Луксузниот гигант LVMH и Формула 1 во сопственост на Liberty Media склучија 10-годишно глобално партнерство кое ќе започне во 2025 година, коинцидирајќи со 75-годишнината од основањето на Ф1.
Партнерскиот договор, проценет на околу 100 милиони долари, има за цел да ги спои световите на луксузот и мотоспортот, комбинирајќи ги врвното занаетчиство и привлечност на LVMH со врвната иновација и перформанси на Формула 1.
Дел од оваа соработка ќе бидат некои од најпрестижните брендови на LVMH, вклучувајќи ги Louis Vuitton, Moët Hennessy и TAG Heuer, кои ќе станат составни елементи од искуството на Формула 1. Всушност, ова партнерство сигнализира значителни промени во спонзорското портфолио на Формула 1, при што најзначајно е можеби тоа што TAG Heuer ќе го замени Rolex како официјален партнер за мерење на времето.
За Формула 1, ова партнерство претставува стратешки чекор кон понатамошно проширување на своето глобално влијание и допирање до нови пазари. Во меѓувреме, за LVMH, тоа претставува вредна платформа за претставување на своите иконични брендови пред брзо растечката и разновидна публика на Формула 1, усогласувајќи се со зголемената културна важност и популарност на мотоспортот.
„Во срцето на активностите на нашата компанија и Формула 1 лежи заедничката посветеност на луѓето, совршеноста и иновативноста. Без разлика дали во мотоспортот, модата, часовничарството или виното и алкохолните пијалаци, секој детал е важен на патот до успехот. Овој непопустлив стремеж да се пробијат границите, без разлика дали во нашите работилници или на тркачките патеки ширум светот, ја инспирира нашата визија. Токму оваа заедничка посветеност кон извонредноста и иновацијата имаме за цел да ја оживееме преку ова уникатно партнерство помеѓу Формула 1 и нашата групација“ – истакнува Бернард Арно, претседател и извршен директор на LVMH Group.