По 18-месечна ревизија на својот глобален медиски договор, данскиот производител на играчки LEGO Group ја именуваше Publicis One како нов глобален медиски партнер.
Групацијата LEGO постојано ги потсетува обожавателите, семејствата и децата за важноста на играта, лансирајќи кампањи како дел од глобалната платформа „Rebuild the World“, вклучувајќи ги „Play Unstoppable“ и „Play is Your Superpower“. Компанијата ќе продолжи да истражува релевантни и автентични начини за ангажирање на својата публика. Нивниот нов агенциски партнер, Publicis One, ќе се фокусира на зајакнување на овие врски во сложениот и брзо развивачки медиумски и малопродажен пејзаж.
„Бевме импресионирани од длабочината и широчината на експертизата на Publicis One – како и нивните усогласени културни вредности. Со нетрпение очекуваме да работиме заедно за дополнително подобрување на нашиот екосистем, искористувајќи ги нивните увиди и способности за да создадеме привлечни и значајни искуства за нашата публика. Заедно, имаме за цел да ги инспирираме децата и семејствата на глобално ниво, негувајќи ја креативноста и поттикнувајќи го учењето преку игра“ – посочува генералната директорка за производи и маркетинг на LEGO Group, Џулија Голдин.
Publicis One ги презема новите должности од почетокот на овој месец, соработувајќи со актуелниот медиски партнер Initiative во период од три месеци за да обезбеди беспрекорна транзиција и континуирано медиумско присуство на брендот LEGO.
„Би сакале да им се заблагодариме на тимот на Initiative за одличните седум години. Тие беа со нас на секој чекор од патот додека значително го развивавме бизнисот, ја започнавме нашата прва глобална бренд кампања и допревме до повеќе деца од кога било досега. Благодарни сме за нивната поддршка и соработка“ – додава Џулија Голдин.