Еден од најголемите синџири за малопродажна трговија во светот Lidl и една од најголемите независни организации за заштита на животната средина во светот WWF (World Wide Fund for Nature), го најавија почетокот на ново петгодишно меѓународно стратешко партнерство во 31 земја низ светот.
Долгорочната соработка со WWF ќе се фокусира на работа низ синџирот на вредности на Lidl. Притоа, тоа ќе помогне од една страна да се одговори на глобалните еколошки предизвици на нашето време, така што повеќе домаќинства ќе добијат пристап до поодржлив избор на производи. Од друга страна, партнерството ќе придонесе за промоција на бизнис модели кои работат во хармонија со природата и во рамки на планетарните граници.
Партнерството означува нов чекор во посветеноста кон одржливоста што Lidl ја негува со години како дел од својата меѓународна стратегија за корпоративна општествена одговорност. Општата цел на оваа соработка е да им овозможи на клиентите да направат уште поодржлив избор.
Со заеднички сили
„Во нашата улога како еден од најголемите трговци на храна, ние сме свесни за нашата одговорност и нашето влијание. Преземаме одговорност со цел да развиваме бизнис во планетарните граници. За Lidl, одржливото управување не е само прашање на став, туку и основа за идната одржливост на нашиот деловен модел. Со поддршка и експертиза на WWF, сега ќе ја подигнеме нашата посветеност кон одржливоста на повисоко ниво. Можеме да ги надминеме големите глобални предизвици како што се климатските промени и загубата на природата само со заедничка работа. Затоа веруваме во силни партнерства за да работиме заедно за да обезбедиме поодржливи избори“ – истакнува Кристоф Пол, генерален директор за снабдување во Lidl International.
„Начинот на кој произведуваме и трошиме храна и енергија е еден од водечките двигатели на загубата на природата и климатските промени. Со цел да се запре и да се надмине најголемата криза со која се соочува човештвото денес, потребни ни се храбри и итни активности за промена на нашите системи за храна и енергија, а секторот за храна и малопродажба има голема улога во поттикнувањето на оваа промена. Како еден од најголемите трговци на мало, Lidl има огромна меѓународна моќ да поттикне одржливи промени во прехранбената и малопродажната индустрија. Во WWF сме горди што ќе го придружуваме Lidl на ова патување на кое ние истовремено ќе го поддржуваме, но и предизвикуваме малопродажниот бренд“ – додава Кирстен Шуијт, генерална директорка на WWF International.
Здружено дејство во 31 земја
Во последните неколку години, Lidl и WWF веќе успешно соработуваа на некои поединечни пазари, на пример во Швајцарија и Австрија. Новото партнерство го проширува опсегот на оваа активност на глобално ниво за да се забрза одржливоста на меѓународно ниво. Lidl има за цел да им го олесни одржливото купување на своите клиенти ширум светот во иднина и да работи заедно со WWF за да обезбеди поодржливи избори, активно обликувајќи ја одржливата трансформација. Партнерството со WWF ќе ја поддржи оваа цел со фокусирање на следните клучни области:
- зачувување и унапредување на биолошката разновидност;
- одговорно управување со водните ресурси;
- заштита на климата преку климатски цели засновани на наука;
- изградба и проширување на синџирите на снабдување што може да се следат без уништување на шумите и конверзија;
- одговорни извори на критични суровини како палмино масло, соја, какао, чај, кафе, производи од дрво и хартија;
- одговорни извори на риба и морски плодови и зачувување на критичните риболовни области и залихи;
- ангажирање во застапување за посвесни, одржливи диети и потрошувачка;
- намалување на отпадот од храна.
Покрај посветеноста на Lidl кон сопствениот синџир на вредности, компанијата ќе поддржи различни проекти на WWF за да помогне во заштитата на животната средина во регионите од кои ги набавува своите суровини.