Португалската фудбалска ѕвезда Кристијано Роналдо презема нова улога како туристички амбасадор на Саудиска Арабија, во рамки на кампањата “The Power of Events”. Иницијативата ја претставува земјата не само како фудбалска дестинација (каква што се обидува да стане последните години), туку и како целогодишен центар на светската култура, забава и спорт.
Централниот филм на кампањата, во режија на Сем Вокер и продукција на BETC Paris, го следи Роналдо како патува надвор од фудбалските терени. Движејќи се низ вртлог од настани – од трки во Формула 1 и е-спорт турнири, до модни недели и филмски фестивали – тој ја изговара клучната порака на кампањата: „Дојдов за фудбалот, останав за многу повеќе.“
Кампањата е насочена кон публиките во Европа, Индија, Кина и пошироко, со цел да покаже дека трансформацијата на Саудиска Арабија не е далечна визија, туку реалност што веќе се одвива. Со над 660 милиони следбеници ширум светот, влијанието на Роналдо носи уникатна видливост и кредибилитет на оваа порака, поврзувајќи се со различни генерации и пазари.
Со спојување на високо-профилна кампања, светски позната ѕвезда и амбициозен календар на настани, Саудиска Арабија се обидува да ја редефинира својата слика на глобалната сцена.
Иницијативата директно се поврзува со стратегијата „Vision 2030“, преку која земјата сака да ја диверзифицира својата економија. Со вложувања од 800 милијарди долари во туристичка инфраструктура, Саудиска Арабија има поставено цел за привлекување 150 милиони посетители годишно до крајот на деценијата.