• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Лажните следбеници на инфлуесерите ги чинат компаниите милијарди долари

09/08/2019
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во 2019 година, се очекува дека на маркетинг заснован на инфлуенсери да бидат потрошени вкупно околу 8,5 милијарди долари, а вредноста на огласувањето во овој сегмент да се зголеми на 10 милијарди долари во 2020 година. Сепак, постојат и скриени трошоци за компаниите.

Истражувањето спроведено од агенцијата MediaKix наведува дека најмалку 15% од следбениците на инфлуенсерите се лажни – што значи дека инфлуенсерите директно ги лажат компаниите кои ги плаќаат. Како резултат на тоа, компаниите ќе загубат 1,3 милијарди долари до крајот на оваа година, а во 2020 година се очекува загубата да надмине 1,5 милијарди долари. Ова се однесува само на директните трошоци. Индиректните трошоци ќе бидат уште поголеми поради ерозијата на довербата во компаниите и брендовите кои што се рекламираат на овај начин.

р е к л а м а

Компаниите користат инфлуенсери како канал за едукација, градење свесност за брендот, но и за зголемување на продажбата. Притоа, бројот на следбеници на инфлуенсерите се зема како мерка за демонстрирање брз поврат на инвестициите. Истражувањата покажаа дека инфлуенсерите со голем број на следбеници се сметаат за атрактивни и поради тоа што можат лесно да креираат одредено мислење за брендот кај својата публика, а тој канал е далеку понепосреден и подостапен од класичните реклами.

Ова е причината зошто инфлуенсерите се обидуваат да соберат што е можно повеќе следбеници (како вистински, така и лажни). На крајот на краиштата, нивната заработка зависи директно од нив. Просечната цена што ја плаќаат компаниите е околу 49 долари на илјада следбеници на „Јутјуб“, 34 долари за ист број следбеници на „Фејсбук“, 16 долари за „Инстаграм“ и 15 долари за „Твитер“. Најуспешните инфлуенсери можат да достигнат и до 25.000 долари за само еден пост, но ако се земе предвид просечниот број лажни инфлуенсери, тоа значи загуба од 3.750 долари за компанијата.

Покрај лажните следбеници, трошоците за компаниите се состојат и од неактивни следбеници. На некои социјални мрежи, дури 30% од профилите можат да се прогласат за неактивни. Имајќи го ова предвид, загубата може да биде и далеку поголема. Истражувањето направено од Points North Group покажало дека инфлуенсерите кои имаат помеѓу 50.000 до 100.000 следбеници имаат во просек околу 20% лажни следбеници.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.