• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Логото на Versace ги крши сите правила на дизајнот, па зошто тогаш функционира?

16/05/2019
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Современата маркетинг мудрост вели дека најдобрите бренд логоа се паметни, чисти и лесни за препознавање – едноставноста подобро ја служи препознатливоста на еден бренд идентитет. Како тогаш да се објасни лого кое „гази“ по овие препораки за брендирање, или во овој случај, ги претвора во камен?

Кога Michael Kors соопшти минатата недела дека ќе плати 2 милијарди долари за да го купи Versace, новинарите и експертите од модната индустрија веднаш се посветија да го анализираат „рациото“ позади понудата и последиците за италијанскиот моден бренд. Но, и покрај тоа што многу работи може да се променат кај миланскиот моден гигант, едно нешто е сигурно дека ќе остане: логото.

Го знаете. Главата на Горгона Медуза, грдата жена од митологијата, со змии наместо коса чиј поглед претвора секого во камен, обиколена со меандер. Кој би помислил дека толку комплициран и тематски бизарен амбелем е добра идеја? Епа, Џани Версаче. Но, зошто го одбрал, и зошто функционира, останува да полемизираме.

р е к л а м а

Роден во 1946 година, Џани Версаче израснал во јужноиталијанскиот град Реџо Калабрија. Според приказната, малиот Џани и неговата сестра Донатела си играле во античките рушевини до градот. На еден од мозаичните подови, тие ја забележале главата на Медуза. Откако во неговите 20-ти се преселил во Милано, Џани го основал својот моден бренд во 1978 години, веднаш привлекувајќи го вниманието на јавноста поради своите „ризични“ дизајни. Со години, Версаче го користел своето име како лого – сѐ до 1993 година, кога ја присвоил главата на Медуза од своето детство.

Одлична приказна нели? Сепак, „ова парче на лична носталгија не е доволно за да го направи логото да биде значајно за другите и искрено мислам дека има нешто повеќе во приказната“, вели Мајкал Вентура, основач и CEO на консултантската агенција Sub Rosa. „Јас не сум моден дизајнер, но секогаш сум ги перцепирал делата на Версаче како „секси грдо“. На некој начин, тој се вклопил во самиот мит, создавајќи нешто што некои може да го сметаат за грдо, но истовремено предизвикувајќи и многумина да бидат пленети од него. Дали тој размислувал толку длабоко за неговиот пристап кон дизајнот кога го одбрал овој симбол како лого? Се надевам,“ додава Вентура.

Антички мозаик со претстава на Медуза

Всушност, знаеме нешто за тоа како размислувал Версаче. Без сомнение, тој го знаел митот како еднаш прекрасната Медуза, проколната од божицата Атена, почнала да го намамува и убива својот машки плен со само еден поглед. Таа дихотомија – фатална привлечност – се чини дека му се допаѓала на дизајнерот. „Кога го прашав Џани зошто ја одбрал главата на Медуза, тој ми одговори дека кога некој ќе се вљуби во Медуза, тој не може да избега од неа“, еднаш објасни неговата сестра Донатела Версаче.

Колку и да е симболиката на логото привлечна, тоа сепак изгледа како пренатрупано. Но, Рајан Џордан, креативен директор на агенцијата imre, вели дека тоа може да функционира во модната сфера: „Овој класичен симбол е совршен за еден модерен луксузен бренд да се ориентира низ визуелно-центричната природа на брендингот во свет на социјални медиуми, баш поради тоа што симболот на Горгона Медуза не е само дизајнерски избор, туку приказна сама за себе и гаранција да го продолжи погледот кој Версаче го имаше за модерната секси жена.“

А, фановите на Версаче се надеваат на гаранција дека логото ќе биде задржано од страна Мајкл Корс, чие корпоративно лого се само неговите иницијали – колку досадно.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.