• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Љубица Вукчевиќ: 6 најзначајни трендови на конференцијата The Next Web 2019

27/05/2019
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

“Next Web е дефинитивно една од најважните конференции во Европа која се занимава со маркетинг, технологија и иновации. Оваа година се одржа на четиринаесетти пат во Амстердам, а јас имав среќа по втор пат да го посетам овај фестивал и во текот на 21 предавање кои што ги слушнав во два дена, бев сведок на најновите трендови и предвидувања кога станува збор за нашата индустрија. Во продолжение, се обидов да ви ги пренесам шесте најважни трендови од оваа конференција”, вели Љубица Вукчевиќ, Insight Manager DIRECT MEDIA United Solutions.

M-Commerce е иднината на малопродажбата

р е к л а м а

Денес, две третини од сите купувања преку интернет се прават преку мобилен телефон. Кон овој тренд значително придонесуваат социјалните мрежи, кои освен што ја зголемуваат желбата за поседување артикли со тоа што им ги прикажуваат на нивните купувачи, сега нудат и можност за купување веднаш. Она што дополнително ќе го промени купувањето преку мобилните телефони е се` полесниот и побрз checkout заснован на поедноставен процес на плаќање, ни порача Харли Финкелштејн, главен оперативен директор на Shopify. Тој нагласи дека голема промена во светот на онлајн купувањата е излегувањето на многу брендови од големите портали за купување (на пр. од Амазон) заради потребата од поблизок контакт со своите купувачи.

Станува збор за пристап на кој Shopify го изградил целиот бизнис модел. Финкелштејн, исто така, истакна дека невиртуелните продавниците ќе мораат да им понудат на купувачите многу повисока вредност при самото купување, бидејќи повеќето од нив не ќе бидат во можност да се натпреваруваат со цените на онлајн продавниците. Во разговор на тема m-commerce, дознав едно интересно сознание од развиените пазари, според кое растот на купувањето на храна влијае на растот на онлајн купувањето на останатите видови на артикли, бидејќи купувачите градат навика на зачестено купување.

Вештачката интелигенција е само алатка

Осврнувајќи се на скептицизотм и стравот на јавноста поради брзиот развој на вештачката интелигенција, Кејси Козирков, Chief Decision Scientist Google, укажува на фактот дека идејата за автоматизација е стара колку и човечкиот род, затоа што човекот секогаш има потреба за вршење на работите на полесен начин, како и тоа што алатките имаат цел само доколку се поуспешни од човекот во извршувањето на одредени задачи. Таа, секако, нагласи дека етичките прашања во врска со употребата на вештачката интелигенција ќе бидат една од клучните теми во блиска иднина, а со тоа се согласи и Жилад Лотан, Vice President/Head of Data Science Buzzfeed, кој ни објасни како BuzzFeed го користи машинското учење за забрзување на процесите (категоризација на содржина, оптимизација на самиот сајт, предвидување виралност …) што им овозможува поголем и побрз раст.

Маркетинг кон машините

Врз основа на растот на подкастите – она ​​што на TNW 2019 ни зборуваше Александер Клопинг, Founder & CEO  Blendle – и зголемената присутност и употребата на куќните и други гласовни асистенти – на кои во своето предавање се осврна Пол Робсон, President EMEA Adobe, кој на TNW 2019 претстави гласовни команди за работа во Adobe програми – во блиска иднина очекуваме значаен развој во областа на аудио сферата која во последната деценија заостана зад видеото. За нас, како професионалци за огласување и комуникација, ќе биде особено интересен новиот вид на маркетинг, кој ќе се развива од овој тренд – маркетинг кон машини.

Станува збор за области чиј развој го навестуваат истражувачките инсајти кои покажуваат дека најголемиот број на луѓе кои задаваат команди на гласовните асистенти изговараат генерички називи: на пример, “Нарачај пиво”, наместо “Нарачај лименка Јелен пиво”, па всушност алгоритмот на гласовниот асистент одлучува кој бренд ќе биде нарачан. Нашата главна задача ќе биде со комуницирање на гласовниот асистент, нивните алгоритми да ги насочиме на избор на брендовите на нашите клиенти.

Каде е генерацијата Z?

И покрај тоа што е веќе врежано мислењето дека целната група од 13-17, која важи за една од групите до кои е најтешко да се допре, од Фејсбук побегна на Инстаграм, Симон Кемп, главен извршен директор во Kepios, автор на извештајот “We Are Social’s Global Digital“,преку податоци ни покажа дека Инстаграм загуби само 4% од оваа целна група во последниот квартал од 2018 година. По овој мит, Кемп, исто така, ги разобличи и оние кои тврдат дека оваа целна група отишла на Tiktok. Имено, додека Tiktok, доби речиси 200 милиони корисници во првите три месеци од 2019 година, неговиот пад веќе започна, особено кај помладите целни групи. Она што Кемп го претстави како клучен факт за оваа целна група е дека тие во голем број од социјални медиуми се селат на social community платформите. Ова претставува огромен предизвик за огласувачите, затоа што во сферата на social community нема огласувања, но до публиката може да дојде само преку внимателно избрана содржина.

Денес сите компании се технолошки компании

Мајкл Мартин, голбален раководител за дигитални производи во Најк, со илустративен пример покажа како се однесува компанија која сериозно ја разбира дигитализацијата. Објаснувајќи како искуството од офлајн светот им помогнало подобро да ги разберат луѓето, јасно ни стави до знаење дека Најк е сега “tech company“. Денес луѓето очекуваат сите искуства да бидат дигитални, па затоа и во офлајн светот тие бараат искуства кои се дигитални како оние онлајн. Затоа, минатата година Најк започна со отворање на персонализирани продавници, а оваа година работите ги издигнаа на едно ново ниво кога преку нивната апликација Nike Fit им овозможи на корисниците, скенирајќи ги своите стапала, да го утврдат точниот број на посакуваните патики со оглед на моделот на патиките, должинате, ширината и волуменот на нивните стапала и уште многу други параметри.

Како се одредува целната група во 2019 година?

Иако на сите ни е јасно дека одамна не постои нешто што може да се нарече “просечен” потрошувач, Мајкл Гастон, основач и извршен директор на Cut.com, не потсети дека повеќе не е можно да се користат дури и неколку други описи за потрошувачите, бидејќи потрошувачите не сакаат кога брендовите ги ставаат во одредени улоги, па дури често пати намерно се однесуваат спротивно од она на што брендот ги категоризирал.

Како да се размислува за целна група, зборуваше и Пурна Вирџи, Senior Manager of Global Engagement Microsoft, објаснувајќи дека пристапот воден од “просечниот потрошувач” е мртов, односно дека клучот е во инклузивниот пристап и повеќе посветено согледување на потрошувачите. Како пример за инклузивен пристап го понуди сценариото во кое специфично решение кое е смислено за само 26.000 потрошувачи без една рака е всушност, нешто што можат да го купат и 13 милиони луѓе со скршена рака, како и 8 милиони родители на мали деца кои генерално ја користат само едната рака.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.