Одделот за меѓународна дистрибуција на францускиот козметички бренд L’Oréal ја избра агенцијата Wavemaker како стратешки партнер за медиско планирање и закуп во регионот на Европа, Блискиот Исток и Африка (EMEA). Тригодишниот договор започнува во септември 2024 година.
Одлуката следи по шестмесечен ревизионен процес поддржан од независната медиумска и маркетинг консултантска куќа Ebiquity. Целта беше консолидација на медиумската активност на L’Oréal во рацете на еден доверлив стратешки партнер, вклучувајќи ја нивната активност на платформата за онлајн трговија Amazon.
Победата на Wavemaker значи натамошно проширување на партнерството со L’Oréal кое веќе вклучува 30+ пазари ширум светот.
„Нашата способност да го привлечеме и задржиме L’Oréal, третиот најголем огласувач во светот, ме прави исклучително горд. Нашата способност да работиме како кохезивна и колаборативна екстензија на нивниот сопствен тим ја прави сета разлика за овој однос. Со нетрпение очекуваме да работиме заедно со тимот за меѓународна дистрибуција на L’Oréal за дополнително да го забрзаме нивниот глобален раст“ – посочува Тоби Џенер, глобален извршен директор на Wavemaker и глобален претседател за клиенти во GroupM.
„Среќни сме што склучуваме партнерство со глобалниот тим на Wavemaker за да го поддржиме брзиот раст на L’Oréal. Баравме да го поедноставиме и централизираме нашето работење со партнер кој може да покаже агилност, стручност и тимски дух. Многу го ценевме ентузијазмот, предлозите, одзивноста и креативноста на Wavemaker. Она што ги направи да се издвојат од конкуренцијата беше нивната креативност и хемијата што ја чувствувавме со нив како луѓе“ – додава Џули Хоаро, глобална генерална директорка за дигитални технологии и маркетинг во L’Oréal International Distribution.