оние кои не се идентификуваат како такви. Глобално повеќе од 2/3 од испитаниците веруваат дека креативноста помага да станат подобри работници, лидери, родители и студенти.

“Инвестирањето во креативност и дизајн е едноставно добар бизнис”, изјави Mala Sharma, заменик претседател и генерален менаџер на Creative Cloud на Adobe. “Креативноста и продуктивноста одат рака под рака, но инвестирањето во креативноста не е на дневен ред на поголемиот дел од денешните лидери. Ова истражување дава податоци кои се голем повик за будење за бизнисите кои е потребно да размислуваат поинаку и им понудат на вработените алатки и слобода да бидат креативни. ”
Испитаниците од САД го  оцениле значењето на креативноста повисоко за разлика од од просечните испитаници глобално.

р е к л а м а
Извор: http://finance.yahoo.com/
Извор: http://finance.yahoo.com/
%d0%ba%d1%80%d0%b5%d0%b0%d1%82%d0%b8%d0%b2%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82
Извор: http://finance.yahoo.com/

Клучните наоди добиени од испитаниците од САД се следните: креативноста обезбедува бенефиции за креаторите, економијата и општеството; креативноста навлегува во секој аспект на општеството и стана од витално значење за финансиски и економски успех.

  • Голем дел од испитаниците од САД се согласуваат дека да се биде креативен е вредно и за економијата (77 %) и за општеството (82 %).
  • Креативноста придонесува и кон самопочит. Креаторите почесто се идентификуваат себеси како иновативци (+27 % поени), веруваат во себе (+21 процентни поени), решаваат проблеми (+11 процентни поени) и се среќни (+15 процентни поени).
  • Да се биде креативен се иплаќа: Врз основа на пријавените приходи во домаќинството, креативците во САД заработуваат 17 отсто повеќе приходи од оние кои не се творци.
  • Сепак, само пет од 10 испитаници (55 отсто) се опишуваат како креативни и 44 отсто велат дека достигнале до својот креативен потенцијал.

Креативноста и дизајнот допринесуваат до подобар бизнис. Придобивките од креативноста не се само за индивидуалци  – претпријатијата може да имаат корист од давање приоритет на креативноста и добриот дизајн.

  • Повеќето од испитаниците од САД веруваат дека фирмите кои инвестираат во креативноста имаат поголема веројатност да поттикнат иновации (88 %), да бидат конкурентни (88 %), да обезбедат подобро искуство на клиентите (88 %), да имаат задоволни клиенти (89 %) и да бидат финансиски успешни (85 %).
  • Испитаниците, исто така, сметаат дека ваквите бизниси имаат поголема веројатност да имаат посреќни вработени (88%) и да ја зголемат продуктивноста на вработените (88%).
  • 83% се согласуваат дека има зголемување на притисокот да бидат продуктивни отколку креативни на работа. Сепак, шест од 10 (62 %) велат дека од луѓето се очекува да размислуваат креативно на работа.
  • 83% од испитаниците исто така се согласуваат дека важно е за бизнисите да се фокусираат на добар дизајн. Повеќе од половина (57 %) велат дека само во изминатата година, платиле повеќе за производ или услуга, која имала добар дизајн.

Владите и училишта имаат императив за креативност.На Владите кои инвестираат во креативноста се гледа позитивно од страна на американските испитаници, но постои јасна поделеност при поделбата на инвестирањето на креативноста во вредностите  во општествените места и недостатокот на инвестиции во креативно образование.

  • Мнозинството од испитаниците од САД веруваат дека Владата која инвестира во креативноста е веројатно да ја зголеми и продуктивноста (89 %), да поттикне иновации (87 %), да има посреќни граѓани (8%) и да биде конкурентна (85 %).
  • Осумдесет и три проценти од испитаниците веруваат дека ослободувањето на креативен потенцијал е клучот за економскиот раст. Сепак, 79 отсто чувствуваат дека САД не живее до својот креативен потенцијал.
  • 71% од испитаниците веруваат дека креативноста е задушена од образовниот систем, само 41 % сметаат дека власта ги охрабрува училиштата да ги едуцираат учениците како да бидат креативни.
  • Мнозинството од испитаниците сака училиштата да направат повеќе за поттикнување на креативноста – со приоритет на “учење преку правење” (85 %), со развивање на широк спектар на вештини на учениците (79 %) и настава која промовира креативност пред меморирање (78 % )
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.