• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, June 7, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Културни трендови за 2022 и како брендовите може да одговорат на нив?

23/02/2022
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Одделот за истражувања на Facebook, познат како Facebook IQ, објави извештај за растечките културни трендови во 2022 година, со некои препораки за брендовите како може да одговорат на нив.

Според извешајот, последните неколку години биле навистина трансформативни, при што многу луѓе низ светот ги ре-евалуираат своите животни цели и приоритети. Со цел да се добие подобар увид и разбирање на новите културни текови, Facebook IQ анализирале преку 600,000 теми на разговор на социјалните платформи Facebook и Instagram, а истовремено анкетирале и 36,000 луѓе на шест континенти.

р е к л а м а

Целосниот извештај е достапен за слободно симнување на следниот линк, а ние во продолжение Ви ги претставуваме неговите основни заклучоци.

  1. Диверзификација на идентитетите

Првиот и најпопуларен културен тренд идентификуван од Facebook IQ е диверзификацијата на идентитетите. Односно, според извештајот, автентичноста и самоизразувањето се прошируваат и еволуираат, создавајќи нови и пофлуидни идентитети. Во овој процес, работите кои нé разделуваат, исто така може да нé зближат.

Тука припаѓаат „револуцијата на родовите“, „историското помирување“, „активизмот на славење различности“, „сировата автентичност“ и „ре-осмислувањето на телесните можности“.

Со цел да одговорат на овој тренд, брендовите треба да ја „слават и истакнуваат инклузивноста“. Односно, да зборуваат со луѓе чии искуства може да ги прошират нивните, сé со цел обезбедување на автентична и инклузивна репрезентација. А, бидејќи секоја промена доаѓа од „дома“, брендовите треба да се замислат дали тие култивираат радикално инклузивна култура на своите сопствени работни места.

  1. Ре-осмислување на врските

Вредноста на човечките врски никогаш не била поголема, но обликот на современите врски е пофлексибилен – од тоа како луѓето стапуваат во интеракција со нивните уреди, до начинот на кој тие меѓусебно се запознаваат, сакаат, влијаат и создаваат заеднички.

Во оваа културна категорија спаѓаат поткатегориите „нов технолошки еквилирбирум“, „запознавање во метаверзумот“, „нов изглед на љубовта“, „нано-заедница“ и „колективна креативност“.

Во еден ваков контекст, брендовите треба да се поврзуваат со луѓето на искуствено ниво. Односно, луѓето немаат недостаток на внимание, туку им треба добра причина зошто да го потрошат на вас. Луѓето можеби нема да паметат што сте рекле, но секогаш ќе паметат како сте предизвикале тие да се чувствуваат. Без разлика дали ќе применете некаква интерактивна анкета, реклама со изменета реалност или искуство на комплетна виртуелна реалност, брендовите треба да се забавуваат и да преземаат ризици за да поттикнат некаков емоционален одговор од својата публика.

  1. Поголеми очекувања

Соништата на луѓето станаа поголеми, исто како и нивните очекувања и нашите дигитални можности. Луѓето веќе редефинираат што значи успехот и како тој се постигнува. Веќе сме во фаза на ре-евалуација на традиционалното образование и на хибридната работа, додека бркаме нови кариери и земаме учество во „економијата на креатори“.

На овој културен тренд припаѓаат тематските поткатегории „алтернативно образование“, „флексибилна работа“, „дигитално претприемништво“, „кипто-инклузија“ и „култура на креатори“.

Предлогот на Facebook IQ за брендовите е: Соработувајте за успех. Ако сакате да одете брзо, одете сами. Ако сакате да одете далеку, најдете си пријател. Без разлика на вашата бизнис цел, постои голема шанска дека може подобро да ја остварите со партнер. Тоа може да биде група од различни креатори, членови на некоја недоволно застапена заедница, девелопер на изменета реалност, невладина организација, или пак друг бренс со сличен мајндсет.

  1. Проширување на вредностите

Она што го вреднуваме нé обликува кои сме и како се однесуваме. Следете ги тековите на одржливото живеење, глобалните вкусови, локалната заедница и тоталната благосостојба. Нашите потрошувачки навики повеќе не се исклучиво самоизразување – за многумина, тие се акт на самоодржување.

Во овој тренд спаѓаат поткатегориите „глобална страст – локална потрошувачка“, „соничен бум на аудио содржини“, „инстантно купување и брза достава“, „врвна телесна благосостојба“, како и „планетарно позитивни навики и активности“.

Препораката за брендовите е тие да се посветат на некоја општествена цел. Потрошувачите сé повеќе бараат бизниси кои се обидуваат да ги решат општествените проблеми. Адаптирањето кон културните трендови е можност, само доколку кон нив се пристапи со автентичност. Убедувањето е клучно, но, во денешно време, акцијата е сé. Со цел да се избегнат обвинувања за злоупотреба на некоја кауза, најпрво е важно да се исполнат некои активности пред тие да се рекламираат.

*************

На крај, генералната препорака на Facebook IQ до брендовите е да ги комбинираат трендовите. Односно, ниту еден тренд не постои изолирано. Со цел да се постигне максимален ефект, тие треба да се комбинираат. Можностите за нивно комбинирање се бескрајни, а иднината – ненапишана. Растете и надоградувајте!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.