• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, May 14, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

LinkedIn профилот како шанса за успех во работата

02/05/2018
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Дали спаѓате во групата на луѓе кои направиле LinkedIn профил пред неколку години и заборавиле дека го имаат? Ако е така, постои голема веројатност дека го ставивте вашиот личен бренд во потенцијално ризична ситуација, со оглед на тоа колку високо LinkedIn профилот обично се рангира на Google пребарувањето и другите интернет пребарувања. Без разлика дали ви се допаѓа или не, вашиот LinkedIn профил стана редовна ставка на потенцијални клиенти (или работодавци) во нивното онлајн пребарување, со цел да дознаат повеќе за тоа кој сте и што правите професионално. Поради оваа причина треба да имате добар профил. Што ќе најдат потенцијални клиенти или работодавци кога ќе дојдат на вашата страница на LinkedIn и која е тајната на успешниот LinkedIn профил?

Пред се`, осигурајте се да не ја направите истата грешка што многумина ја прават на LinkedIn, со тоа што имаат профил кој изгледа како виртуелно резиме. Повеќето профили на LinkedIn се формулирани на овој начин, зборуваат за тоа каде работеле, за наградите што ги освоиле и за позициите на кои работеле. Голем проблем со ова е тоа што вашите идеални клиенти, вашите идеални работодавци и вашите идеални купувачи можеби воопшто тоа не ги интересира. Наместо тоа, тие многу повеќе се свртени кон самите себе – грижејќи се за своите професионални проблеми. За да бидете навистина привлечни на LinkedIn, треба да креирате она што Џон Немо, основач и извршен директор на LinkedIn Riches, го нарекува “профил насочен кон клиентите.”

р е к л а м а

Наместо да биде насочен кон себе, вашиот профил на LinkedIn треба да биде фокусиран кон вашата целна публика. Треба да се фокусира на она што можете да го направите за клиентите или работодавците, проблемите кои ги решавате за вашата специфична целна публика преку услугите и производите што ги нудите итн. Иако никогаш не доживеа да го види LinkedIn (па дури и интернетот), Дејл Карнеги знаеше што зборува кога ги напиша овие зборови во неговиот бестселер од 1936 година, “Како да се победат пријателите и да се влијае на луѓето”: “Зошто да зборуваме за она што сакаме? Тоа е детинесто, апсурдно. Се разбира, дека сте заинтересирани за она што го сакате и дека сте целосно посветени за тоа, но никој друг не е. Сите други сме исти како тебе: заинтересирани сме за она што ние го сакаме. Значи, единствениот начин на светот, да влијаете врз другите луѓе е да зборувате за она што тие го сакаат и да им покаже како да дојдат до тоа.”

Ако тоа го примените на LinkedIn, треба да направите профил кој зборува за тоа што вашите потенцијални клиенти или работодавци сакаат, а потоа им покажувате како работата со вас може да им помогне да дојдат до тоа. Во секој случај, му должите на својот личен (и професионален) онлајн бренд да имате добар LinkedIn профил, особено затоа што потенцијалните клиенти и работодавци ќе ја гледаат вашата страница, без оглед дали вас ви се допаѓа тоа или не.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.